Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-04
Warszawa: Kontrola przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach administrowanych przez AN 1, AN 3, AN 5, AN 6, AN 7 w ZGN Praga Południe
m. st. Warszawy w 2010r.
Numer ogłoszenia: 231835 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy , ul. Walewska 4/21, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 517 74 36, faks 022 517 74 22.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnpragapld.com.pl/przetarg.php
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontrola przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach administrowanych przez AN 1, AN 3, AN 5, AN 6, AN 7 w ZGN Praga Południe m. st. Warszawy w 2010r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części 1 - 5 jest wykonywanie kontroli przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach administrowanych przez AN 1, AN 3, AN 5, AN 6, AN 7 w ZGN Praga Południe m. st. Warszawy zgodnie z zakresem świadczonych usług zawartym w zał. nr 5 do SIWZ, zestawieniem kominów dla wszystkich administracji zał. nr 6 oraz wykazem adresowym zał. nr 6a,6b,6c,6d,6e do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00 - 74.72.40.00 71.31.54.10 - Kontrola systemu wentylacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium na całość zamówienia wynosi 6 900,00 zł, (słownie: sześć tysięcy dziewięćset złotych) w tym: część 1 - 700,00 zł , część 2 - 1 900,00 zł, część 3 - 1 300,00 zł , część 4 - 2 200,00 zł , część 5 - 800,00 zł . Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. oferta musi być zabezpieczona przed terminem otwarcia ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1). Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) wykażą że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 prace odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia; b) wykażą, że dysponują lub będą dysponowali co najmniej 1 osobą na jedną część zamówienia (na całość zamówienia co najmniej 5-oma osobami) posiadającą uprawnienia do realizacji zamówienia, tj. posiadającą kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim. 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. W przypadku składania ofert częściowych na kwotę nie niższą niż: dla części 1 46 000,00 zł, dla części 2 - 130 000,00 zł, dla części 3 - 83 000,00 zł, dla części 4 - 145 000,00 zł, dla części 5 - 55 000,00 zł. Suma ubezpieczenia wzrasta wraz z zakresem zamówienia i dla wszystkich części zamówienia wynosi nie mniej niż: 459 000,00 zł. Zamawiający dopuszcza również wykazanie się ubezpieczeniem OC z góry na okres od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. 4). nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy muszą wykonać czynności o których mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym każdy z Wykonawców musi spełniać warunek określony w pkt. 1.ppkt 4) warunków w postępowaniu, pozostałe warunki określone w pkt 1. ppkt 1),2),3) mogą spełniać łącznie.. Ocena spełniania w/w warunków i wymogów dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa powyżej, Wykonawca złoży wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty (wg wzoru Oferta stanowiącego załącznik Nr 1, części 1 - 5, do SIWZ). 2. Podpisany zakres kontroli i czyszczenia przewodów kominowych (wentylacyjnych, spalinowych, dymowych) stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ. 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ), .6. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ust.1 i 2 (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ). 7. Wykaz zrealizowanych prac w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w którym muszą znaleźć się co najmniej 3 prace odpowiadające przedmiotowi zamówienia, oraz dodatkowo dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że te trzy umieszczone w wykazie prace zostały wykonane należycie - dołączone dokumenty powinny dotyczyć pozycji w wykazie. 8. Wykaz osób (min. 1 osoba z uprawnieniami na jedną część zamówienia) wyznaczonych do realizacji zamówienia, którymi wykonawca dysponuje lub będzie dysponował wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych uprawnień, tj. kwalifikacjami mistrza w rzemiośle kominiarskim. W przypadku gdy wykonawca wskazał w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, dołączy również pisemne zobowiązania podmiotów do udostępnienia tych osób do wykonania niniejszego zamówienia. 9. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 3 miesiące przed terminem wyznaczonym do składania ofert. 10.Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 3 miesiące przed terminem wyznaczonym do składania ofert. 11. Aktualna polisa ubezpieczeniowa (lub polisa ubezpieczeniowa OC z góry na okres od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r.), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. W przypadku składania ofert częściowych na kwotę nie niższą niż: dla części 1 - 46 000,00 zł, dla części 2 - 130 000,00 zł, dla części 3 - 83 000,00 zł, dla części 4 - 145 000,00 zł, dla części 5 - 55 000,00 zł. Suma ubezpieczenia wzrasta wraz z zakresem zamówienia i dla wszystkich części zamówienia wynosi nie mniej niż: 459 000,00 zł. 12. Informacja o części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - jeżeli dotyczy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgnpragapld.com.pl/przetarg.