Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-05
Rypin: Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych na potrzeby realizacji projektu Dobry zawód - Lepszy start i pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu Pogłębiaj wiedzę, rozwijaj umiejętności, poznaj swój region: sprzęt biurowy, sprzęt wizualny, wyposażenie do pracowni gastronomicznej, maszyny i narzędzia do pracowni architektury krajobrazu i ogrodnictwa, wyposażenie do pracowni budownictwa, wyposażenie do pracowni zawodowych w Liceum Plastycznym.
Numer ogłoszenia: 232373 - 2014; data zamieszczenia: 05.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Rypiński , ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2802432, faks 54 2802549.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatrypinski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych na potrzeby realizacji projektu Dobry zawód - Lepszy start i pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu Pogłębiaj wiedzę, rozwijaj umiejętności, poznaj swój region: sprzęt biurowy, sprzęt wizualny, wyposażenie do pracowni gastronomicznej, maszyny i narzędzia do pracowni architektury krajobrazu i ogrodnictwa, wyposażenie do pracowni budownictwa, wyposażenie do pracowni zawodowych w Liceum Plastycznym..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni zawodowych na potrzeby realizacji projektu Dobry zawód - Lepszy start i pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu Pogłębiaj wiedzę, rozwijaj umiejętności, poznaj swój region: sprzęt biurowy, sprzęt wizualny, wyposażenie do pracowni gastronomicznej, maszyny i narzędzia do pracowni architektury krajobrazu i ogrodnictwa, wyposażenie do pracowni budownictwa, wyposażenie do pracowni zawodowych w Liceum Plastycznym, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Projekt Dobry zawód - Lepszy start jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Projekt Pogłębiaj wiedzę, rozwijaj umiejętności, poznaj swój region Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3. Przedmiot zamówienia wymieniony w załączniku nr 1 do SIWZ, zostanie przekazany do właściwych jednostek organizacyjnych wymienionych w załączniku nr 7 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9, 39.16.21.00-6, 39.14.10.00-2, 39.71.00.00-2, 39.22.00.00-0, 18.10.00.00-0, 44.51.12.00-7, 16.10.00.00-6, 16.31.00.00-1, 38.65.31.00-8, 38.65.00.00-6, 37.00.00.00-8, 44.00.00.00-0, 43.32.00.00-2, 42.99.42.30-1, 39.13.00.00-2, 30.19.59.00-1, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictwo - jeśli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97.00
- 2 - Termin dostawy - 3.00
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2. Zmiana umowy, w szczególności terminu końcowego dostawy, może nastąpić w przypadku wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków klimatycznych, w szczególności klęsk żywiołowych lub warunków atmosferycznych uniemożliwiających przeprowadzenie realizacji przedmiotu umowy, epidemii, działań rządowych itp. 3. Inne zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy mogą nastąpić wyłącznie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, potwierdzonych pisemną informacją przekazaną Wykonawcy. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą. 5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 6. Istotne zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć przedmiotu umowy, tylko w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę produktu (elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy. Wykonawca musi wykazać, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie produktu (elementu) i zaoferować w zamian przedmiot umowy o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności oraz przedstawi na piśmie propozycje istotnych zmian w zakresie specyfikacji technicznej i funkcjonalnej w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaoferowanego przez niego w ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatrypinski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2014 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin, pok. nr 211 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Dobry zawód - Lepszy start jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Projekt Pogłębiaj wiedzę, rozwijaj umiejętności, poznaj swój region Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt biurowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego, zgodnie z opisem w załączniku nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9, 42.99.42.30-1, 39.13.00.00-2, 30.19.59.00-1, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97.00
- 2. Termin dostawy - 3.00
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt wizualny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu wizualnego, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 38.65.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97.00
- 2. Termin dostawy - 3.00
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pracownia gastronomiczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni gastronomicznej, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2, 39.71.00.00-2, 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97.00
- 2. Termin dostawy - 3.00
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Maszyny i narzędzia do pracowni architektury krajobrazu i ogrodnictwa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn i narzędzi do pracowni architektury krajobrazu i ogrodnictwa, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.12.00-7, 16.10.00.00-6, 16.31.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97.00
- 2. Termin dostawy - 3.00
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyposażenie pracowni zawodowych w Liceum Plastycznym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w Liceum Plastycznym, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.31.00-8, 38.65.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97.00
- 2. Termin dostawy - 3.00
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Materiały i narzędzia do pracowni rzeźby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i narzędzi do pracowni rzeźby, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97.00
- 2. Termin dostawy - 3.00
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wyposażenie do pracowni budownictwa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni budownictwa, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 43.32.00.00-2, 44.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97.00
- 2. Termin dostawy - 3.00
INNE PRZETARGI Z RYPINA
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU I URZĄDZEŃ W RAMACH ZADANIA "NOWOCZESNE KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W PRZEMYSKIM ELEKTRONIKU"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych Gminy Szemud - zadanie 1 Zabawki i pomoce dydaktyczne
- "Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń nowego budynku biurowego Nadleśnictwa Kaczory"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Wyrównajmy deficyty! Wspieranie wczesnej edukacji w Gminie Połajewo."
- Wykonanie otwartej pracowni przyrodniczo-turystycznej "Zielona Ostoja" na terenie Hufca ZHP przy ul. Długiej 34 w Wołominie
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla oddziałów przedszkolnych w Konopnicy, Szynkielowie i Rychłocicach.
więcej: Maszyny używane w rolnictwie i leśnictwie do przygotowywania lub uprawy gleby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.