Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-31
Warszawa: Dostawa aparatury, sprzętu i zestawów komputerowych na pierwsze wyposażenie pomieszczeń laboratorium i Oddziału Pediatrii
Numer ogłoszenia: 231819 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4502284, faks 22 4502236.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmadalinskiego.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury, sprzętu i zestawów komputerowych na pierwsze wyposażenie pomieszczeń laboratorium i Oddziału Pediatrii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Aparatura i sprzęt laboratoryjny ,zestawy komputerowe na pierwsze wyposażenie pomieszczeń laboratorium i Oddziału Pediatrii Zamówienie jest podzielone na 8 części: Dostawa 1 szt. analizatora immunohematologicznego do systemu mikrokolumnowego oznaczania gr. krwi. Dostawa 1 szt. mieszadła hematologicznego rolkowego. Dostawa 1 szt. mieszadła hematologicznego wahadłowego. Dostawa 1 szt. sumatora hematologicznego 12 kanałowego z drukarką. Dostawa 2 szt. cieplarek laboratoryjnych. Dostawa 5 szt. pomp objętościowych. Dostawa 1 szt. pompy objętościowej do leków cytostatycznych. Dostawa 5 szt. zestawów komputerowych w składzie: komputer, monitor, klawiatura, mysz, zasilacz awaryjny UPS i system operacyjny, drukarka sieciowa z automatycznym dupleksem i 2 szt. skanerów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.70-2, 30.21.33.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dla towarów będących wyrobami medycznymi dokumentów potwierdzających wpisanie oferowanych towarów do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania lub dokumentów potwierdzających zgłoszenie oferowanych towarów do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. Dla towarów będących wyrobami medycznymi klasy I i IIa zamawiający dopuszcza złożenie, zamiast dokumentów wymienionych w p. 8., certyfikatów zgodności CE wystawionych przez jednostkę notyfikującą lub deklaracji zgodności WE wymaganych ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych oraz oświadczenia wykonawcy, sporządzonego przez wykonawcę w sposób przez niego przyjęty, zawierającego: - imię i nazwisko lub nazwę i adres wykonawcy, - nazwy oferowanych towarów i dla wyrobów medycznych ich klasę (I lub IIa) oraz wskazanie części zamówienia, w ramach której są oferowane, - tekst oświadczenia, że Towary te nie podlegają obowiązkowi zgłoszenia do rejestru, gdyż są wyrobami medycznymi klasy I i IIa, a ich pierwsze wprowadzenie do obrotu lub do używania już nastąpiło w innym niż Polska kraju członkowskim UE lub EFTA. Dla towarów nie będących wyrobami medycznymi deklaracji zgodności znaku CE dla oferowanych towarów i oświadczenia wykonawcy, sporządzonego przez wykonawcę w sposób przez niego przyjęty, zawierającego: - imię i nazwisko lub nazwę i adres wykonawcy, - nazwy oferowanych towarów, Dla części 8 zamówienia, opisy właściwości technicznych zestawów komputerowych sporządzonych samodzielnie przez wykonawcę. Informację sporządzoną przez wykonawcę w sposób przez niego przyjęty o tych elementach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Pełnomocnictwa, w którym wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie. Wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie, to oświadczenie to składa każdy z wykonawców występujących wspólnie lub pełnomocnik tych wykonawców w imieniu ich wszystkich. Zestawienie asortymentowo - cenowe towarów oferowanych w ramach części zamówienia, sporządzonych przez wykonawcę w sposób przez niego przyjęty, oddzielnie dla każdej części zamówienia, zawierających: - imię i nazwisko lub nazwę i adres wykonawcy, - wskazanie części zamówienia, - nazwy oferowanych towarów i ich ceny netto i brutto oraz łączną wartość netto i brutto wszystkich towarów składających się na część zamówienia, wpisaną jako cena oferty w formularzu oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmadalinskiego.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 02-544 Warszawa, ul. Madalińskiego 25, Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2012 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny Warszawa, ul. Madalińskiego 25 - w sekretariacie Szpitala..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 1 szt. analizatora immunohematologicznego do systemu mikrokolumnowego oznaczania gr. krwi..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Analizator automatyczny Badanie grupy krwi w układzie ABO antygeny oraz izoaglutyniny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.70-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 1 szt. mieszadła hematologicznego rolkowego. CPV 38436500-0..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mieszadło hematologiczne rolkowe do laboratorium.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa 1 szt. mieszadła hematologicznego wahadłowego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mieszadło hematologiczne wahadłowe do laboratorium.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa 1 szt. sumatora hematologicznego 12 kanałowego z drukarką. CPV 30141400-0..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sumator hematologiczny 12 kanałowy z drukarką do laboratorium..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.14.14.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa 2 szt. cieplarek laboratoryjnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cieplarka laboratoryjna o pojemności komory 32 l..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa 5 szt. pomp objętościowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa infuzyjna objętościowa do podawania dożylnego, dotętniczego, sterowana elektronicznie,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa 1 szt. pompy objętościowej do leków cytostatycznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa objętościowa do dożylnej podaży leków i płynów, krwi i produktów krwiopochodnych, żywienia pozajelitowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa 5 szt. zestawów komputerowych w składzie: komputer, monitor, klawiatura, mysz, zasilacz awaryjny UPS i system operacyjny, drukarka sieciowa z automatycznym dupleksem i 2 szt. skanerów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy w składzie: komputer, monitor, klawiatura, mysz, zasilacz awaryjny UPS i system operacyjny, drukarka sieciowa z automatycznym dupleksem i 2 szt. skanerów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 39.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 30.23.72.80-5, 48.62.00.00-0, 30.21.61.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa/sprzedaż komputerów przenośnych/laptopów
- "Zakup i sukcesywną dostawę produktów do żywienia pozajelitowego"
- Wycena 4 nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład Zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości na terenie województwa mazowieckiego
- Przebudowa linii ogrodzenia wewnętrznego w Areszcie Śledczym w Warszawie-Białołęce.
- Naprawa elewacji, remont, wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach nr 16 i 17 wraz z wymianą stolarki okiennej w pomieszczeniu nr 17 w budynku nr 21 ul. Ostroroga 35 w Warszawie K-1039
- Zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej dwóch lekarzy do Klinicznego Oddziału Chirurgii ogólnej i onkologicznej z częścią urazową w Szpitalu Wolskim
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
- Dostawa oprogramowania i sprzętu serwerowego oraz monitorów
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego - wyposażenie pracowni BCU
- Dostawa zestawów komputerów stacjonarnych
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku"
- Dostawa wyposażenia do budynku Szkoły Podstawowej w Damicach
więcej: Sumatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.