Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-23
Toszek: 21/PN/DEG/AS/2008 - Adaptacja oddziału V psychiatrycznego do warunków wykonywania środka zabezpieczającego o wzmocnionym zabezpieczeniu SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku.
Numer ogłoszenia: 231779 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Psychiatryczny w Toszku , ul. Gliwicka 5, 44-180 Toszek, woj. śląskie, tel. 032 2334112 w. 212, fax. 032 2334325, 2335244.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltoszek.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 21/PN/DEG/AS/2008 - Adaptacja oddziału V psychiatrycznego do warunków wykonywania środka zabezpieczającego o wzmocnionym zabezpieczeniu SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje adaptację oddziału V psychiatrycznego do warunków wykonywania środka zabezpieczającego o wzmocnionym zabezpieczeniu SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku. Postępowanie zostanie przeprowadzone z podziałem na dwa pakiety. Szczegółowy opis wymogów stawianych przez Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia zawierają: przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacja inwentaryzacyjna, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców w zakresie przedmiotu zamówienia: a) kosztorys(y) ofertowy(e); b) oświadczenie Wykonawcy o dokonaniu wizji lokalnej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) - łącznie dla obydwu pakietów, tj. szczegółowo w rozbiciu na poszczególne pakiety: pakiet I - 4.800,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset złotych 00/100) pakiet II - 3.200,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych 00/100) Termin, sposób i miejsce złożenia wadium zostaną określone zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ww. ustawy oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nr 21/PN/DEG/AS/2008, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunku określonego w pkt 1) każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenie: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu wykazania spełnienia warunku określonego w pkt 2) każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenie: a) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp). W celu wykazania spełniania warunku określonego w pkt 3) każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenie: a) oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp). W celu wykazania spełnienia warunku określonego w pkt 4) każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenie: a) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ww. ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaltoszek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - pokój nr 10 w budynku administracji SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego
ul. Gliwicka 5, 44-180 Toszek, za opłatą 40,00 zł lub
- za zaliczeniem pocztowym za opłatą 40,00 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora Naczelnego w budynku administracji szpitala.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja odziału V psychiatrycznego do warunków wykonywania środka zabezpieczającego o wzmocnionym zabezpieczeniu SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku w zakresie pakietu I - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców w zakresie przedmiotu zamówienia: a) kosztorys ofertowy; b) oświadczenie Wykonawcy o dokonaniu wizji lokalnej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty instalacyjne elektryczne, wodno-kanalizacyjne i roboty wykończeniowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja oddziału V psychiatrycznego do warunków wykonywania środka zabezpieczającego o wzmocnionym zabezpieczeniu SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku w zakresie pakietu II - Roboty instalacyjne elektryczne, wodno-kanalizacyjne i roboty wykończeniowe. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców w zakresie przedmiotu zamówienia: a) kosztorysy ofertowe; b) oświadczenie Wykonawcy o dokonaniu wizji lokalnej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- KWP Rzeszów budynek A - remont części pomieszczeń I piętra, wymiana stolarki
- Wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją energetyczną wielorodzinnych budynków mieszkalnych położonych przy ul. 11 Listopada 6 i ul. 11 Listopada 8
- Budowa zewnętrznej windy osobowej z wykorzystaniem dla celów dydaktycznych i użytkowych w SOiT CONRADINUM w Gdańsku przy ul. Piramowicza w ramach projektu: "Gdańsk Miastem Zawodowców - ETAP II"
- Remont instalacji elektrycznych w budynku Szkoły Podstawowej nr 375 przy ul. Abrahama 10 w Warszawie.
- "Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.