Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-30
Kolbuszowa: Poprawa powiązań komunikacyjnych poprzez modernizację dróg powiatowych na trasie Tarnobrzeg - Rzeszów
Numer ogłoszenia: 232526 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kolbuszowski , ul. 11 Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 017 2275880, faks 017 2271523.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kolbuszowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa powiązań komunikacyjnych poprzez modernizację dróg powiatowych na trasie Tarnobrzeg - Rzeszów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia udzielanego w częściach jest realizacja zadania pn. Poprawa powiązań komunikacyjnych poprzez modernizację dróg powiatowych na trasie Tarnobrzeg - Rzeszów Przedmiot zamówienia obejmuje trzy części: Część I: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1205 R Wilcza Wola - Wola Raniżowska na odcinku od km 0+ 000 do km 4 + 945 oraz na odcinku od km 7+670 do km 8 + 791 Część II: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1204 R Majdan Królewski - Kopcie - Lipnica - Raniżów - Głogów Małopolski na odcinku Majdan Królewski - Wola Rusinowska od km 0+ 000 do km 7 + 860 Cześć III: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1204R Majdan Królewski - Kopcie - Lipnica - Raniżów - Głogów Małopolski od km 0+ 000 do km 0+435 w miejscowości Wola Raniżowska oraz od km 1 + 900 do km 5+866 Wola Raniżowska - Raniżów Element 1: Przebudowa drogi Nr 1204 R od km 0+ 000 do km 0+435 w miejscowości Wola Raniżowska oraz od km 1 + 900 do km 5+866 Wola Raniżowska - Raniżów Element 2: Przebudowa chodników przy drodze 1204 R, przebudowywanej w km 0+ 000 do km 0+435 w miejscowości Wola Raniżowska oraz od km 1 + 900 do km 5+866 Wola Raniżowska - Raniżów 2.2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w następujących tomach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ: Rozdział D - Ślepy Kosztorys, Rozdział C- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne. Rozdział E - Projekt budowlany 2.3. Roboty objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, zawartymi w Rozdziale C SIWZ. Przedmiot zamówienia (drogi powiatowe) znajduje się w obszarze Natura 2000 w związku z czym nie można wykonywać prac w okresie - od 1 kwietnia do 15 lipca Uwaga! Załączone do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dokumentacja projektowa obejmuje większy zakres niż ten wskazany w przedmiocie zamówienia W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest : - na czas wykonania robót do umieszczenia tablic informacyjnych zawierających informacje o współfinansowaniu robót przez Unię Europejską, Treść oraz sposób wykonania tablic informacyjnych musi być zgodny z Rozporządzeniem Rady (WE) nr 1083/2006 oraz rozporządzeniem Komisji ( WE) nr 1828/2006 oraz aktualnych Wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji. W przypadku gdy tablica informacyjna spełnia wszystkie wymagania przewidziane dla tablicy pamiątkowej, można pozostawić tablicę informacyjną jako pamiątkową. Projekt i montaż tablic informacyjnych /pamiątkowych (w szczególności miejsce montażu) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium Dla części I w wysokości: 80 000,00 PLN ( słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł) Dla części II w wysokości : 82 000,00 PLN ( słownie: osiemdziesiąt dwa tysiące zł.) Dla części III w wysokości : 70 000,00 PLN ( słownie : siedemdziesiąt tysięcy zł.)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej trzy roboty drogowe ( np. odbudowa, przebudowa, budowa drogi) o wartości nie mniejszej niż: a) dlacz. I zamówienia - 2 500 000 zł PLN brutto każda b) cz. II zamówienia - 2 500 000 zł PLN brutto każda c) cz. III zamówienia -2 000 000 zł PLN brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wg wzoru stanowiącego zał. Nr 4 do SIWZ. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie ww. warunku w walucie innej niż polska (zł) Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w szczególności osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - tj. wykonawca wykaże, że dysponuje kierownikiem budowy, posiadającym min. 5 letnie doświadczenie w wykonywaniu funkcji na stanowisku: kierownika budowy informacjami przedstawi informacje na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 1 500 000 PLN
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Kosztorys ofertowy 2.wykaz robót powierzonych podwykonawcom
