Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-27
Morąg: Odśnieżanie dróg na trenie gminy Morąg w sezonie zimowym 2007/2008
Numer ogłoszenia: 232997 - 2007; data zamieszczenia: 27.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Morągu, ul. 11 Listopada 9/30, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, fax 089 7572120.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.morag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie dróg na trenie gminy Morąg w sezonie zimowym 2007/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Odśnieżanie powinno być prowadzone w taki sposób , aby dowóz dzieci do szkół podstawowych i gimnazjów odbywał się bez zakłóceń. W pierwszej kolejności należy odśnieżać drogi gminne po których gmina Morąg prowadzi dowóz dzieci do szkół podstawowych i gimnazjów. Są to następujące odcinki dróg: - /od drogi Jurki - Łączno/ - kolonia Jurki /odc.dług. ok. 2 km/ - Łączno - Borzymowo /odc. dług. ok..4 km / - Łączno - kolonie /odc. dług. ok. 4,5 km/ - Jurki - Niebrzydowo /odc. dług. ok. 1,5 km/ - Kamionka - Rolnowo /odc. dług. ok. 1,5 km/ W związku z tym, że przedmiotowe odśnieżanie powinno zapewnić sprawny dowóz dzieci do szkół podstawowych i gimnazjów, w drugiej kolejności w razie wystąpienia takiej potrzeby mogą być odśnieżane drogi powiatowe po których gmina Morąg dowozi dzieci a które nie zostały na czas odśnieżone przez Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie. Jednak odśnieżanie tych odcinków dróg może się odbywać jedynie na wyraźne telefoniczne polecenie Urzędu Miejskiego w Morągu. Po odśnieżeniu dróg, po których gmina Morąg dowozi dzieci do szkół, odśnieżane mogą być inne drogi gminne zgłaszane przez sołtysów poszczególnych sołectw / w porozumieniu z Urzędem Miejskim w Morągu/. 2. Ze względu na specyfikę dróg , odśnieżanie należy wykonywać pługiem dziobowym , zamocowanym na ciągniku , posiadającym napęd na dwie osie. 3. W/w ciągnik z pługiem należy wyposażyć w telefon komórkowy. 4. Operator pługa powinien znać sieć dróg na terenie gminy Morąg. 5. Należność za wykonane odśnieżanie będzie regulowana w systemie godzinowym za faktycznie przepracowane przez sprzęt godziny. W składanej ofercie należy podać cennę brutto za jedną godzinę pracy sprzętu. W przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował drugą jednostką sprzętową spełniającą wymogi niniejszej specyfikacji Zamawiający dopuszcza wykorzystanie jej do odśnieżania w razie takiej potrzeby, po cenie jednostkowej jak w zawartej umowie. 6. Ilość godzin pracy sprzętu potwierdzana będzie w sposób następujący: a/ w przypadku odśnieżania dróg po których gmina prowadzi dowóz dzieci do szkół ilość przepracowanych godzin potwierdza inspektor ds. dróg Urzędu Miejskiego w Morągu, przy czym przed rozpoczęciem odśnieżania należy wcześniej zgłosić w Urzędzie Miejskim w Morągu zamiar wyjazdu oraz godzinę wyjazdu a po zakończeniu pracy, godzinę powrotu i ilość przepracowanych godzin. W przypadku konieczności odśnieżania dróg w dniach i w godzinach w których tut. urząd nie pracuje, odśnieżanie należy prowadzić bez wcześniejszego zgłaszania w Urzędzie Miejskim w Morągu , natomiast zaistniały fakt należy zgłosić w urzędzie w pierwszym dniu roboczym w godz. 7.00 - 8.00. b/ w przypadku odśnieżania dróg zgłaszanych przez sołtysów poszczególnych sołectw ilość przepracowanych przez sprzęt godzin na terenie swoich sołectw potwierdzają sołtysi. 7. Po rozstrzygnięciu przetargu i wybraniu wykonawcy odśnieżania dróg , w przypadku wystąpienia bardzo niekorzystnych warunków atmosferycznych , Burmistrz Morąga zastrzega sobie prawo do zlecania robót przy odśnieżaniu innym oferentom.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia: Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające zgodność profilu prowadzonej działalności z przedmiotem zamówienia (PKD dz. 90, podklasa 9003z - działalność sanitarna i pokrewna), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli przedstawiony przez Wykonawcą dokument będzie odpowiadał powyższemu opisowi.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie z art. 22 i 24 Podpisany wzór umowy Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://morag-um.bip-wm.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, pok. nr 16.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, pokój nr 30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MORĄGA
więcej: przetargi w Morągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania zieleni i czystości na terenie Miasta i Gminy Brusy w roku 2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych będących w zarządzie Gminy Szydłowo na rok 2025 - odśnieżanie
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych będących w zarządzie Gminy Szydłowo na rok 2025 - likwidacja śliskości
- "Usługa utrzymania dróg leśnych, na terenie Nadleśnictwa Piwniczna w 2025 roku, polegająca na odśnieżaniu i posypywaniu dróg leśnych, wraz ze składami na drewno"
- "Bieżące utrzymanie terenów rekreacyjnych w Legnicy"
- "Usługa sprzątania budynku oraz terenu zewnętrznego Muzeum Miasta Gdyni "
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.