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy, ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, pokój nr 21..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy, ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa - kancelaria..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kontrola przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach administrowanych przez AN1 w 2010r..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części 1, jest wykonywanie kontroli przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach administrowanych przez AN 1, w ZGN Praga Południe m. st. Warszawy zgodnie z zakresem świadczonych usług zawartym w zał. nr 5 do SIWZ, zestawieniem kominów dla wszystkich administracji zał. nr 6 oraz wykazem adresowym zał. nr 6a do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00-0, 71.31.54.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kontrola przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach administrowanych przez AN 3 w 2010r..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części 2 jest wykonywanie kontroli przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach administrowanych przez AN 3, w ZGN Praga Południe m. st. Warszawy zgodnie z zakresem świadczonych usług zawartym w zał. nr 5 do SIWZ, zestawieniem kominów dla wszystkich administracji zał. nr 6 oraz wykazem adresowym zał. nr 6b do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00-0, 71.31.54.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kontrola przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach administrowanych przez AN 5 w 2010r..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części 3 jest wykonywanie kontroli przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach administrowanych przez AN 5, w ZGN Praga Południe m. st. Warszawy zgodnie z zakresem świadczonych usług zawartym w zał. nr 5 do SIWZ, zestawieniem kominów dla wszystkich administracji zał. nr 6 oraz wykazem adresowym zał. nr 6c, do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00-0, 71.31.54.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kontrola przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach administrowanych przez AN 6 w 2010r..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części 4 jest wykonywanie kontroli przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach administrowanych przez AN 6, w ZGN Praga Południe m. st. Warszawy zgodnie z zakresem świadczonych usług zawartym w zał. nr 5 do SIWZ, zestawieniem kominów dla wszystkich administracji zał. nr 6 oraz wykazem adresowym zał. nr 6d do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00-0, 71.31.54.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kontrola przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach administrowanych przez AN 7 w 2010r.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części 5 jest wykonywanie kontroli przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach administrowanych przez AN 7 w ZGN Praga Południe m. st. Warszawy zgodnie z zakresem świadczonych usług zawartym w zał. nr 5 do SIWZ, zestawieniem kominów dla wszystkich administracji zał. nr 6 oraz wykazem adresowym zał. nr 6e do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00-0, 71.31.54.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie badania pod tytułem "PIFE 2024/2025 - badanie jakości obsługi klientów Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich"
- Opróżnianie pustostanów mieszkalnych i użytkowych położonych w budynkach znajdujących się na terenach administrowanych przez ZGN Mokotów.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 9A m. 16B część nr 2: Bonifraterska 10 m. 59 (w podziale na 2 części)
- Wykonanie robót budowlanych, polegających na remoncie lokali mieszkalnych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Warszawie, w podziale na 12 części
- PZP/5/2024 Świadczenie usługi polegającej na ochronie fizycznej gmachu Domu Kultury "KADR" w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy przy ul. W. Rzymowskiego 32 w Warszawie w 2025 roku
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie ratownictwa medycznego w Sekcji Medycznej Działu Transportu.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przegląd techniczny, konserwacja instalacji wentylacji mechanicznych oraz przeglądy serwisowo-konserwacyjne i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacji z podziałem na części
- Świadczenie usług kominiarskich w budynkach stanowiących zasobów Gminy Bielsko - Biała będących w zarządzie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku - Białej w podziale na 2 części.
- Usługi kominiarskie w zasobach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o. w Tomaszowie Maz.
- Utrzymanie urządzeń wentylacji i klimatyzacji w należytym stanie sanitarno-higienicznym.
- Przegląd wentylacji i klimatyzacji na Stadionie Miejskim im. Floriana Krygiera, w Szczecińskim Domu Sportu i Obiekcie Sportowym przy ul. Kresowej w 2025 roku
- Kompleksowe czyszczenie oraz dezynfekcja instalacji wentylacyjnej w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach Znak sprawy: EZ/237/2024/UG
więcej: Kontrola systemu wentylacji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.