Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-05
Gdańsk: PRZETARG NIEOGRANICZONY
na usługę całodobowej ochrony fizycznej budynków znajdujących się na nieruchomości stanowiącej zasób Skarbu Państwa, położonej w Jastrzębiej Górze, przy ul. Słowackiego 7,będącej w dyspozycji Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku.
Numer ogłoszenia: 231988 - 2011; data zamieszczenia: 05.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku , ul. Okopowa 15, 80-819 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3214817, faks 058 3214810.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY na usługę całodobowej ochrony fizycznej budynków znajdujących się na nieruchomości stanowiącej zasób Skarbu Państwa, położonej w Jastrzębiej Górze, przy ul. Słowackiego 7,będącej w dyspozycji Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa całodobowej ochrony fizycznej budynków znajdujących się na nieruchomości stanowiącej zasób Skarbu Państwa, położonej w Jastrzębiej Górze, przy ul. Słowackiego 7,będącej w dyspozycji Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku. Ochronie podlegać będą obiekty zlokalizowane na działkach o nr geodezyjnych: 2,3,4,5,8,9,10,11,12,13,17,26,27, na których znajdują się budynki: 1) CRISTAL+ kotłownia, 2) FALEZA, 3) GRZYBEK,4) IRENA + kotłownia, 5) PUCHATEK, 6) Pawilon A, 7) Pawilon B, 8) Kawiarnia drewniana i 5 domków campingowych. Ochrona fizyczna, będąca przedmiotem zamówienia, będzie polegała na: a) całodobowej fizycznej ochronie w/w obiektów, wykonywanej przez jednego nielicencjonowanego, umundurowanego pracownika ochrony, b) Systematycznym dokonywaniu przez pracownika ochrony obchodów budynków obiektu, sprawdzeniu stanu wszelkich zamknięć (okien i drzwi), zabezpieczeń i plomb oraz stanu ogrodzenia i oświetlenia - w ramach ciągłego kontrolowania z częstotliwością sprawdzaną przez osoby nadzorujące lub elektroniczne systemy kontroli pracy, c) Podejmowaniu działań w przypadku wystąpienia pożaru lub awarii technicznych (pęknięcia rur, wycieków wody, ulatnianiu gazu, iskrzenia instalacji elektrycznej), d) Podejmowaniu czynnych interwencji zapobiegających kradzieżom, włamaniom, aktom wandalizmu a w przypadku ich wystąpienia natychmiastowe zawiadomienie Policji, przełożonego oraz osobę odpowiedzialną ze strony Zleceniodawcy za ochronę obiektu, e) Prowadzeniu dokumentacji związanej z ochroną obiektu - książki przebiegu służby i kontroli, f) Nadzorze nad powierzonymi kluczami i dbałości o ich właściwe przechowywanie. g) Zzapewnienie przez wykonawcę patrolu interwencyjnego (grupy wspierającej), zdolnego do zdecydowanej reakcji z użyciem siły fizycznej natychmiast po otrzymaniu zgłoszenia, w ciągu 20 minut (co wiąże się z przybyciem patrolu w każdej sytuacji stwarzającej możliwość powstania szkody lub w celu ujęcia sprawców zdarzenia), h) Prowadzenie czynności kontrolujących i nadzorujących wobec pracowników wykonujących zadania ochronne, i) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadamiania upoważnionych przez zleceniodawcę pracowników KWP w Gdańsku o powstałych zdarzeniach mających wpływ na bezpieczeństwo chronionego obiektu, j) Zamawiający zapewni pracownikom ochrony dostęp do pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonywania zamówienia, k) Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony obiektu, l) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki dyżurów, do której pracownicy ochrony wpisywać będą wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane z realizacją ochrony obiektu, m) Wykonawca zobowiąże się do przedstawienia Zamawiającemu do wiadomości imiennych list osób przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia oraz informowania o każdorazowych zmianach osób na tej liście, n) Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy w przypadku niedołożenia przez nich należytej staranności przy wykonywaniu warunków umowy. Wymaga się aby Wykonawca świadczył usługi w oparciu o osoby: niekarane, jednolicie umundurowane, z imiennymi identyfikatorami i emblematami Wykonawcy, odpowiednio przeszkolonymi w zakresie ochrony fizycznej obiektów, w tym pracownika nadzoru posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. jedn. Dz. U. z 2005r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.);.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: koncesję, zezwolenie lub licencję koncesję Wykonawcy wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie ustawy z 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), w zakresie usług ochrony osób i mienia. 1.Druk ofertowy wraz z oświadczeniem o podwykonawcach 2 W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje waloryzację wynagrodzenia w przypadku zmian wysokości obowiązujących stawek podatku VAT jeżeli zmiana będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę. 2.Zamawiający może skrócić termin realizacji umowy z chwilą przekazania obiektu innym instytucjom. 3.Zamawiający na 7 dni przed przekazaniem powiadomi pisemnie wykonawcę o powyższym co skutkuje rozwiązaniem umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2011 godzina 09:50, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa komponentów, sensorów i modułów na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Dostawa sterowników programowalnych SPRECON produkcji firmy Sprecher wraz z osprzętem i oprogramowaniem.
- GUM2025ZP0029 - Dostawa sprzętu biomedycznego i laboratoryjnego w 6 pakietach
- Dostawa dźwigu osobowego do budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Chłopskiej 3
- 11/TP/2025 wymiana posadzki w hali sortowni
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony mienia
- Usługa polegająca na zapewnieniu monitoringu wizyjnego, telefonu alarmowego dla potrzeb Gminy Kobierzyce wraz z jego obsługą oraz wsparciem grupy interwencyjnej.
- Ochrona obiektu i dozór mienia Opery Bałtyckiej w Gdańsku wraz z obsługą portierni
- Świadczenie usług ochrony mienia i osób oraz monitorowania obiektów Szpitala i jego terenu
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości oraz ochrony obiektów biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie przy al. Juliusza Słowackiego 17a
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku oraz na posesji Sądu Rejonowego w Złotoryi w latach 2025-2027 (24 miesiące).
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.