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień umowy (w tym w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy)może nastąpić w zakresie: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) z powodu działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, (np. niesprzyjające warunki atmosferyczne - tj. np. długotrwałe intensywne opady deszczu, wczesna zima, temperatura powietrza, przy której niedopuszczalne jest prowadzenie robót drogowych; powodzie itp.) b) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót- o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań, c) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań, d) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy; e) w przypadku zaistnienia innych okoliczności nie wymienionych powyżej niezależnych od Zamawiającego 2. zmiana przedstawicieli stron, podmiotów biorących udział w zamówieniu- np. kierownika budowy, inspektorów nadzoru, podwykonawców, osób reprezentujących strony i innych przedstawicieli/podmiotów - w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji, realizacji zamówienia (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja itp). Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach, którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowy podmiot. 3) zmiana zakresu rzeczowego ( w tym jego zwiększenie/zmniejszenie) w przypadku gdy: a) dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów niezbędne jest użycie rozwiązań zamiennych, innych materiałów, parametrów, innego rodzaju robót niż te wskazane w ofercie wykonawcy lub SIWZ jednakże nie powodujących wzrostu wynagrodzenia wykonawcy b) zmiana ta jest korzystna dla zamawiającego i interesu publicznego- wykonawca bez zwiększania swojego wynagrodzenia zaoferował materiały o znacznie lepszych parametrach niż te wskazane w SIWZ i ofercie, a które w sposób znaczący poprawią jakość drogi c) z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub w przypadku gdy służy to interesowi publicznemu lub bezpieczeństwu ludzi (np piesi) musi nastąpić zmiana zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia (zmiana materiałów, parametrów w tym zwiększenie/zmniejszenie zakresu) d) wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych, nie objętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia e) dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów wystąpi konieczność wykonania robót uwzględnionych w dokumentacji projektowej, a nie wyszczególnionych w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym f) dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej wystąpi konieczność wykonania robót polegających na zamianie ilości robót pomiędzy pozycjami kosztorysu ofertowego. 4) zmiany zapisów umowy wynikające z wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy 5) dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w wypadku: a) ustawowej zmiany podatku od towarów i usług VAT, wynagrodzenie brutto zostanie dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie. b) zwiększenia/zmniejszenia zakresu zamówienia w przypadkach wskazanych powyżej (wartość zamówienia liczona po cenach jednostkowych wskazanych w ofercie)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.kolbuszowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Kolbuszowski, ul. 11-go listopada 10, 36-100 Kolbuszowa, pok. 412.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Powiat Kolbuszowski, ul. 11-go listopada 10, 36-100 Kolbuszowa, pok. 217.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1205 R Wilcza Wola - Wola Raniżowska na odcinku od km 0+ 000 do km 4 + 945 oraz na odcinku od km 7+670 do km 8 + 791.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1205 R Wilcza Wola - Wola Raniżowska na odcinku od km 0+ 000 do km 4 + 945 oraz na odcinku od km 7+670 do km 8 + 791 Szczegółowy zakres robót zawarty jest w następujących tomach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ: Rozdział D - Ślepy Kosztorys, Rozdział C- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne. Rozdział E - Projekt budowlany Roboty objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, zawartymi w Rozdziale C SIWZ. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest : - na czas wykonania robót do umieszczenia tablic informacyjnych zawierających informacje o współfinansowaniu robót przez Unię Europejską, Treść oraz sposób wykonania tablic informacyjnych musi być zgodny z Rozporządzeniem Rady (WE) nr 1083/2006 oraz rozporządzeniem Komisji ( WE) nr 1828/2006 oraz aktualnych Wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji. W przypadku gdy tablica informacyjna spełnia wszystkie wymagania przewidziane dla tablicy pamiątkowej, można pozostawić tablicę informacyjną jako pamiątkową. Projekt i montaż tablic informacyjnych /pamiątkowych (w szczególności miejsce montażu) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. Przedmiot zamówienia (drogi powiatowe) znajduje się w obszarze Natura 2000 w związku z czym nie można wykonywać prac w okresie - od 1 kwietnia do 15 lipca Uwaga! Załączone do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dokumentacja projektowa obejmuje większy zakres niż ten wskazany w przedmiocie zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: cz.II:Przebudowa drogi powiatowej Nr 1204 R Majdan Królewski - Kopcie - Lipnica - Raniżów - Głogów Małopolski na odcinku Majdan Królewski - Wola Rusinowska od km 0+ 000 do km 7 + 860.