Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-05
Białystok: Odbiór, transport i unieszkodliwianie medycznych odpadów niebezpiecznych oraz dostawa pojemników i worków ZP/PN-37/14
Numer ogłoszenia: 232537 - 2014; data zamieszczenia: 05.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i unieszkodliwianie medycznych odpadów niebezpiecznych oraz dostawa pojemników i worków ZP/PN-37/14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1 Część 1 - Usługa odbioru i transportu z siedziby Zamawiającego Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 23 do miejsca utylizacji odpadów i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodach 18 01 02 i 18 01 03 w ilości 40 700 kg, 18 01 06 w ilości 500 kg oraz 18 01 09 w ilości 50 kg.
1.2 Część 2 - Usługa odbioru i transportu z siedziby Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Hajnówce, ul. Lipowa 190 do miejsca utylizacji odpadów oraz unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodach 18 01 02 oraz 18 01 03 - w ilości 1 500 kg.
1.3 Część 3 - Usługa odbioru i transportu z siedziby Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Suwałkach, ul. Szpitalna 60 do miejsca utylizacji odpadów oraz unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodach 18 01 02 oraz 18 01 03 - w ilości 3 000 kg.
1.4 Część 4 - Usługa odbioru i transportu z siedziby Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łomży, Al. J. Piłsudskiego 11 do miejsca utylizacji odpadów oraz unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych
o kodach 18 01 02 oraz 18 01 03 - w ilości 3 000 kg.
1.5 Część 5 - Usługa odbioru i transportu z siedziby Punktu Pobrań Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Sokółce, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 40 do miejsca utylizacji odpadów oraz unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych
o kodzie 18 01 02 - w ilości 250 kg.
1.6 Część 6 - Usługa odbioru i transportu z siedziby Punktu Pobrań Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bielsku Podlaskim, ul. Kleszczelowska 1c do miejsca utylizacji odpadów oraz unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych
o kodzie 18 01 02 - w ilości 1 000 kg.
1.7 Część 7 - Sukcesywna dostawa pojemników sztywnych na odpady medyczne w następujących ilościach:
1) pojemniki o pojemności 1 l - 1 000 sztuk
2) pojemniki o pojemności 2 l - 5 500 sztuk
3) pojemniki o pojemności 10 l - 6 000 sztuk.
1.8 Część 8 - Sukcesywna dostawa worków foliowych czerwonych na odpady medyczne w następujących ilościach:
1) worek foliowy o objętości 35 l - 100 rolek (1 rolka = 50 szt.)
2) worek foliowy o objętości 60 l - 500 rolek (1 rolka = 50 szt.)
3) worek foliowy o objętości 120 l - 500 rolek (1 rolka = 25 szt.).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.40.00.00-1, 90.51.20.00-9, 34.92.84.80-6, 18.93.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest zabezpieczenie oferty wadium w wysokości:
1.1 dla Części 1: 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta 00/100 złotych)
1.2 dla Części 2: 180,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt 00/100 złotych)
1.3 dla Części 3: 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt 00/100 złotych)
1.4 dla Części 4: 300,00 zł (słownie: trzysta 00/100 złotych)
1.5 dla Części 5: 25,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć 00/100 złotych)
1.6 dla Części 6: 120,00 zł (słownie: sto dwadzieścia 00/100 złotych)
1.7 dla Części 7: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych)
1.8 dla Części 8: 140,00 zł (słownie: sto czterdzieści 00/100 złotych).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3.1 pieniądzu,
3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3.3 gwarancjach bankowych,
3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275, z późn. zm.).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A. 5 Oddział w Białymstoku 36 1500 1344 1213 4004 0133 0000 z dopiskiem: Wadium w procedurze Nr ZP/PN-37/14 Część ..... . Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. W przypadku wadium wnoszonego w formie określonej w pkt 3.2 - 3.5 SIWZ, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą, przy czym dokument ten nie może stanowić całości z ofertą
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż posiada aktualną decyzję (zezwolenie) wydaną przez uprawniony organ na podstawie ustawy o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) na prowadzenie działalności dotyczącej gospodarki odpadami medycznymi, objętymi przedmiotem zamówienia odpowiednio w zakresie zbierania, transportu, unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) Atest Państwowego Zakładu Higieny na proponowane pojemniki sztywne na odpady medyczne - dotyczy Części 7.
2) Karta charakterystyki oferowanych worków - dotyczy Części 8.
3) Próbki oferowanych worków po 1 rolce z oferowanego asortymentu wraz z wykazem przekazywanych próbek (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ). Zamawiający informuje, iż nie będzie zwracał załączonych próbek worków. W związku z tym Wykonawca winien jest obciążyć Zamawiającego kosztami przekazanych próbek, przy czym cena próbki nie może przekroczyć ceny jednostkowej z oferty, a ilość próbek na fakturze nie może przekroczyć ilości żądanej przez Zamawiającego - dotyczy Części 8.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty - sporzadzony zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ.
2. Pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, chyba że Wykonawca działa osobiście (jeżeli dotyczy).
3. Oświadczenie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa - sporządzone zgodnie z treścią Załącznika nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy).
4. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny dokument z którego wynika takie zobowiązanie, np. umowa itp. (jeżeli dotyczy).
5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej umowie na usługę odbioru i utylizacji odpadów medycznych (Wzór umowy, stanowiący Załącznik 6/1) w stosunku, do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie:
1.1 zmiany harmonogramu i częstotliwości odbioru i wywozu odpadów, przy czym Zamawiający zobowiązany jest do wykorzystania co najmniej 80% wartości przedmiotu umowy;
1.2 zmiany cen - w następujących przypadkach:
1) zmiany wynikające ze zmiany w prawie właściwym dla podatków i ceł, które podwyższą lub obniżą cenę przedmiotu zamówienia, co w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce, będzie skutkowało obniżeniem lub podwyższeniem ceny jednostkowej brutto przedmiotu zamówienia,
2) zmiany na korzyść Zamawiającego na skutek udzielonych rabatów, promocji, zmiany kursów walutowych,
1.3 zmiany podwykonawcy pod warunkiem, że dana część zamówienia została wskazana w formularzu ofertowym i umowie jako część zamówienia powierzona do realizacji podwykonawcy - zmiana możliwa jedynie w przypadku uzyskania zgody Zamawiającego. Jeśli Wykonawca w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, w wyniku którego zawarto umowę posłużył się doświadczeniem podwykonawcy, nowy podwykonawca musi również wykazać się doświadczeniem wymaganym przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem umowy (jeżeli dotyczy);
1.4 zmiana danych Wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np.: w formie sukcesji uniwersalnej;
1.5 zmiany wynikające z powstania niezgodności pomiędzy zapisami umowy a treścią oferty.
2. Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej umowie na dostawę pojemników/worków (Wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6/2 do SIWZ) w stosunku, do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
w następującym zakresie:
2.1 zmiany cen - w następujących przypadkach:
1) zmiany wynikające ze zmiany w prawie właściwym dla podatków i ceł, które podwyższą lub obniżą cenę przedmiotu zamówienia, co w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce, będzie skutkowało obniżeniem lub podwyższeniem ceny jednostkowej brutto przedmiotu zamówienia,
2) zmiany na korzyść Zamawiającego na skutek udzielonych rabatów, promocji, zmiany kursów walutowych,
1.2 zmiany podwykonawcy pod warunkiem, że dana część zamówienia została wskazana w formularzu ofertowym i umowie jako część zamówienia powierzona do realizacji podwykonawcy - zmiana możliwa jedynie w przypadku uzyskania zgody Zamawiającego. Jeśli Wykonawca w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, w wyniku którego zawarto umowę posłużył się doświadczeniem podwykonawcy, nowy podwykonawca musi również wykazać się doświadczeniem wymaganym przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem umowy(jeżeli dotyczy);
2.3 zmiana danych Wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np.: w formie sukcesji uniwersalnej;
2.4 zmiany wynikające z powstania niezgodności pomiędzy zapisami umowy a treścią oferty.
3. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku:
3.1 zmiany w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot
i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożliwością realizacji przedmiotu umowy;
3.2 powstania nadzwyczajnych okoliczności będących siłą wyższą skutkujących niemożliwością realizacji przedmiotu umowy lub grożących rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy. Jako siłę wyższą rozumie się wydarzenia i okoliczności nadzwyczajne, nieprzewidywalne, niezależne od woli
i intencji którejkolwiek ze Stron umowy;
3.3 powstania nadzwyczajnych okoliczności nie będących siłą wyższą, grożących rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać na pisemny wniosek Wykonawcy, osobiście w siedzibie Zamawiającego, pok. 204 lub drogą przesyłki pocztowej. Koszt jednej strony: 0,40 zł (opłata w Kasie lub przelewem).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2014 godzina 12:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa odbioru i transportu z siedziby Zamawiającego Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 23 do miejsca utylizacji odpadów i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodach 18 01 02 i 18 01 03 w ilości 40 700 kg, 18 01 06 w ilości 500 kg oraz 18 01 09 w ilości 50 kg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa odbioru i transportu z siedziby Zamawiającego Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 23 do miejsca utylizacji odpadów i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodach 18 01 02 i 18 01 03 w ilości 40 700 kg, 18 01 06 w ilości 500 kg oraz 18 01 09 w ilości 50 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.40.00.00-1, 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa odbioru i transportu z siedziby Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Hajnówce, ul. Lipowa 190 do miejsca utylizacji odpadów oraz unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodach 18 01 02 oraz 18 01 03 - w ilości 1 500 kg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa odbioru i transportu z siedziby Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Hajnówce, ul. Lipowa 190 do miejsca utylizacji odpadów oraz unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodach 18 01 02 oraz 18 01 03 - w ilości 1 500 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.40.00.00-1, 