eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 900000,00 zł

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-05

Kamienna Góra: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 900000,00 zł
Numer ogłoszenia: 231955 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 200581 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kamienna Góra, Plac Grunwaldzki 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6455124, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 900000,00 zł.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu złotowego, długoterminowego dla Gminy Miejskiej Kamienna Góra. Wysokość kredytu - 900 000,00 zł. Kredyt przeznaczony będzie na realizację zadania inwestycyjnego zgodnie z Uchwałą Rady Miasta w Kamiennej Górze. Kredyt stawiany będzie do dyspozycji Zamawiającego w jednej transzy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zaciągnięcia kredytu w mniejszej wysokości niż jest to zakładane bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych dla Zamawiającego. Z kredytem związana jest karencja w spłacie rat kapitałowych. Okres karencji: od podpisania umowy kredytowej do 31 maja 2017 r. - pierwsza spłata raty kapitałowej przypada na 31 maja 2017 roku. Spłata rat kapitałowych będzie przebiegać zgodnie z poniższym harmonogramem: 2017 rok: 31 maja - 100.000,00 zł, 30 czerwca - 100.000,00 zł, 31 lipca - 100.000,00 zł, 31 sierpnia - 100.000,00 zł, 30 września - 100.000,00 zł; 2018 rok: 31 maja - 100.000,00 zł, 30 czerwca - 100.000,00 zł; 2019 rok: 31 maja - 100.000,00 zł, 30 czerwca - 100.000,00 zł. W przypadku zaciągnięcia kredytu w wysokości odmiennej (mniejszej) od zakładanej, raty kapitałowe przypadające do spłaty w poszczególnych latach ulegną zmianie w stosunku do zakładanych, zgodnie z dyspozycją Zamawiającego. Odsetki spłacane są w okresach kwartalnych, tj. w ostatnim dniu miesiąca kończącego dany kwartał, przy czym pierwsza spłata odsetek przypada na 31 grudnia 2013 roku. Kredyt oprocentowany jest według stopy procentowej wynoszącej WIBOR_3M + marża banku. Stawka WIBOR_3M odpowiada WIBOR-owi dla depozytów 3-miesięcznych według notowania na dwa dni poprzedzające rozpoczęcie okresu obrachunkowego. Marża Banku, zaproponowana w ofercie będzie niezmienna w całym okresie umowy. Oprocentowanie kredytu jest dla Zamawiającego (Kredytobiorcy) jedynym kosztem, co oznacza, że nie występują prowizje i inne opłaty. Sposób wyliczenia ceny oferty podany w pkt 16, Część I specyfikacji, służy ujednoliceniu ofert i wybraniu oferty najkorzystniejszej. Należy go traktować odrębnie od zapisów dotyczących naliczania kosztów kredytu podanych w Części III i IV specyfikacji. Zapisy Części III i IV nie wpływają na wybór oferty najkorzystniejszej dla Zamawiającego (istotna jest marża Banku). Zapis pkt 6, Części III specyfikacji dotyczy wstępnego, szacunkowego kosztu kredytu (jego ceny), co oznacza, że w końcowym rozliczeniu wartość ta może ulec zmianie. Stanowi on (koszt) punkt odniesienia dla naliczenia przez Zamawiającego (Kredytobiorcę) ewentualnych kar umownych. Zapis dotyczący tych kar jest niezbędny ze względu na uregulowania wewnętrzne po stronie Zamawiającego. Umowa na realizację przedmiotu zamówienia (umowa kredytowa) zawarta zostanie według wzoru przygotowanego przez wyłonionego Wykonawcę. Umowa ta musi uwzględniać zapisy istotnych postanowień umowy (Część III niniejszej specyfikacji) i nie może ich w niekorzystny dla Zamawiającego sposób zmieniać ani ograniczać. Wzór umowy należy bezwzględnie dołączyć do składanej oferty. Zaciągnięty kredyt zabezpieczony będzie wekslem własnym in blanco wraz z deklaracją wekslową. Obydwa dokumenty będą kontrasygnowane przez Skarbnika Gminy Miejskiej Kamienna Góra. Gmina Miejska Kamienna Góra wraz z podpisaniem umowy podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji, zgodnie z przepisami Prawa Bankowego. Zamawiający informuje, że na dzień ogłoszenia niniejszego postępowania przetargowego nie ma zaległości w opłacaniu składek w ZUS i podatków w US. Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia: 1. Zaświadczenie o wyborze Burmistrza Miasta Kamienna Góra. 2. Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON. 3. Decyzja w sprawie nadania numeru identyfikacyjnego NIP. 4. Uchwała w sprawie powołania Skarbnika Gminy Miejskiej Kamienna Góra. 5. Sprawozdanie - Rb-27S za lata 2010 - I półrocze 2013. 6. Sprawozdanie - Rb-28S za lata 2010 - I półrocze 2013. 7. Sprawozdanie - Rb-NDS za lata 2010 - I półrocze 2013. 8. Sprawozdanie - Rb-N za lata 2010 - I półrocze 2013. 9. Sprawozdanie - Rb-Z za lata 2010 - I półrocze 2013. 10. Sprawozdanie - Rb-PDP za lata 2010 - 2012. 11. Uchwała nr XXXIV/218/13 Rady Miejskiej w Kamiennej Górze z dnia 11 września 2013 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na realizację zadania inwestycyjnego. 12. Uchwała Nr I/88/2013 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu z dnia 15 kwietnia 2013 roku w sprawie opinii o przedłożonym przez Burmistrza Miasta Kamienna Góra sprawozdaniu z wykonania budżetu miasta Kamienna Góra za 2012 roku. Wszelkie inne dokumenty (uchwała budżetowa, zmiany do uchwały budżetowej, WPF dostępne na stronie internetowej www.bip.kamiennagora.pl zakładki Gospodarka finansowa lub Rada Miejska/ Uchwały Rady Miejskiej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gospodarczy Bank Spółdzielczy, ul. Kilińskiego 2/4, 57-100 Strzelin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 209688,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 137312,88

  • Oferta z najniższą ceną: 137312,88 / Oferta z najwyższą ceną: 255554,47

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.