eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowiceWykonanie projektu budowlanego parkingu przy ul. Ratowników w Polkowicach



Ogłoszenie z dnia 2009-12-04

Polkowice: Wykonanie projektu budowlanego parkingu przy ul. Ratowników w Polkowicach
Numer ogłoszenia: 231763 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 208915 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice, Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego parkingu przy ul. Ratowników w Polkowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania dokumentacji projektowej składającej się z projektów budowlanych i wykonawczych dla części komunikacyjnej tj.: trakt jezdny, miejsca parkingowe w ilości 25 szt. w tym 4 szt. dla osób niepełnosprawnych, chodnik, zjazd z ul. Ratowników, kanalizacja deszczowa, zgodnie z wymogami Zamawiającego i obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) wykonanie dokumentacji geotechnicznej pod potrzeby budowy parkingu, b) uzgodnienia dotyczące kolizji z istniejącą infrastrukturą oraz opracowanie projektów dotyczących usunięcia kolizji, c) wykonanie w 5 egz. projektu budowlanego i wykonawczego dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia, d) przygotowanie i złożenie wniosku wraz z projektami budowlanymi celem uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, a także odbiór uprawomocnionej decyzji pozwolenia na budowę wraz z 2 egz. zatwierdzonych do realizacji projektów budowlanych, e) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w 2 egz., f) wykonanie kosztorysów inwestorskich po 2 egz. dla każdej z branż, g) wykonanie przedmiarów robót po 2 egz. dla każdej z branż, h) uzyskanie w niezbędnym zakresie i na swój koszt opinii, uzgodnień, pozwoleń wymaganych odrębnymi przepisami za wyjątkiem opłat przyłączeniowych i opłat za wydanie warunków technicznych przyłączenia, które umożliwią uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę, i) odbycie w ramach wynagrodzenia ofertowego minimum dwóch konsultacji z Zamawiającym w trakcie przygotowywania przedmiotu zamówienia, j) nadzór autorski w ramach wynagrodzenia ofertowego w trakcie realizacji robót budowlanych. Opracowania, o których mowa w ust.2 pkt. c), e), f), g ) będą przekazane Zamawiającemu również w wersji elektronicznej na nośniku CD-R. Ich przygotowanie nastąpi w oparciu o oprogramowanie: - specyfikacja techniczna i przedmiary - Open Office , MS Word , MS Excel , - kosztorysy inwestorskie - Norma 3.xx , NormaPro , - projekt budowlany i wykonawczy w formie pliku z rozszerzeniem - dwg, jpg, pdf, bmp, giff lub innym zaakceptowanym przez Zamawiającego. 3. W ramach wynagrodzenia umownego Wykonawca zobowiązany jest do odbycia na wezwanie Zamawiającego dwóch nadzorów autorskich w trakcie realizacji robót budowlanych. Wizyty na placu budowy i prace projektowe związane z usunięciem błędów w przedmiocie umowy nie będą traktowane jako nadzory autorskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 15000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Projektowe BIPROMAR, ul. Iwaszkiewicza 6, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 15.000,00
  • Oferta z najniższą ceną: 15.000,00 oferta z najwyższą ceną: 22.000,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.