Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-03
Kraków: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów i szkoleń w ramach projektu Partnerstwo na rzecz świadczenia usług dla inwestorów pozyskujących kadry oraz usług outplacementowych
Numer ogłoszenia: 231512 - 2012; data zamieszczenia: 03.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie , pl. Na Stawach 1, 30-107 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4227110, faks 012 4229785.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów i szkoleń w ramach projektu Partnerstwo na rzecz świadczenia usług dla inwestorów pozyskujących kadry oraz usług outplacementowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzenia warsztatów i szkoleń w ramach projektu Partnerstwo na rzecz świadczenia usług pozyskujących kadry oraz usług outplacementowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamówienie składa się z 3 części (A, B, C): Część A: zapewnienie sali konferencyjnej, sal szkoleniowych, noclegu i wyżywienia dla uczestników warsztatów pn. Efektywna współpraca na linii przedsiębiorcy - instytucje Część B: przeprowadzenie warsztatów pn. Efektywna współpraca na linii przedsiębiorcy - instytucje Część C: przeprowadzenie szkoleń pn. Profesjonalna obsługa inwestora II.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0, 55.11.00.00-4, 55.12.00.00-7, 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: W odniesieniu do części A: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W odniesieniu do części B: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie minimum 1 usługę szkoleniową o wartości co najmniej 20 000 zł brutto, której bezpośrednia tematyka dotyczyła: rynku pracy i/lub współpracy przedsiębiorców z instytucjami i/lub rozwoju przedsiębiorczości i/lub komunikacji interpersonalnej. W odniesieniu do części C: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie minimum 3 usługi szkoleniowe, każda o wartości co najmniej 10 000 zł brutto, których bezpośrednia tematyka dotyczyła: rynku pracy i/lub współpracy przedsiębiorców z instytucjami i/lub atrakcyjności inwestycyjnej regionów i/lub przygotowywania ofert inwestycyjnych i/lub negocjacji i/lub przygotowywania i przeprowadzania projektu outplacementowego
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach: 1) zmiany osób i danych teleadresowych wskazanych w umowie, 2) zmiana terminu wykonania usługi jest możliwa w przypadku zaistnienia wydarzeń uniemożliwiających realizację umowy tj. wojna, klęski żywiołowe, strajki itp. (tzw. siła wyższa) do czasu ich występowania i możliwości zrealizowania zamówienia po ich ustaniu, 3) zmiana terminu wykonania usługi jest możliwa w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających lub w znacznym stopniu opóźniających realizację umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy a leżących po stronie Zamawiającego o liczbę dni, w których trwała przeszkoda uniemożliwiająca realizację umowy, 4) zmiana ceny w związku ze zmianą stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów prawa lub uzyskania interpretacji przepisów w zakresie dotyczącym realizacji przedmiotu zamówienia, w zakresie różnicy między podatkiem obliczonym wg starej stawki a obliczonym wg nowej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup-krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pl. Na Stawach 1, 30-107 Kraków pok. nr 608.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Pl. Na Stawach 1, 30-107 Kraków pok. nr 608.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: finansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego POKL w ramach projektu Partnerstwo na rzecz świadczenia usług dla inwestorów pozyskujących kadry i usług outplacementowych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A: zapewnienie sali konferencyjnej, sal szkoleniowych, noclegu i wyżywienia dla uczestników warsztatów pn. Efektywna współpraca na linii przedsiębiorcy - instytucje.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie sali konferencyjnej, sal szkoleniowych, noclegu i wyżywienia na 2 dniowym warsztacie realizowanym w ramach projektu Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie. Termin realizacji: wrzesień 2012 r. lub I połowa października 2012 r. - 2 dni robocze. Miejsce organizacji warsztatu: na terenie województwa małopolskiego wyłączając miasto Kraków. Wykonawca zapewni hotel min. 3*, posiadający salę konferencyjną dla 70 os., 3 lub 4 sale szkoleniowe na ok. 15-17 osób, restaurację oraz miejsca noclegowe dla 70 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0, 55.11.00.00-4, 55.12.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B: przeprowadzenie warsztatów pn. Efektywna współpraca na linii przedsiębiorcy - instytucje.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów pn. Efektywna współpraca na linii przedsiębiorcy - instytucje w tym wykonanie usługi przygotowania programu i materiałów szkoleniowych. Celem warsztatów jest trening pracowników instytucji obsługujących pracodawców w zakresie współpracy z przedsiębiorcami w zakresie pozyskiwania kadr i outplacementu, promowanie innowacyjnego podejścia w obsłudze przedsiębiorcy, wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom pracodawców. Uczestnicy warsztatu przeszkolą swoje umiejętności również w zakresie komunikacji interpersonalnej. Termin realizacji: wrzesień lub październik 2012 r., dwa dni robocze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C: przeprowadzenie szkoleń pn. Profesjonalna obsługa inwestora II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie cyklu szkoleń pn. Profesjonalna obsługa inwestora II, w tym wykonanie usługi przygotowania programu i materiałów szkoleniowych. Celem szkoleń jest nabycie i wzrost umiejętności uczestników szkoleń w zakresie świadczenia usług pozyskiwania kadr i outplacementu. Tematyka szkoleń jest odpowiedzią na potrzebę aktywnego wpierania instytucji angażujących się w obsługę inwestorów w wypracowaniu i stosowaniu standardów obsługi inwestorów. Konieczne jest nie tylko uświadomienie strategicznej roli inwestorów dla lokalnych rynków pracy, ale także uzupełnienie kompetencji osób odpowiedzialnych za obsługę inwestora i wsparcie pracodawców restrukturyzujących zatrudnienie. Szkolenia zostaną zrealizowane od września do listopada 2012 roku. Cykl szkoleń będzie obejmował 6 dni szkoleniowych = 4 moduły tematyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa laptopa dla WIMiIP - DE-dzp.272-722/24
- Usuwanie i utylizacja padłych zwierząt z obszarów zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej Kraków
- Dostawa stanowisk badawczych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych - 2 Części
- Dostawa galaretek owocowych
- Modernizacja dźwigu w paw. B-4 na terenie AGH w Krakowie - DE-dzp.272-709/24
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Obwodnica Proszowic - etap II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla wychowanków Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 111 im. S Starzyńskiego przy ul. Różanej 22/24 w Warszawie
- Kompleksowa obsługa podróży służbowych na potrzeby Zamawiającego 2025
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego Urzędu Miejskiego w Olecku oraz jednostek podległych realizowane w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych oraz zapewnienie sal konferencyjnych dla celów spotkania w miejscowości Włocławek w dniach 29 - 30 stycznia 2025 r.
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Łopiennik Górny
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.