eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KolbuszowaPoprawa powiązań komunikacyjnych poprzez modernizację dróg powiatowych na trasie Tarnobrzeg - Rzeszów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-30

Kolbuszowa: Poprawa powiązań komunikacyjnych poprzez modernizację dróg powiatowych na trasie Tarnobrzeg - Rzeszów
Numer ogłoszenia: 232526 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kolbuszowski , ul. 11 Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 017 2275880, faks 017 2271523.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kolbuszowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa powiązań komunikacyjnych poprzez modernizację dróg powiatowych na trasie Tarnobrzeg - Rzeszów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia udzielanego w częściach jest realizacja zadania pn. Poprawa powiązań komunikacyjnych poprzez modernizację dróg powiatowych na trasie Tarnobrzeg - Rzeszów Przedmiot zamówienia obejmuje trzy części: Część I: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1205 R Wilcza Wola - Wola Raniżowska na odcinku od km 0+ 000 do km 4 + 945 oraz na odcinku od km 7+670 do km 8 + 791 Część II: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1204 R Majdan Królewski - Kopcie - Lipnica - Raniżów - Głogów Małopolski na odcinku Majdan Królewski - Wola Rusinowska od km 0+ 000 do km 7 + 860 Cześć III: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1204R Majdan Królewski - Kopcie - Lipnica - Raniżów - Głogów Małopolski od km 0+ 000 do km 0+435 w miejscowości Wola Raniżowska oraz od km 1 + 900 do km 5+866 Wola Raniżowska - Raniżów Element 1: Przebudowa drogi Nr 1204 R od km 0+ 000 do km 0+435 w miejscowości Wola Raniżowska oraz od km 1 + 900 do km 5+866 Wola Raniżowska - Raniżów Element 2: Przebudowa chodników przy drodze 1204 R, przebudowywanej w km 0+ 000 do km 0+435 w miejscowości Wola Raniżowska oraz od km 1 + 900 do km 5+866 Wola Raniżowska - Raniżów 2.2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w następujących tomach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ: Rozdział D - Ślepy Kosztorys, Rozdział C- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne. Rozdział E - Projekt budowlany 2.3. Roboty objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, zawartymi w Rozdziale C SIWZ. Przedmiot zamówienia (drogi powiatowe) znajduje się w obszarze Natura 2000 w związku z czym nie można wykonywać prac w okresie - od 1 kwietnia do 15 lipca Uwaga! Załączone do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dokumentacja projektowa obejmuje większy zakres niż ten wskazany w przedmiocie zamówienia W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest : - na czas wykonania robót do umieszczenia tablic informacyjnych zawierających informacje o współfinansowaniu robót przez Unię Europejską, Treść oraz sposób wykonania tablic informacyjnych musi być zgodny z Rozporządzeniem Rady (WE) nr 1083/2006 oraz rozporządzeniem Komisji ( WE) nr 1828/2006 oraz aktualnych Wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji. W przypadku gdy tablica informacyjna spełnia wszystkie wymagania przewidziane dla tablicy pamiątkowej, można pozostawić tablicę informacyjną jako pamiątkową. Projekt i montaż tablic informacyjnych /pamiątkowych (w szczególności miejsce montażu) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium Dla części I w wysokości: 80 000,00 PLN ( słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł) Dla części II w wysokości : 82 000,00 PLN ( słownie: osiemdziesiąt dwa tysiące zł.) Dla części III w wysokości : 70 000,00 PLN ( słownie : siedemdziesiąt tysięcy zł.)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej trzy roboty drogowe ( np. odbudowa, przebudowa, budowa drogi) o wartości nie mniejszej niż: a) dlacz. I zamówienia - 2 500 000 zł PLN brutto każda b) cz. II zamówienia - 2 500 000 zł PLN brutto każda c) cz. III zamówienia -2 000 000 zł PLN brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wg wzoru stanowiącego zał. Nr 4 do SIWZ. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie ww. warunku w walucie innej niż polska (zł) Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w szczególności osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - tj. wykonawca wykaże, że dysponuje kierownikiem budowy, posiadającym min. 5 letnie doświadczenie w wykonywaniu funkcji na stanowisku: kierownika budowy informacjami przedstawi informacje na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 1 500 000 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Kosztorys ofertowy 2.wykaz robót powierzonych podwykonawcom

