Ogłoszenie z dnia 2010-07-30
Opole: Remont elewacji budynku wraz z termomodernizacją i kolorystyką elewacji oraz naprawą izolacji ścian piwnic
Numer ogłoszenia: 232596 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Publiczne nr 29 , ul. Marcina Kasprzaka 1, 45-858 Opole, woj. opolskie, tel. 77 474 35 84, faks 77 474 35 84.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji budynku wraz z termomodernizacją i kolorystyką elewacji oraz naprawą izolacji ścian piwnic.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Etap I. - naprawa izolacji ścian fundamentów piwnic ściany północnej i częściowo wschodniej oraz naprawa posadzek piwnic. ETAP II . - Ocieplenie i malowanie ściany wschodniej i północnej elewacji ETAP III . - Ocieplenie i malowanie ściany południowej i zachodniej elewacji ETAP IV. Roboty w hollu Przedszkola - wykonanie tynków mozaikowych oraz malowanie ścian i sufitów ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - Akceptują niezmienność ceny przez cały okres realizacji zamówienia, - Zaakceptują warunki umowy, - Udzielą gwarancji na minimum 36 miesięcy - Załączą wymagane dokumenty i oświadczenia zgodnie z pkt. 7 niniejszej specyfikacji 2. Spełnią pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp: tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadają wiedzę i doświadczenie; 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) spełniają warunki sytuacji ekonomicznej i finansowej; 3. W celu posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 3 wykażą, że - zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jedną robotę budowlaną w obiekcie użyteczności publicznej w zakresie tożsamym do zamówienia tj.: izolacji ścian fundamentów, ocieplenia budynku i malowania której wartość wykonanych robót wynosi minimum łącznie 140.000 zł (brutto). W tej sytuacji wykonawca musi udokumentować, że w ramach tej jednej roboty zostały wykonane : - izolacje ścian fundamentów i posadzek na minimum 40.000 zł brutto - docieplenie budynku i malowanie elewacji minimum 100.000 zł brutto Wykonawca może wykazać 2 roboty budowlane oddzielnie o wartościach : - izolacje ścian fundamentów i posadzek na minimum 40.000 zł brutto - docieplenie budynku i malowanie elewacji minimum 100.000 zł brutto Do wykazu robót należy załączyć dokumenty potwierdzające (przez poprzednich zamawiających), że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Przez obiekt użyteczności publicznej należy rozumieć : - budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomi, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia :na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 7 SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 3 wykażą, że - zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jedną robotę budowlaną w obiekcie użyteczności publicznej w zakresie tożsamym do zamówienia tj.: izolacji ścian fundamentów, ocieplenia budynku i malowania której wartość wykonanych robót wynosi minimum łącznie 140.000 zł (brutto). W tej sytuacji wykonawca musi udokumentować, że w ramach tej jednej roboty zostały wykonane : - izolacje ścian fundamentów i posadzek na minimum 40.000 zł brutto - docieplenie budynku i malowanie elewacji minimum 100.000 zł brutto Wykonawca może wykazać 2 roboty budowlane oddzielnie o wartościach : - izolacje ścian fundamentów i posadzek na minimum 40.000 zł brutto - docieplenie budynku i malowanie elewacji minimum 100.000 zł brutto Do wykazu robót należy załączyć dokumenty potwierdzające (przez poprzednich zamawiających), że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W istotnych postanowieniach umowy określono między innymi dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy , za wyjątkiem: 1) rażącego naruszenia niniejszej umowy, np. nieprzestrzeganie przepisów BHP, 2) zmiany terminów realizacji w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych a koniecznych do wykonania zadań - robót budowlanych przez udzielenie robót dodatkowych 3) zmiany terminów realizacji lub wynagrodzeń wynikających z błędów projektowych. 4) wystąpienia okoliczności, o których żadna ze Stron nie wiedziała w chwili podpisania umowy, a okoliczności te spowodują, że realizacja umowy na pierwotnych warunkach jest, albo niemożliwa do realizacji, albo niekorzystna dla Zamawiającego. 5) Siła wyższa która skutkować może zmianą terminów realizacji zamówienia. 6) Zmiana umowy może nastąpić na wniosek jednej ze Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um.opole.pl/?id=368
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Publiczne Nr 29
45-858 Opole ul. M. Kasprzaka 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2010 godzina 14:00, miejsce: Przedszkole Publiczne Nr 29 45-858 Opole ul. M. Kasprzaka 1 gabinet dyrektora - parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Kompleksowe opracowanie, produkcja i montaż filmów o tematyce kulinarnej pn. "Opolska Kuchnia Tradycyjna - przepis na lokalny rozwój"
- Opracowanie dokumentacji pn.: Inwentaryzacja bobra europejskiego Castor fiber na terenie województwa opolskiego wraz z określeniem zasad gospodarowania populacją.
- Dostawa subskrypcji oprogramowania biurowego
- Budowa edukacyjnych placów zabaw o tematyce związanej z gospodarką o obiegu zamkniętym w publicznych szkołach podstawowych i przedszkolach miasta Opola w trybie realizacji "zaprojektuj-wybuduj".
- Zadanie nr 5 - Parkowanie pojazdów i/lub innych przedmiotów, w tym części samochodowych zabezpieczonych do celów procesowych przez Policję - KPP Kluczbork
- Usługa kompleksowego przygotowania oraz obsługi pikniku na rzecz rodziny i rodzicielstwa zastępczego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku hali sportowej z zapleczem sanitarno - szatniowym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i komunikacyjną przy Zespole Szkół Nr 2 w Łosicach
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół Specjalnych w Adamowie
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryształ" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu Śląskim.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.