eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › CZ.I-dostawę i uruchomienie komp.stacjonarnych typu A CZ.II-dostawę i uruchomienie komp. stacjonarnych typu B CZ.III-dostawę i uruchomienie komp. stacjonarnych typu C CZ.IV-dostawę i uruchomienie komp. przenośnego wytrzymałego typu A CZ.V-dostawę i uruchomienie komp. przenośnego lekkiego typu B CZ.VI-dostawę i uruchomienie komputera przenośny typu C CZ.VII-dostawę i uruchomienie monitorów typu A CZ.VIII-dostawę i uruchomienie monitorów typu B CZ.IX-dostawę i uruchomienie projektora CZ.X-dostawę ekranu CZ.XI-dostawę i uruchomienie drukarki typu A CZ.XII-dostawę i uruchomienie drukarki typu B

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-03

Katowice: CZ.I-dostawę i uruchomienie komp.stacjonarnych typu A CZ.II-dostawę i uruchomienie komp. stacjonarnych typu B CZ.III-dostawę i uruchomienie komp. stacjonarnych typu C CZ.IV-dostawę i uruchomienie komp. przenośnego wytrzymałego typu A CZ.V-dostawę i uruchomienie komp. przenośnego lekkiego typu B CZ.VI-dostawę i uruchomienie komputera przenośny typu C CZ.VII-dostawę i uruchomienie monitorów typu A CZ.VIII-dostawę i uruchomienie monitorów typu B CZ.IX-dostawę i uruchomienie projektora CZ.X-dostawę ekranu CZ.XI-dostawę i uruchomienie drukarki typu A CZ.XII-dostawę i uruchomienie drukarki typu B
Numer ogłoszenia: 232662 - 2012; data zamieszczenia: 03.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Instytut Górnictwa , pl. Gwarków 1, 40-166 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2581631-9, faks 0322596533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gig.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CZ.I-dostawę i uruchomienie komp.stacjonarnych typu A CZ.II-dostawę i uruchomienie komp. stacjonarnych typu B CZ.III-dostawę i uruchomienie komp. stacjonarnych typu C CZ.IV-dostawę i uruchomienie komp. przenośnego wytrzymałego typu A CZ.V-dostawę i uruchomienie komp. przenośnego lekkiego typu B CZ.VI-dostawę i uruchomienie komputera przenośny typu C CZ.VII-dostawę i uruchomienie monitorów typu A CZ.VIII-dostawę i uruchomienie monitorów typu B CZ.IX-dostawę i uruchomienie projektora CZ.X-dostawę ekranu CZ.XI-dostawę i uruchomienie drukarki typu A CZ.XII-dostawę i uruchomienie drukarki typu B.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZ.I-dostawę i uruchomienie komp.stacjonarnych typu A CZ.II-dostawę i uruchomienie komp. stacjonarnych typu B CZ.III-dostawę i uruchomienie komp. stacjonarnych typu C CZ.IV-dostawę i uruchomienie komp. przenośnego wytrzymałego typu A CZ.V-dostawę i uruchomienie komp. przenośnego lekkiego typu B CZ.VI-dostawę i uruchomienie komputera przenośny typu C CZ.VII-dostawę i uruchomienie monitorów typu A CZ.VIII-dostawę i uruchomienie monitorów typu B CZ.IX-dostawę i uruchomienie projektora CZ.X-dostawę ekranu CZ.XI-dostawę i uruchomienie drukarki typu A CZ.XII-dostawę i uruchomienie drukarki typu B.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 33.19.51.00-4, 38.65.21.00-1, 30.23.21.10-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru (załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej Umowy w formie aneksu, w następujących sytuacjach: a. zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia zdarzeń będących następstwem siły wyższej, uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie umowy w terminie. Za siłę wyższą strony uznają przyczynę sprawczą zdarzenia o charakterze przypadkowym lub naturalnym, nie do uniknięcia i na którą strony nie mają wpływu. b. zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych; c. gdy powstała możliwość dokonania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy nie prowadzące do zmiany przedmiotu zamówienia, d. otrzymania decyzji Komisji Europejskiej lub jednostki finansującej przedmiotowy Projekt zawierającej zmiany zakresu zadań inwestycyjnych, terminów realizacji, czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których wykonania Zamawiający zostanie zobowiązany,(dotyczy tych części postępowania, które są realizowane w ramach projektów) e. jeżeli Wykonawca zaoferuje nowszy model zaoferowanego przedmiotu umowy, a opisany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie znajduje się już w sprzedaży lub nie jest produkowany. 3.Warunkiem zmiany treści umowy jest podpisanie protokołu konieczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gig.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Główny Instytut Górnictwa Plac Gwarków 1, 40 - 166 Katowice Gmach Dyrekcji, Dział Handlowy (FZ - 1), pokój 226, II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2012 godzina 10:30, miejsce: Główny Instytut Górnictwa Plac Gwarków 1, 40 - 166 Katowice Gmach Dyrekcji, Dział Handlowy (FZ - 1), pokój 226, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: CZĘŚĆ I-dostawa i uruchomienie komputerów stacjonarnych typu A i CZĘŚĆ VII dostawa i uruchomienie monitorów typu A (zakup realizowany w ramach projektu EPA 2 - Cooperative Agreement nr XA-83449901-0 - Wstępne studium opłacalności i wykonalności odmetanowania górotworu wraz z ujęciem metanu wyprzedzająco w stosunku do eksploatacji górniczej węgla w KWK Pniówek, celem zredukowania emisji metanu podczas działalności wydobywczej kopalni); CZĘŚĆ III-dostawa i uruchomienie komputera stacjonarnego typu C (zakup realizowany w ramach Programu Badawczego Węgla i Stali HUGE-2); CZĘŚĆ V dostawa i uruchomienie komputera przenośnego lekkiego typu B i CZĘŚĆ IX dostawa i uruchomienie projektora oraz CZĘŚĆ X-dostawę ekranu(zakup realizowany w ramach Projektu Air Silesia- System informacji o jakości powietrza na obszarze Pogranicza Polsko-Czeskiego w rejonie Śląska i Moraw) 1.Dopuszcza się składanie ofert częściowych. 2.Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 3.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 4.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 5.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 7.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa i uruchomienie komputerów stacjonarnych typu A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i uruchomienie komputerów stacjonarnych typu A.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa i uruchomienie komputerów stacjonarnych typu B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i uruchomienie komputerów stacjonarnych typu B.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa i uruchomienie komputera stacjonarnego typu C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i uruchomienie komputera stacjonarnego typu C.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa i uruchomienie komputera przenośnego wytrzymałego typu A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i uruchomienie komputera przenośnego wytrzymałego typu A.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa i uruchomienie komputera przenośnego lekkiego typu B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i uruchomienie komputera przenośnego lekkiego typu B.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa i uruchomienie komputera przenośny typu C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i uruchomienie komputera przenośny typu C.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa i uruchomienie monitorów typu A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i uruchomienie monitorów typu A.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa i uruchomienie monitora typu B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i uruchomienie monitora typu B.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawa i uruchomienie projektora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i uruchomienie projektora.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dostawa ekranu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa ekranu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.34.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: dostawa i uruchomienie drukarek typu A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i uruchomienie drukarek typu A.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: dostawa i uruchomienie drukarek typu B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i uruchomienie drukarek typu B.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.50-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.