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1204 R Majdan Królewski - Kopcie - Lipnica - Raniżów - Głogów Małopolski na odcinku Majdan Królewski - Wola Rusinowska od km 0+ 000 do km 7 + 860 Szczegółowy zakres robót zawarty jest w następujących tomach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ: Rozdział D - Ślepy Kosztorys, Rozdział C- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne. Rozdział E - Projekt budowlany Roboty objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, zawartymi w Rozdziale C SIWZ. Przedmiot zamówienia (drogi powiatowe) znajduje się w obszarze Natura 2000 w związku z czym nie można wykonywać prac w okresie - od 1 kwietnia do 15 lipca Uwaga! Załączone do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dokumentacja projektowa obejmuje większy zakres niż ten wskazany w przedmiocie zamówienia W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest : - na czas wykonania robót do umieszczenia tablic informacyjnych zawierających informacje o współfinansowaniu robót przez Unię Europejską, Treść oraz sposób wykonania tablic informacyjnych musi być zgodny z Rozporządzeniem Rady (WE) nr 1083/2006 oraz rozporządzeniem Komisji ( WE) nr 1828/2006 oraz aktualnych Wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji. W przypadku gdy tablica informacyjna spełnia wszystkie wymagania przewidziane dla tablicy pamiątkowej, można pozostawić tablicę informacyjną jako pamiątkową. Projekt i montaż tablic informacyjnych /pamiątkowych (w szczególności miejsce montażu) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: cz.IIIPrzebudowa drogi powiatowej Nr 1204R Majdan Król-Kopcie-Lipnica-Raniżów-Głogów Młp od km 0+000 do km 0+435 w miejscow.Wola Raniż. oraz od km 1+900 do km 5+866 Wola Raniż.-Raniżów Element: Przebudowa drogi Nr 1204 R od km 0+ 000 do km 0+435 w miejscowości Wola Raniżowska oraz od km 1 + 900 do km 5+866 Wola Raniżowska-Raniżów.Element2:Przebudowa chodników przy drodze 1204 R, przebudowywanej w km 0+ 000 do km 0+435 w miejscow Wola Raniżow. oraz od km 1+900 dokm 5+866 Wola Raniżow.-Raniżów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1204R Majdan Królewski - Kopcie - Lipnica - Raniżów - Głogów Małopolski od km 0+ 000 do km 0+435 w miejscowości Wola Raniżowska oraz od km 1 + 900 do km 5+866 Wola Raniżowska - Raniżów Element 1: Przebudowa drogi Nr 1204 R od km 0+ 000 do km 0+435 w miejscowości Wola Raniżowska oraz od km 1 + 900 do km 5+866 Wola Raniżowska - Raniżów Element 2: Przebudowa chodników przy drodze 1204 R, przebudowywanej w km 0+ 000 do km 0+435 w miejscowości Wola Raniżowska oraz od km 1 + 900 do km 5+866 Wola Raniżowska - Raniżów Szczegółowy zakres robót zawarty jest w następujących tomach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ: Rozdział D - Ślepy Kosztorys, Rozdział C- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne. Rozdział E - Projekt budowlany Roboty objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, zawartymi w Rozdziale C SIWZ. Przedmiot zamówienia (drogi powiatowe) znajduje się w obszarze Natura 2000 w związku z czym nie można wykonywać prac w okresie - od 1 kwietnia do 15 lipca Uwaga! Załączone do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dokumentacja projektowa obejmuje większy zakres niż ten wskazany w przedmiocie zamówienia W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest : - na czas wykonania robót do umieszczenia tablic informacyjnych zawierających informacje o współfinansowaniu robót przez Unię Europejską, Treść oraz sposób wykonania tablic informacyjnych musi być zgodny z Rozporządzeniem Rady (WE) nr 1083/2006 oraz rozporządzeniem Komisji ( WE) nr 1828/2006 oraz aktualnych Wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji. W przypadku gdy tablica informacyjna spełnia wszystkie wymagania przewidziane dla tablicy pamiątkowej, można pozostawić tablicę informacyjną jako pamiątkową. Projekt i montaż tablic informacyjnych /pamiątkowych (w szczególności miejsce montażu) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI KOLBUSZOWA
więcej: przetargi KOLBUSZOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej na ul. 100-lecia Niepodległości w m. Przytoczna
- Rozbudowa MOP Kuny w ciągu autostrady A2 wraz z budową instalacji fotowoltaicznej
- Zaprojektowanie i przebudowa skrzyżowania w ramach zadania pn.: "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie mazowieckim na DK61 w miejscowości Kołaki"
- Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyległymi w Lesznie
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.