Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-05
Szczekociny: Usługa kompleksowa sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Szczekociny na potrzeby zasilania oświetlenia ulicznego w roku 2014
Numer ogłoszenia: 231731 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach , ul. Senatorska 2, 42-445 Szczekociny, woj. śląskie, tel. 034 3557050, faks 034 3557165.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczekociny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowa sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Szczekociny na potrzeby zasilania oświetlenia ulicznego w roku 2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Usługa kompleksowa sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Szczekociny na potrzeby zasilania oświetlenia ulicznego w roku 2014. 2.Przedmiot zamówienia: a.Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowa sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Szczekociny na potrzeby zasilania oświetlenia ulicznego. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla 73 punktów odbioru. Zestawienie punktów odbioru wyszczególniono w załączniku nr 6 do SIWZ. Zakres zamówienia jest niepodzielny, w związku z czym Wykonawca musi posiadać umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej. b.Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ oraz w ofercie Wykonawcy. c.Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie obowiązywania umowy wynosi ok. 520.000 kWh. Powyższa wartość przyjęta została do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia, co może nie odzwierciedlać realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega, że zapotrzebowanie na dostawę określonej w SIWZ ilości energii może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. W wypadku zmniejszenia, Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za niewykorzystaną ilość energii elektrycznej. Moc umowna dla wszystkich punktów odbioru wynosi łącznie 215,9 KW. d.Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy, innych ogólnie obowiązujących przepisach prawnych, Taryfie dla usługi dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego, Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej. e.Rozliczenia za dystrybucję energii elektrycznej odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych według stawek opłat wynikających z Taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Rozliczenia za sprzedaż energii elektrycznej będą odbywać się na podstawie cen jednostkowych podanych w formularzu cenowym przez Wykonawcę. f.Ceny jednostkowe za energię elektryczną przedstawione w ofercie Wykonawcy będą stałe w okresie obowiązywania umowy. g.Dopuszcza się możliwość zmiany ceny ofertowej w przypadku zmian stawek za świadczenie usług dystrybucji wyłącznie w przypadku zmiany Taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Dopuszcza się możliwość zmiany ceny jednostkowej za energię elektryczną przedstawioną w formularzu cenowym Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT i wysokości podatku akcyzowego energii elektrycznej. W razie zmiany przepisów prawa mających obligatoryjne zastosowanie do umowy, jej postanowienia z nimi sprzeczne tracą ważność zaś w ich miejsce będą miały zastosowanie przepisy znowelizowanego prawa..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 09.31.00.00 - Elektryczność 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki ważną w okresie wykonywania umowy. Ponadto Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualna koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej, wydaną przez prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (w przypadku dostawców będących jednocześnie właścicielem sieci dystrybucyjnej) lub oświadczenie o posiadaniu aktualnej umowy dystrybucyjnej na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do punktów odbioru Zamawiającego
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a.Formularz ofertowy o treści stanowiącej załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ b.Formularz cenowy o treści stanowiącej załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ c.Do oferty należy dołączyć dokumenty i oświadczenia żądane przez Zamawiającego i wymienione w rozdziale 5 niniejszej SIWZ. d.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. e.Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiany umowy będą dokonywane pod rygorem nieważności na piśmie w formie aneksu do umowy. 2.W razie zmiany przepisów prawa, mających zastosowanie do umowy, jej postanowienia z nimi sprzeczne tracą ważność zaś w ich miejsce będą miały zastosowanie przepisy znowelizowanego prawa. 3.Dopuszcza się możliwość zmiany ceny ofertowej w przypadku zmian stawek za świadczenie usług dystrybucji wyłącznie w przypadku zmiany Taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Dopuszcza się możliwość zmiany ceny jednostkowej za energię elektryczną przedstawioną w formularzu cenowym Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT i wysokości podatku akcyzowego energii elektrycznej. 4.Forma aneksu nie jest wymagana do zmian umowy będących następstwem wymiany elementów układu pomiarowo - rozliczeniowego, zmiany adresu do korespondencji, zmiany konta bankowego. 5.Zmiana Taryfy OSD w zakresie opłat, stawek opłat wiążą strony bez konieczności sporządzenia aneksu do umowy z datą wejścia w życie zmienionej Taryfy OSD. 6.Zmiana (wprowadzenie nowej) Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Rozdzielczej OSD obowiązują strony bez konieczności sporządzenia aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczekociny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Szczekociny, ul. Senatorska 2, 42-445 Szczekociny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Szczekociny, ul. Senatorska 2, 42-445 Szczekociny, pok. nr 1 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SZCZEKOCINY
więcej: przetargi SZCZEKOCINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii cieplnej w 2025 i 2016 r. do budynku Szkoły Podstawowej nr 403 z siedzibą przy ul. K. Karlińskiego 6 w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej do kompleksu Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku oraz do oddziału Muzeum Józefa Piłsudskiego w Łodzi
- Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynku Oddziału Kolekcji im. Jana Pawła II mieszczącego się przy placu Bankowym 1A w Warszawie
- "ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY KRZYKOSY I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH"
- Dostawa, przesył i dystrybucja energii cielnej do budynku LXVIII LO przy ulicy Narbutta 31 w Warszawie i budynku Szkoły Głównej Handlowej przy ulicy Wiśniowej 41 w Warszawie w roku 2025.
- Kompleksowa dostawa i przesyłanie energii cieplnej do budynku SZRM przy ul. Marszałkowskiej 77/79 w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.