eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻyrardówUtrzymanie dróg w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa w terminie od 1 stycznia 2008r. do 31 marca 2010r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-26

Żyrardów: Utrzymanie dróg w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa w terminie od 1 stycznia 2008r. do 31 marca 2010r.
Numer ogłoszenia: 232007 - 2007; data zamieszczenia: 26.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Żyrardów Wydział Gospodarki Komunalnej, Plac Jana Pawła II 1, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie dróg w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa w terminie od 1 stycznia 2008r. do 31 marca 2010r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa w okresie od 1 stycznia 2008r. do 31 marca 2010r. dla zadań nr I,III,IV,V, natomiast dla zadania Nr II w okresie od 20 kwietnia 2008do 20 maja 2008r. oraz od 20 kwietnia 2009 do 20 maja 2009r. Zakres robót obejmuje 5 zadań, w tym : I.Utrzymanie znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu, II.Malowanie znaków poziomyc III.Naprawy chodników i jezdni o nawierzchni betonowej, IV.Naprawy jezdni o nawierzchni bitumicznej, V. Konserwacja sygnalizacji świetlnej na pięciu skrzyżowaniach Szczegółowy zakres robót określony został w : - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1 do SIWZ - Przedmiarze robót - załącznik nr 2 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia dla zadania V ( Konserwacja sygnalizacji świetlnej na 5 skrzyżowaniach)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.42 - 45.23.32.42 Oryginalny kod CPV: 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( uprawnienia budowlane w zakresie specjalności drogowej do kierowania i nadzorowania robót - dla zadań I, II, III,IV, doku-ment określający aktualną grupę kwalifikacyjną BHP do 1 kV w zakresie eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych - dla zadania V); 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j. zrealizowali - w okresie ostatnich 5 lat ( dla zadań III, IV) min. trzech robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie - w okresie ostatnich 3-ch lat ( dla zadań I, II, V ) min. trzech usług, a jeżeli okres prowa-dzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania u odbiorców oraz załączeniu dokumentów potwierdzających, ze usługi te zostały wykonane należycie 3)posiadają niezbędny potencjał techniczny (sprzęt) do wykonania zamówienia, stosownie do poszczególnych zadań, co najmniej : - dla zadania II : malowarka do znakowania poziomego dróg, samochód dostawczy - dla zadania III : koparko - spycharka, wibrator lub ubijarka spalinowa, piła do cięcia kostki, dźwig, - dla zadania IV : min. 2 sprawne -recyklery- dla robót asfaltowych - pracujące równolegle, ciągnik kołowy, samochód wywrotka, samochód ciężarowy skrzyniowy i wywrotka, walec statyczny samojezdny, 4)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j. w szczególności dysponują osobami uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej dla zadań : I, II,III,IV oraz w specjalności elektro-energetycznej posiadających grupę kwalifikacyjną BHP do 1 kV w zakresie eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych dla zadania V; 5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - Oświadczenie wykonawcy 6)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą ,spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.17 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu : 1. wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku - dopuszcza się składanie ofert częściowych dla poszczególnych zadań, tj. należy wypełnić ceny dla zadań, którymi Wykonawca jest zainteresowany ) 2. kosztorys ofertowy szczegółowy i jednostkowy sporządzony w oparciu o dołączony do SIWZ przedmiar robót, oddzielnie dla roku 2008 i 2009 do 31.03.2010 ( z podziałem na zadania ). Suma cen dla całego okresu realizacji zamówienia (tj. do 31.03.2010r.dla zadań Nr I, III,IV,V oraz do 20.05.2009r. dla zadania nr II) stanowić będzie cenę oferty przyjmowaną do porównania dla poszczególnych zadań. 3. umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie ( w przypadku zaistnienia takiej sytuacji ), 4. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], 5. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust. 1 ustawy [na formularzu ofertowym]; 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 7.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 8.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; 9.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; 10. Oświadczenie Wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 11. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,- zł dla całego oferowanego przez oferenta zakresu zamówienia. Gdy polisa będzie wygasała w trakcie trwania umowy wykonawca dołączy oświadczenie , że zawrze nowa polisę/ y, które będą obowiązywać w całym okresie trwania umowy. 12.wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, lub w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg załącznika dołączonego do SIWZ , 13.wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika dołączonego do SIWZ, 14.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane warunkiem 3 ust.1) niniejszej SIWZ uprawnienia (w zależności od wybra-nego przez Wykonawcę zadania ) 15.wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu ( w zależności od wybranego przez Wykonawcę zadania), jaki posiada wykonawca lub ma w dyspozycji dla realizacji wybranego zadania - wg załącznika dołączonego do SIWZ 16.wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom -załącznik sporządzony przez Wykonawcę 17.parafowany /ne wzór/ ory umowy/ ów jako akceptacja treści i warunków ( nie dopusz-cza się druków własnych Wykonawcy )

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrardow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żyrardowa, 96-300 Żyrardów, Plac Jana Pawła II nr 1, pok.29.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Żyrardowa, Plac Jana Pawła II nr 1, 96-300 Żyrardów,pok. nr 29.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis określono w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz kosztorysie ślepym, które stanowią załącznik do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.90-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Malowanie znaków poziomych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis określono w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz kosztorysie ślepy, które stanowią załącznik do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawy chodników i jezdni o nawierzchni betonowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia określono w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz kosztorysach ślepych stanowiących załącznik do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Naprawy jezdni o nawierzchni bitrumicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia określono w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz kosztorysach ślepych, które stanowią załącznik do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Konserwacja sygnalizacji świetlnej na pięciu skrzyżowaniach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia oraz kosztorys ślepy stanowia załacznik do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.