Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-26
Pniewy: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Kopernika i budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Poznańskiej- etap I w Pniewach
Numer ogłoszenia: 232281 - 2010; data zamieszczenia: 26.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Pniewy , ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie, tel. 061 2938601, faks 061 2910097.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Kopernika i budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Poznańskiej- etap I w Pniewach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie prace i roboty wynikające z dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacji technicznych i przedmiaru robót.W zakresie zamówienia pozostają w szczególności: roboty budowlane związane z budową sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej, a także inne prace. tj. przygotowawcze, porządkowe ( w tym uporządkowanie tereny odtworzenie uszkodzonych obiektów np.: ogrodzeń, rynsztoków, poboczy, rowów itp. oraz zieleni), oznakowanie robót (w tym wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na drogach gminnych, badanie wody z wybudowanego wodociągu, uzyskanie niezbędnych zgód na jego realizację i wykonanie oznakowania czasowego), prace geodezyjne w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Poza robotami określonymi w dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest w miejscu zasypanego wykopu w ul. Kopernika ułożyć i zagęścić warstwę drobnego gruzu o grubości 10 cm, a także zdjąć przed podjęciem robót i ułożyć na podsypce piaskowej po zakończeniu robót znajdujące się w pasie drogi i w miejscu wykonywania wykopu płyty drogowe i inne płyty stanowiące tymczasowe utwardzenie nawierzchni. Wykonawca zapewnia na własny koszt udział uprawnionej osoby do kierowania robotami budowlanymi w branży instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania poleceń właścicieli sieci wbudowanych w terenie prowadzenia robót, wynikających z uzgodnień zawartych w dokumentacji projektowej. Wymaga się udzielenia 36-miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8- przygotowanie terenu pod budowę 45200000- 9 roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych ) 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w następujących formach zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r Nr 113 poz. 759). a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach kas oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych e)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu, należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego, prowadzony w Banku Spółdzielczym w Dusznikach O/ Pniewy. Nr konta bankowego: 04 9072 0002 0500 1007 2000 0014. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego;
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonych dokumentów
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie dysponowania tymi zasobami Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 osoba do kierowania budową (Kierownik budowy) posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, tj. w branży instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych i wodociągowych, posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej IIB, b)wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzającego wykonanie w tym okresie co najmniej: a.trzy roboty budowlane polegające na wykonaniu odcinków sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 500 m każdy i trzy roboty budowlane polegające na wykonani odcinków sieci wodociągowej o długości minimum 150 m każdy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie dysponowania tymi zasobami Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 osoba do kierowania budową (Kierownik budowy) posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, tj. w branży instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych i wodociągowych, posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej IIB,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pniewy.wlkp.pl/?c=424
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego
Urzad Miejski w Pniewach
ul. Dworcowa 37
62-045 Pniewy
pok. nr 3 na parterze.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2010 godzina 09:30, miejsce: siedziba zamawiającego Urzad Miejski w Pniewach ul. Dworcowa 37 62-045 Pniewy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI PNIEWY
- Wykonanie projektu planu ogólnego gminy Pniewy
- Remont cząstkowy masą asfaltową na gorąco oraz emulsją asfaltową i grysem, nawierzchni bitumicznych ulic w Pniewach i dróg gminnych
więcej: przetargi PNIEWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
- Wykonanie prac zabezpieczających o charakterze prewencyjnym i w części o charakterze trwałym na pozostałościach zespołu zamkowego w Pruchniku
- Modernizacja i przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Morawica
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Krasewice Jagiełki
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.