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy (w tym w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy)może nastąpić w zakresie: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) z powodu działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, (np. niesprzyjające warunki atmosferyczne - tj. np. długotrwałe intensywne opady deszczu, wczesna zima, temperatura powietrza, przy której niedopuszczalne jest prowadzenie robót drogowych; powodzie itp.) b) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót- o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań, c) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań, d) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy; e) w przypadku zaistnienia innych okoliczności nie wymienionych powyżej niezależnych od Zamawiającego 2. zmiana przedstawicieli stron, podmiotów biorących udział w zamówieniu- np. kierownika budowy, inspektorów nadzoru, podwykonawców, osób reprezentujących strony i innych przedstawicieli/podmiotów - w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji, realizacji zamówienia (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja itp). Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach, którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowy podmiot. 3) zmiana zakresu rzeczowego ( w tym jego zwiększenie/zmniejszenie) w przypadku gdy: a) dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów niezbędne jest użycie rozwiązań zamiennych, innych materiałów, parametrów, innego rodzaju robót niż te wskazane w ofercie wykonawcy lub SIWZ jednakże nie powodujących wzrostu wynagrodzenia wykonawcy b) zmiana ta jest korzystna dla zamawiającego i interesu publicznego- wykonawca bez zwiększania swojego wynagrodzenia zaoferował materiały o znacznie lepszych parametrach niż te wskazane w SIWZ i ofercie, a które w sposób znaczący poprawią jakość drogi c) z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub w przypadku gdy służy to interesowi publicznemu lub bezpieczeństwu ludzi (np piesi) musi nastąpić zmiana zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia (zmiana materiałów, parametrów w tym zwiększenie/zmniejszenie zakresu) d) wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych, nie objętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia e) dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów wystąpi konieczność wykonania robót uwzględnionych w dokumentacji projektowej, a nie wyszczególnionych w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym f) dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej wystąpi konieczność wykonania robót polegających na zamianie ilości robót pomiędzy pozycjami kosztorysu ofertowego. 4) zmiany zapisów umowy wynikające z wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy 5) dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w wypadku: a) ustawowej zmiany podatku od towarów i usług VAT, wynagrodzenie brutto zostanie dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie. b) zwiększenia/zmniejszenia zakresu zamówienia w przypadkach wskazanych powyżej (wartość zamówienia liczona po cenach jednostkowych wskazanych w ofercie)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.kolbuszowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Kolbuszowski, ul. 11-go listopada 10, 36-100 Kolbuszowa, pok. 412.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Powiat Kolbuszowski, ul. 11-go listopada 10, 36-100 Kolbuszowa, pok. 217.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1205 R Wilcza Wola - Wola Raniżowska na odcinku od km 0+ 000 do km 4 + 945 oraz na odcinku od km 7+670 do km 8 + 791.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1205 R Wilcza Wola - Wola Raniżowska na odcinku od km 0+ 000 do km 4 + 945 oraz na odcinku od km 7+670 do km 8 + 791 Szczegółowy zakres robót zawarty jest w następujących tomach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ: Rozdział D - Ślepy Kosztorys, Rozdział C- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne. Rozdział E - Projekt budowlany Roboty objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, zawartymi w Rozdziale C SIWZ. