Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-26
Kędzierzyn-Koźle: Opracowanie wniosku o dofinansowanie z Funduszu Spójności z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko wraz z programem funkcjonalno - użytkowym, studium wykonalności i wnioskiem o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie Regionalnego Centrum Zagospodarowania i Unieszkodliwiania Odpadów w Kędzierzynie Koźlu
Numer ogłoszenia: 23156 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Międzygminny "Czysty Region" , ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 40 52 621, faks 77 40 50 385.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czystyregion.bip-e.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie wniosku o dofinansowanie z Funduszu Spójności z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko wraz z programem funkcjonalno - użytkowym, studium wykonalności i wnioskiem o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie Regionalnego Centrum Zagospodarowania i Unieszkodliwiania Odpadów w Kędzierzynie Koźlu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie wniosku o dofinansowanie z Funduszu Spójności z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko wraz z programem funkcjonalno - użytkowym, studium wykonalności i wnioskiem o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie Regionalnego Centrum Zagospodarowania i Unieszkodliwiania Odpadów w Kędzierzynie Koźlu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy 71.35.64.00 - Usługi planowania technicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W wysokości 15.000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać wszystkie następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) legitymować się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, następujących usług: a) opracowywaniem studium wykonalności dla inwestycji dotyczącej gospodarki odpadami o wydajności instalacji min. 65 tys. ton/rok, b) opracowywaniem wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsięwzięcia wraz z raportem oddziaływania na środowisko dla inwestycji dotyczącej obiektu gospodarki odpadami, na podstawie którego wydana została decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach, c) opracowywaniem Programu Funkcjonalno - Użytkowego lub dokumentacji projektowej dla instalacji dot. gospodarki odpadami o wydajności min. 65 tys. ton/rok, d) opracowywaniem procedur dla Jednostki Realizującej Projekt na potrzeby projektu dofinansowanego z Funduszu Spójności, e) wykonywaniem badań morfologicznych odpadów komunalnych, obejmującym sezon zimowy i letni, 2) dysponować do wykonania zamówienia następującymi osobami: a) 3 osobami z wyższym wykształceniem technicznym w zakresie inżynierii środowiska lub ochrony środowiska, b) 1 osobą z wyższym wykształceniem ekonomicznym, 3) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150.000,00 zł. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, załączając takie zobowiązanie do oferty 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów, potwierdzających spełnienie tych warunków, według formuły: spełnia - nie spełnia, przy czym w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oceniane będzie łącznie spełnienie powyższych warunków udziału w postępowaniu przez wszystkich tych wykonawców. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Dokument ustanawiający pełnomocnictwo, podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, zawierający imię i nazwisko lub nazwę oraz adres zamieszkania lub siedziby, nr telefonu, nr faksu i adres poczty mailowej pełnomocnika, winien być załączony do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące oświadczenie i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (o posiadaniu uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych zamówieniem będącym przedmiotem postępowania, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczeniu oraz potencjału technicznego, a także o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będącego przedmiotem postępowania;o tym, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia będącego przedmiotem postępowania) sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie to winno być podpisane albo przez pełnomocnika ustanowionego przez tych wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedmiotowy wykaz składa każdy z tych wykonawców, jeżeli jednak z wykazu lub wykazów przedłożonych przez jednego wykonawcę lub kilku wykonawców spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wynika, że ten wykonawca spełnia lub ci wykonawcy spełniają łącznie warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 7.1.1 części I SIWZ, to pozostali wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zwolnieni są z obowiązku składania wykazu, 3) wykaz osób, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedmiotowy wykaz składa każdy z tych wykonawców, jeżeli jednak z wykazu lub wykazów przedłożonych przez jednego wykonawcę lub kilku wykonawców spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wynika, że ten wykonawca spełnia lub ci wykonawcy spełniają łącznie warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 7.1.2 części I SIWZ, to pozostali wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zwolnieni są z obowiązku składania wykazu, 4) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedmiotową informację składa każdy z tych wykonawców, jeżeli jednak z informacji przedłożonej przez jednego wykonawcę lub informacji przedłożonych przez kilku wykonawców spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wynika, że ten wykonawca spełnia lub ci wykonawcy spełniają łącznie warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 7.1.3 części I SIWZ, to pozostali wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zwolnieni są z obowiązku składania informacji. 2. Jeżeli z wykazów usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, wykazu osób, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia oraz z informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (o których mowa powyżej) wynika, że wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, to wykonawca taki winien dołączyć do tych wykazów i tej informacji pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zawierających dane w innej walucie niż złoty, przedmiotowe dane zostaną przeliczona na złote z zastosowaniem średniego kursu tej waluty do złotego opublikowanego przez Narodowy Bank Polski w tabeli A w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a wykonawcy będący osobami fizycznymi - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 PZP, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - odpis z właściwego rejestru lub oświadczenie, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, składa każdy z tych wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czystyregion.bip-e.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: tymczasowa siedziba biura Związku Międzygminnego Czysty Region w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Planetorza 2, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, pokój nr 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 12:00, miejsce: tymczasowa siedziba biura Związku Międzygminnego Czysty Region w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Planetorza 2, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, pokój nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa przebudowy i rozbudowy placu zabaw przy Żłobku nr 6 w Kędzierzynie-Koźlu w ramach Aktywne Place Zabaw 2025
- Wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem "Modernizacja budynku I Liceum Ogólnokształcącego w zakresie m.in. izolacji i rozbudowy sanitariatów"
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa przebudowy i rozbudowy placu zabaw przy Żłobku nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu w ramach Aktywne Place Zabaw 2025
- Obóz pracy w Sławięcicach: prace remontowo - konserwatorskie schronu typu Salzgitter I - etap I.
- Wymiana okien, drzwi balkonowych i drzwi ewakuacyjnych w budynku C (elewacja wsch.) oraz okien w zapleczu świetlicy (elewacja zach. i półn.) w ZSTiO w Kędzierzynie-Koźlu przy ulicy Mostowej 7-ETAP II
- Wykonanie izolacji pionowej ścian piwnicznych głównego budynku szkoły wraz z remontem schodów wejściowych na plac apelowy i boisko w ZS nr 1 w Kędzierzynie-Koźlu
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie audytu ex ante do projektu FENX.01.01 Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej oraz wsparcie dotacyjne
- Opracowanie koncepcji rozwiązań projektowych dla zadania pn.: "Zabezpieczenie przeciwpowodziowe miasta Cieszyn"
- Budowa korytarza swobodnej migracji rzeki Białej Tarnowskiej na terenie gminy Ciężkowice - aktualizacja dokumentacji projektowej wraz ze studium wykonalności
- Utworzenie klastra energii ziemi wyszkowskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.