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa odbioru i transportu z siedziby Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Suwałkach, ul. Szpitalna 60 do miejsca utylizacji odpadów oraz unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodach 18 01 02 oraz 18 01 03 - w ilości 3 000 kg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa odbioru i transportu z siedziby Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Suwałkach, ul. Szpitalna 60 do miejsca utylizacji odpadów oraz unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodach 18 01 02 oraz 18 01 03 - w ilości 3 000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.40.00.00-1, 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa odbioru i transportu z siedziby Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łomży, Al. J. Piłsudskiego 11 do miejsca utylizacji odpadów oraz unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodach 18 01 02 oraz 18 01 03 - w ilości 3 000 kg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa odbioru i transportu z siedziby Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łomży, Al. J. Piłsudskiego 11 do miejsca utylizacji odpadów oraz unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodach 18 01 02 oraz 18 01 03 - w ilości 3 000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.40.00.00-1, 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa odbioru i transportu z siedziby Punktu Pobrań Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Sokółce, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 40 do miejsca utylizacji odpadów oraz unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodzie 18 01 02 - w ilości 250 kg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa odbioru i transportu z siedziby Punktu Pobrań Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Sokółce, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 40 do miejsca utylizacji odpadów oraz unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodzie 18 01 02 - w ilości 250 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.40.00.00-1, 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługa odbioru i transportu z siedziby Punktu Pobrań Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bielsku Podlaskim, ul. Kleszczelowska 1c do miejsca utylizacji odpadów oraz unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodzie 18 01 02 - w ilości 1 000 kg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa odbioru i transportu z siedziby Punktu Pobrań Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bielsku Podlaskim, ul. Kleszczelowska 1c do miejsca utylizacji odpadów oraz unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodzie 18 01 02 - w ilości 1 000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.40.00.00-1, 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sukcesywna dostawa pojemników sztywnych na odpady medyczne w następujących ilościach:
1) pojemniki o pojemności 1 l - 1 000 sztuk
2) pojemniki o pojemności 2 l - 5 500 sztuk
3) pojemniki o pojemności 10 l - 6 000 sztuk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa pojemników sztywnych na odpady medyczne w następujących ilościach:
1) pojemniki o pojemności 1 l - 1 000 sztuk
2) pojemniki o pojemności 2 l - 5 500 sztuk
3) pojemniki o pojemności 10 l - 6 000 sztuk.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sukcesywna dostawa worków foliowych czerwonych na odpady medyczne w następujących ilościach:
1) worek foliowy o objętości 35 l - 100 rolek (1 rolka = 50 szt.)
2) worek foliowy o objętości 60 l - 500 rolek (1 rolka = 50 szt.)
3) worek foliowy o objętości 120 l - 500 rolek (1 rolka = 25 szt.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa worków foliowych czerwonych na odpady medyczne w następujących ilościach:
1) worek foliowy o objętości 35 l - 100 rolek (1 rolka = 50 szt.)
2) worek foliowy o objętości 60 l - 500 rolek (1 rolka = 50 szt.)
3) worek foliowy o objętości 120 l - 500 rolek (1 rolka = 25 szt.).2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Naprawy i przeglądy wraz z częściami samochodów osobowych, samochodów ciężarowych i sprzętu będących na wyposażeniu RDW w Siemiatyczach, z podziałem na 2 zadania.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby szkoleń organizowanych przez Wydział Rozwoju Kompetencji w Augustowie w 2025 r.
- Ochrona fizyczna osób i mienia, monitoring budynków, konserwacja i naprawa sys. antywłam., ppoż., kontroli dostępu, telewizji dozorowej i systemu oddymiania w OR KRUS w Białymstoku i PT KRUS.
- Zakup cieplarki laboratoryjnej w ramach projektu "Wielofunkcyjne materiały na osnowie polilaktydu" (akronim: PolyBioMat) - ZK-DZP.262.93.2024
- EOP.332.35.24 Usługa w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych OC, AC, NNW floty pojazdów SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- "Sukcesywne odbiory, transport oraz: zbieranie i zagospodarowanie odpadów albo zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 pochodzących z ZUOK w Hryniewiczach."
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Trzeszczany
- Świadczenie usług odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez "Aleksandrowski Program Mieszkaniowy" Sp. z o.o.
- Opróżnienie ulicznych koszy na odpady w centrum miasta i pojemników na psie odchody na terenie miasta Gliwice
- "Sukcesywne odbiory, transport oraz: zbieranie i zagospodarowanie odpadów albo zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 pochodzących z ZUOK w Hryniewiczach."
- Dostawa wraz z montażem koszy na śmieci oraz demontaż starych koszy na terenie parków i zieleńców w Warszawie oraz dostawa wraz z rozładunkiem wkładów do koszy
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Aleksandrów
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.