eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówprzygotowanie i obsługa konferencji organizowanych przez MOPS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-31

Kraków: przygotowanie i obsługa konferencji organizowanych przez MOPS
Numer ogłoszenia: 233071 - 2011; data zamieszczenia: 31.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przygotowanie i obsługa konferencji organizowanych przez MOPS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i obsługa konferencji organizowanych przez MOPS: I część zamówienia Obsługa konferencji organizowanej w ramach projektu systemowego Pora na aktywność 1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wydanie posiłków uczestnikom konferencji. 2) Termin realizacji : 19.09.2011 i 20.09.2011 3) Posiłek powinien być zdatny do bezpośredniego spożycia i podany: a) 19.09.2011 * I przerwa kawowa - ok. 11.30 * obiad - 12.45-13.30 * II przerwa kawowa - 15.00-15.30 * poczęstunek podczas wieczoru filmowego - 19.00 b) 20.09.2011 * I przerwa kawowa - ok. 10.00 * II przerwa kawowa - ok. 11.30 * obiad - 14.15-15.00 4) Ilość uczestników: 130 5) Miejsce realizacji: a) UMK pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie (II piętro), b) wieczór filmowy: sala multimedialna Centrum Jana Pawła II, ul. Kanonicza 18. 6) Wykonawca dostarczy posiłki własnym transportem w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 7) Menu (na osobę, na każdy dzień konferencji): a) I przerwa kawowa (I i II dnia konferencji) * kawa - 200 ml * herbata (3 różne smaki: czarna, zielona, owocowa) - 200ml * mleko - 20ml, cukier biały i brązowy - 5g, cytryna - 1 plasterek * min. 2 rodzaje przekąsek spośród podanych: kanapeczki dekoracyjne/ tartinki/ babeczki nadziewane - 4 szt /30g b) II przerwa kawowa (I dnia konferencji) * kawa- 200 ml * herbata (3 różne smaki: czarna, zielona, owocowa) - 200ml * mleko - 20ml, cukier biały i brązowy - 5g, cytryna - 1 plasterek * ciasteczka koktajlowe /różne rodzaje/ - 15g c) II przerwa kawowa (II dnia konferencji) * kawa - 200 ml * herbata (3 różne smaki: czarna, zielona, owocowa) - 200ml * mleko - 20ml, cukier biały i brązowy - 5g, cytryna - 1 plasterek d) obiad (I i II dnia konferencji): * uczestnicy będą mieli do wyboru jedno danie (400g/os) spośród podanych dwóch dań: mięsnego (50szt) i bezmięsnego (80szt) każdego dnia konferencji, * Wykonawca wybierze spośród podanych niżej propozycji menu po jednym daniu mięsnym i bezmięsnym na każdy dzień konferencji /łącznie 4 różne dania/, * menu obiadowe: Dania mięsne - leczo z ryżem, - papryka nadziewana mięsem i ryżem, - pomidory nadziewane mięsem i ryżem, - gołąbki z mięsem i ryżem, - ragu z indyka, Dania bezmięsne - brokuły zapiekane z serem i ziemniakami, - pierogi z kaszą gryczaną o bryndzą, - warzywa zapiekane z serem, - pomidory nadziewane pieczarkami i ryżem, - cukinia faszerowana ryżem i pieczarkami z sosem pomidorowym, e) ciepły poczęstunek podczas wieczoru filmowego * naleśniki z serem na słodko - 20 porcji po 2 szt (450g), * naleśniki ze szpinakiem - 20 porcji po 2 szt (450g). 8) Wykonawca zapewni a) estetyczne nakrycia stołów, b) pełna ceramikę i sztućce niezbędne do spożycia posiłków, c) miłą i kompetentną obsługę kelnerską - minimum 4 osoby podczas każdego interwału konsumpcyjnego, d) właściwą jakość przygotowanego posiłku z uwzględnieniem temperatury i innych wymogów ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej. i/lub II część zamówienia obsługa spotkania w ramach dobrych praktyk 1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wydanie posiłków uczestnikom konferencji. 2) Termin realizacji : 14.09.2011. 3) Posiłek powinien być zdatny do bezpośredniego spożycia i podany w godz.11.25-12.15. 4) Ilość uczestników: 70. 5) Miejsce realizacji: UMK pl. Wszystkich Świętych ? w Krakowie, sala Dietla i Portretowa 6) Wykonawca dostarczy posiłki własnym transportem w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 7) Menu na 1 osobę a) kawa - 250ml, b) herbata - 250ml, c) woda mineralna - butelka 0,5l , d) soki owocowe 100% jabłkowy/pomarańczowy (w dzbankach) - 250ml, e) słone przekąski (paluszki, ciasteczka, krakersy) - 50g, f) szarlotka (w formie prostokątnego ciastka) 150g, g) cukier, mleczko, cytryna - bez ograniczeń. 8) Wykonawca zapewni: a) estetyczne nakrycia stołów, b) pełna ceramikę i sztućce niezbędne do spożycia posiłków, c) obsługę kelnerską, d) właściwą jakość przygotowanego posiłku z uwzględnieniem temperatury i innych wymogów ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej. 2. Warunki płatności: W terminie do 14 dni od daty przyjęcia faktury przez Zamawiającego, przelewem na konto Wykonawcy. 3. Warunki dodatkowe: 1) Wykonawca zapewni właściwą jakość przygotowywanego posiłku z uwzględnieniem temperatury i innych wymogów ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej. 2) Gramatury oraz pojemność określone w formularzu ofertowym są wartościami minimalnymi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą polegającą na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków, nie wykluczeni na podstawie art.24 Ustawy, spełniający wymogi określone w art.22 ust.1 Ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

termin realizacji zamówienia, podwykonawcy, warunki płatności oraz miejsce realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOPS Kraków, ul.Józefińska 14, pok.002.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2011 godzina 09:30, miejsce: MOPS Kraków, ul.Jżóefińska 14, Dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: POKL Pora na aktywność.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.