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest : - na czas wykonania robót do umieszczenia tablic informacyjnych zawierających informacje o współfinansowaniu robót przez Unię Europejską, Treść oraz sposób wykonania tablic informacyjnych musi być zgodny z Rozporządzeniem Rady (WE) nr 1083/2006 oraz rozporządzeniem Komisji ( WE) nr 1828/2006 oraz aktualnych Wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji. W przypadku gdy tablica informacyjna spełnia wszystkie wymagania przewidziane dla tablicy pamiątkowej, można pozostawić tablicę informacyjną jako pamiątkową. Projekt i montaż tablic informacyjnych /pamiątkowych (w szczególności miejsce montażu) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. Przedmiot zamówienia (drogi powiatowe) znajduje się w obszarze Natura 2000 w związku z czym nie można wykonywać prac w okresie - od 1 kwietnia do 15 lipca Uwaga! Załączone do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dokumentacja projektowa obejmuje większy zakres niż ten wskazany w przedmiocie zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: cz.II:Przebudowa drogi powiatowej Nr 1204 R Majdan Królewski - Kopcie - Lipnica - Raniżów - Głogów Małopolski na odcinku Majdan Królewski - Wola Rusinowska od km 0+ 000 do km 7 + 860.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1204 R Majdan Królewski - Kopcie - Lipnica - Raniżów - Głogów Małopolski na odcinku Majdan Królewski - Wola Rusinowska od km 0+ 000 do km 7 + 860 Szczegółowy zakres robót zawarty jest w następujących tomach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ: Rozdział D - Ślepy Kosztorys, Rozdział C- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne. Rozdział E - Projekt budowlany Roboty objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, zawartymi w Rozdziale C SIWZ. Przedmiot zamówienia (drogi powiatowe) znajduje się w obszarze Natura 2000 w związku z czym nie można wykonywać prac w okresie - od 1 kwietnia do 15 lipca Uwaga! Załączone do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dokumentacja projektowa obejmuje większy zakres niż ten wskazany w przedmiocie zamówienia W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest : - na czas wykonania robót do umieszczenia tablic informacyjnych zawierających informacje o współfinansowaniu robót przez Unię Europejską, Treść oraz sposób wykonania tablic informacyjnych musi być zgodny z Rozporządzeniem Rady (WE) nr 1083/2006 oraz rozporządzeniem Komisji ( WE) nr 1828/2006 oraz aktualnych Wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji. W przypadku gdy tablica informacyjna spełnia wszystkie wymagania przewidziane dla tablicy pamiątkowej, można pozostawić tablicę informacyjną jako pamiątkową. Projekt i montaż tablic informacyjnych /pamiątkowych (w szczególności miejsce montażu) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: cz.IIIPrzebudowa drogi powiatowej Nr 1204R Majdan Król-Kopcie-Lipnica-Raniżów-Głogów Młp od km 0+000 do km 0+435 w miejscow.Wola Raniż. oraz od km 1+900 do km 5+866 Wola Raniż.-Raniżów Element: Przebudowa drogi Nr 1204 R od km 0+ 000 do km 0+435 w miejscowości Wola Raniżowska oraz od km 1 + 900 do km 5+866 Wola Raniżowska-Raniżów.Element2:Przebudowa chodników przy drodze 1204 R, przebudowywanej w km 0+ 000 do km 0+435 w miejscow Wola Raniżow. oraz od km 1+900 dokm 5+866 Wola Raniżow.-Raniżów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1204R Majdan Królewski - Kopcie - Lipnica - Raniżów - Głogów Małopolski od km 0+ 000 do km 0+435 w miejscowości Wola Raniżowska oraz od km 1 + 900 do km 5+866 Wola Raniżowska - Raniżów Element 1: Przebudowa drogi Nr 1204 R od km 0+ 000 do km 0+435 w miejscowości Wola Raniżowska oraz od km 1 + 900 do km 5+866 Wola Raniżowska - Raniżów Element 2: Przebudowa chodników przy drodze 1204 R, przebudowywanej w km 0+ 000 do km 0+435 w miejscowości Wola Raniżowska oraz od km 1 + 900 do km 5+866 Wola Raniżowska - Raniżów Szczegółowy zakres robót zawarty jest w następujących tomach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ: Rozdział D - Ślepy Kosztorys, Rozdział C- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne. Rozdział E - Projekt budowlany Roboty objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, zawartymi w Rozdziale C SIWZ. Przedmiot zamówienia (drogi powiatowe) znajduje się w obszarze Natura 2000 w związku z czym nie można wykonywać prac w okresie - od 1 kwietnia do 15 lipca Uwaga! Załączone do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dokumentacja projektowa obejmuje większy zakres niż ten wskazany w przedmiocie zamówienia W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest : - na czas wykonania robót do umieszczenia tablic informacyjnych zawierających informacje o współfinansowaniu robót przez Unię Europejską, Treść oraz sposób wykonania tablic informacyjnych musi być zgodny z Rozporządzeniem Rady (WE) nr 1083/2006 oraz rozporządzeniem Komisji ( WE) nr 1828/2006 oraz aktualnych Wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji. W przypadku gdy tablica informacyjna spełnia wszystkie wymagania przewidziane dla tablicy pamiątkowej, można pozostawić tablicę informacyjną jako pamiątkową. Projekt i montaż tablic informacyjnych /pamiątkowych (w szczególności miejsce montażu) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.