To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-10
Rypin: Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych na potrzeby realizacji projektu Dobry zawód - Lepszy start i pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu Pogłębiaj wiedzę, rozwijaj umiejętności, poznaj swój region: sprzęt biurowy, sprzęt wizualny, wyposażenie do pracowni gastronomicznej, maszyny i narzędzia do pracowni architektury krajobrazu i ogrodnictwa, wyposażenie do pracowni budownictwa, wyposażenie do pracowni zawodowych w Liceum Plastycznym
Numer ogłoszenia: 255411 - 2014; data zamieszczenia: 10.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 232373 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Rypiński, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2802432, faks 54 2802549.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych na potrzeby realizacji projektu Dobry zawód - Lepszy start i pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu Pogłębiaj wiedzę, rozwijaj umiejętności, poznaj swój region: sprzęt biurowy, sprzęt wizualny, wyposażenie do pracowni gastronomicznej, maszyny i narzędzia do pracowni architektury krajobrazu i ogrodnictwa, wyposażenie do pracowni budownictwa, wyposażenie do pracowni zawodowych w Liceum Plastycznym.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni zawodowych na potrzeby realizacji projektu Dobry zawód - Lepszy start i pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu Pogłębiaj wiedzę, rozwijaj umiejętności, poznaj swój region: sprzęt biurowy, sprzęt wizualny, wyposażenie do pracowni gastronomicznej, maszyny i narzędzia do pracowni architektury krajobrazu i ogrodnictwa, wyposażenie do pracowni budownictwa, wyposażenie do pracowni zawodowych w Liceum Plastycznym, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Projekt Dobry zawód - Lepszy start jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Projekt Pogłębiaj wiedzę, rozwijaj umiejętności, poznaj swój region Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3. Przedmiot zamówienia wymieniony w załączniku nr 1 do SIWZ, zostanie przekazany do właściwych jednostek organizacyjnych wymienionych w załączniku nr 7 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 44.51.12.00 - Narzędzia ogrodnicze 16.10.00.00 - Maszyny używane w rolnictwie i leśnictwie do przygotowywania lub uprawy gleby 16.31.00.00 - Kosiarki 38.65.31.00 - Lampy błyskowe 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny 37.00.00.00 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne 44.00.00.00 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej) 43.32.00.00 - Urządzenia budowlane 42.99.42.30 - Laminatory 39.13.00.00 - Meble biurowe 30.19.59.00 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne 38.65.21.00 - Projektory 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Dobry zawód - Lepszy start jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. , Działanie 9.2. Projekt Pogłębiaj wiedzę, rozwijaj umiejętności, poznaj swój region Priorytet IX., Poddziałanie 9.1.2..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Pracownia gastronomiczna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ryszard Kośniewski, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: Kośniewski Ryszard ERJOT, ul. Armii Krajowej 15, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19737,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23785,74
Oferta z najniższą ceną: 23785,74 / Oferta z najwyższą ceną: 34179,24
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Maszyny i narzędzia do pracowni architektury krajobrazu i ogrodnictwa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marcin Puźniak, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14973,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18634,50
Oferta z najniższą ceną: 18634,50 / Oferta z najwyższą ceną: 20440,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Materiały i narzędzia do pracowni rzeźby
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- METALZBYT-HURT SP. Z O.O., ul. Bardowskiego 2, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4373,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7012,31
Oferta z najniższą ceną: 7012,31 / Oferta z najwyższą ceną: 7012,31
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Wyposażenie do pracowni budownictwa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marcin Puźniak, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24228,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33772,11
Oferta z najniższą ceną: 33772,11 / Oferta z najwyższą ceną: 33772,11
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RYPINA
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów zużywalnych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na przedszkolaków"
- Dostawy opakowań na posiłki (naczyń jednorazowych), opakowań do kontaktu z żywnością oraz woreczków na próbki żywnościowe.
- Dostawa i zakup ciągnika rolniczego wraz z osprzętem: pługiem do odśnieżania, posypywarką, ładowaczem czołowym, przyczepą samowyładowczą i koparką zawieszaną do ciągnika.
- "Dostawa pomocy dydaktycznych i programów multimedialnych na potrzeby zajęć realizowanych w szkołach podstawowych w ramach projektu pn. Edukacja włączająca w Gminie Studzienice"
- Zakup i dostawa mebli biurowych i krzeseł dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
- Dostawa sortów mundurowych i odzieży bhp dla pracowników Nadleśnictwa Lubaczów w 2025 roku
więcej: Maszyny używane w rolnictwie i leśnictwie do przygotowywania lub uprawy gleby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.