Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-26
Kłodzko: Dostawa notebooków, komputerów typu PC akcesoriów komputerowych i oprogramowania (sprawa nr 22/WŁiI/07)
Numer ogłoszenia: 232196 - 2007; data zamieszczenia: 26.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sudecki Oddział Straży Granicznej im. Ziemi Kłodzkiej - Państwowa Jednostka Budżetowa, ul. Wyspiańskiego 2, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074 8622900, fax 074 8622261.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sudecki.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa notebooków, komputerów typu PC akcesoriów komputerowych i oprogramowania (sprawa nr 22/WŁiI/07).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Część I - NOTEBOOKI Część II - KOMPUTERY TYPU PC Część III - AKCESORIA KOMPUTEROWE Część IV - OPROGRAMOWANIE Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zamawianych ilości stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dostępny na stronie internetowej Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 30.24.13.10 - Programy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 24.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy); Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszym rozdziale. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sudecki.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sudecki Oddział Straży Granicznej ul. Wyspiańskiego 2 57-300 Kłodzko bud. 11 pok. 306 Uwaga: Wejście na teren SOSG za okazaniem dokumentu tożsamości.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Sudecki Oddział Straży Granicznej ul. Wyspiańskiego 2 57-300 Kłodzko bud. 4 pok. 227 (kancelaria jawna) Uwaga: Wejście na teren SOSG za okazaniem dokumentu tożsamości.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza: - zawierać umowy ramowej, - ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, - dokonywać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: NOTEBOOKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa notebooków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zamawianych ilości stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dostępny na stronie internetowej Zamawiającego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KOMPUTERY TYPU PC.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów typu PC. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zamawianych ilości stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dostępny na stronie internetowej Zamawiającego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: AKCESORIA KOMPUTEROWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesirii komputerowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zamawianych ilości stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dostępny na stronie internetowej Zamawiającego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.70.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: OPROGRAMOWANIE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zamawianych ilości stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dostępny na stronie internetowej Zamawiającego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w Szalejowie Dolnym
- Wykonywanie nasadzeń w donicach i gazonach oraz ich pielęgnacja.
- Budowa kompleksu sportowego ORLIK 2024 przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Kłodzku
- Remonty murów oporowych w ciągu dróg powiatowych Powiatu Kłodzkiego
- Modernizacja wraz z częściową przebudową Szkoły Podstawowej w Ołdrzychowicach Kłodzkich w związku z usuwaniem skutków powodzi
- Instalacja nowej oczyszczalni ścieków przy Domu Pomocy Społecznej w Podzamku
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla PCEZ im. Z. Puławskiego w Świdniku w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja przedszkolna w Gminie Kozy" dla dzieci w Gminnym Przedszkolu Publicznym w Kozach - cztery części
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu "Nowa jakość kształcenia w Gminie Brzozów".
- Dostawa serwerów z licencjami
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego
- Instalacja wodomierzy z automatycznym odczytem na terenie Gminy Hańsk.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.