To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-04
Kraków: przygotowanie i obsługa konferencji organizowanych przez MOPS
Numer ogłoszenia: 260451 - 2011; data zamieszczenia: 04.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233071 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przygotowanie i obsługa konferencji organizowanych przez MOPS.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i obsługa konferencji organizowanych przez MOPS: I część zamówienia Obsługa konferencji organizowanej w ramach projektu systemowego Pora na aktywność 1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wydanie posiłków uczestnikom konferencji. 2) Termin realizacji : 19.09.2011 i 20.09.2011 3) Posiłek powinien być zdatny do bezpośredniego spożycia i podany: a) 19.09.2011 - I przerwa kawowa - ok. 11.30 - obiad - 12.45-13.30 - II przerwa kawowa - 15.00-15.30 - poczęstunek podczas wieczoru filmowego - 19.00 b) 20.09.2011 - I przerwa kawowa - ok. 10.00 - II przerwa kawowa - ok. 11.30 - obiad - 14.15-15.00 4) Ilość uczestników: 130 5) Miejsce realizacji: a) UMK pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie (II piętro), b) wieczór filmowy: sala multimedialna Centrum Jana Pawła II, ul. Kanonicza 18. 6) Wykonawca dostarczy posiłki własnym transportem w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 7) Menu (na osobę, na każdy dzień konferencji): a) I przerwa kawowa (I i II dnia konferencji) - kawa - 200 ml - herbata (3 różne smaki: czarna, zielona, owocowa) - 200ml - mleko - 20ml, cukier biały i brązowy - 5g, cytryna - 1 plasterek - min. 2 rodzaje przekąsek spośród podanych: kanapeczki dekoracyjne/ tartinki/ babeczki nadziewane - 4 szt /30g b) II przerwa kawowa (I dnia konferencji) - kawa- 200 ml - herbata (3 różne smaki: czarna, zielona, owocowa) - 200ml - mleko - 20ml, cukier biały i brązowy - 5g, cytryna - 1 plasterek - ciasteczka koktajlowe /różne rodzaje/ - 15g c) II przerwa kawowa (II dnia konferencji) - kawa - 200 ml - herbata (3 różne smaki: czarna, zielona, owocowa) - 200ml - mleko - 20ml, cukier biały i brązowy - 5g, cytryna - 1 plasterek d) obiad (I i II dnia konferencji): - uczestnicy będą mieli do wyboru jedno danie (400g/os) spośród podanych dwóch dań: mięsnego (50szt) i bezmięsnego (80szt) każdego dnia konferencji, - Wykonawca wybierze spośród podanych niżej propozycji menu po jednym daniu mięsnym i bezmięsnym na każdy dzień konferencji /łącznie 4 różne dania/, - menu obiadowe: Dania mięsne - leczo z ryżem, - papryka nadziewana mięsem i ryżem, - pomidory nadziewane mięsem i ryżem, - gołąbki z mięsem i ryżem, - ragu z indyka, Dania bezmięsne - brokuły zapiekane z serem i ziemniakami, - pierogi z kaszą gryczaną o bryndzą, - warzywa zapiekane z serem, - pomidory nadziewane pieczarkami i ryżem, - cukinia faszerowana ryżem i pieczarkami z sosem pomidorowym, e) ciepły poczęstunek podczas wieczoru filmowego - naleśniki z serem na słodko - 20 porcji po 2 szt (450g), - naleśniki ze szpinakiem - 20 porcji po 2 szt (450g). 8) Wykonawca zapewni a) estetyczne nakrycia stołów, b) pełna ceramikę i sztućce niezbędne do spożycia posiłków, c) miłą i kompetentną obsługę kelnerską - minimum 4 osoby podczas każdego interwału konsumpcyjnego, d) właściwą jakość przygotowanego posiłku z uwzględnieniem temperatury i innych wymogów ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej. i/lub II część zamówienia obsługa spotkania w ramach dobrych praktyk 1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wydanie posiłków uczestnikom konferencji. 2) Termin realizacji : 14.09.2011. 3) Posiłek powinien być zdatny do bezpośredniego spożycia i podany w godz.11.25-12.15. 4) Ilość uczestników: 70. 5) Miejsce realizacji: UMK pl. Wszystkich Świętych ? w Krakowie, sala Dietla i Portretowa 6) Wykonawca dostarczy posiłki własnym transportem w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 7) Menu na 1 osobę a) kawa - 250ml, b) herbata - 250ml, c) woda mineralna - butelka 0,5l , d) soki owocowe 100% jabłkowy/pomarańczowy (w dzbankach) - 250ml, e) słone przekąski (paluszki, ciasteczka, krakersy) - 50g, f) szarlotka (w formie prostokątnego ciastka) 150g, g) cukier, mleczko, cytryna - bez ograniczeń. 8) Wykonawca zapewni: a) estetyczne nakrycia stołów, b) pełna ceramikę i sztućce niezbędne do spożycia posiłków, c) obsługę kelnerską, d) właściwą jakość przygotowanego posiłku z uwzględnieniem temperatury i innych wymogów ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej. 2. Warunki płatności: W terminie do 14 dni od daty przyjęcia faktury przez Zamawiającego, przelewem na konto Wykonawcy. 3. Warunki dodatkowe: 1) Wykonawca zapewni właściwą jakość przygotowywanego posiłku z uwzględnieniem temperatury i innych wymogów ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej. 2) Gramatury oraz pojemność określone w formularzu ofertowym są wartościami minimalnymi..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: POKL Pora na aktywność.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: obłsuga konferencji Pora na aktywność
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Catermed sp.z o.o., ul.Ks.Siemaszki 15a, 31-201 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15256,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4160,00
Oferta z najniższą ceną: 4160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9272,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: obsłua spotkania w ramach dobrych praktyk
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Catermed sp.z o.o., ul. Ks.Siemaszki 15a, 31-201 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1889,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 840,00
Oferta z najniższą ceną: 840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1393,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa napojów, soków i wody mineralnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie obsługi ratowniczej kąpielisk nad Zalewem Bagry Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- 31/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części
- Dostawa, montaż i uruchomienie 4 (czterech) sztuk mikroskopów optycznych do obserwacji w świetle przechodzącym, w jasnym polu z kamerą oraz szkoleniem na potrzeby Wydziału Biologii UJ .
- Remont i przebudowa wybranych toalet budynku głównego Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie w zakresie robót budowlanych, instalacyjnych oraz wyposażenia i białego montażu(CPV 45453000-7)
- Usługa polegająca na ocenie sprawozdań finansowych (rocznych i końcowego) z realizacji projektu pn. "Regiony Rewitalizacji. Edycja 3.0" realizowanego w ramach Pomocy Technicznej ...
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zorganizowanie warsztatów zawodoznawczych dla uczniów klas siódmych i ósmych, a także świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie warsztatów
- Świadczenie usługi cateringowej, wynajem sal wraz z cateringiem na potrzeby konferencji "NBC 2025 & PCBBE 2025" organizowanej przez IBIB PAN w Warszawie w dniach 16-18 czerwca 2025r.
- "USŁUGA REZERWACJI NOCLEGÓW W HOTELACH KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH DLA NOSPR"
- Zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia w ramach międzynarodowego spotkania partnerów 28 maja 2025r w Rzeszowie.
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wyjazdowego pn. "Reagowanie w sytuacjach kryzysowych", dla maksymalnie 33 pracowników Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.
- Świadczenie usług cateringowych dla AGH - DE-dzp.272-135/25
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.