To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-04
Łódź: Dostawa materiałów promocyjnych dla sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich na lata 2007-2013 w Województwie Łódzkim
Numer ogłoszenia: 233155 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146045 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych dla sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich na lata 2007-2013 w Województwie Łódzkim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjnych dla sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich na lata 2007-2013 w Województwie Łódzkim, z podziałem na dwa Zadania. Zadanie Nr 1: Materiały promocyjne piśmienne: 1. Notesy - 2 rodzaje - 10.000 szt.; 2. Teczki papierowe z gumką - 5.000 szt.; 3. Długopisy metalowe - 10.000 szt.; Zadanie Nr 2: Materiały promocyjne pozostałe: 1. Torby papierowe - 5.000 szt.; 2. Wizytówki - 2.000 szt. 2. Zakres zamówienia obejmuje: - opracowanie projektów graficznych materiałów promocyjnych nt. Funduszy Europejskich na lata 2007-2013, - uwzględnienie w projekcie graficznym następujących stałych elementów graficznych: logotyp Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich na lata 2007-2013, logotyp Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, logotyp Województwa Łódzkiego oraz flagę Unii Europejskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7A i 7B do SIWZ), - wykonanie materiałów promocyjnych nt. Funduszy Europejskich na lata 2007-2013 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik 7A i 7B do SIWZ, - dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich na lata 2007-2013 mieszczącego się w Łodzi przy ulicy Roosevelta 15, 3. Zamawiający udostępni system identyfikacji wizualnej Województwa Łódzkiego oraz Księgę Znaku stanowiącą załącznik do Strategii Komunikacji Funduszy Europejskich na lata 2007-2013 niezwłocznie po podpisaniu umowy. 4. Oferowane materiały muszą być zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, które stanowią Załączniki Nr 7A i 7B do SIWZ. 5. Wszystkie zaoferowane towary muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad oraz spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229, poz. 2275 z późn. zm.). Oferowane wyroby muszą ściśle odpowiadać cechom i parametrom określonym w Załącznikach Nr 7A i 7B do SIWZ, posiadać określone przez Zamawiającego właściwości użytkowe i przyjęte standardy jakości. 6. Wszystkie towary muszą posiadać oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. Materiały, w stosunku do których istnieje obowiązek posiadania certyfikatu na znak B lub deklaracji producenta / Wykonawcy na zgodność z PN - mają być odpowiednio w nie zaopatrzone. 7. Wszystkie zaoferowane materiały i materiały (np. farby) użyte do ich znakowania oraz użyte podczas procesu produkcji i znakowania oraz technika użyta do produkcji finalnego wyrobu, który z racji swej funkcji ma kontakt z żywnością winny być nie toksyczne, posiadać atesty zezwalające na kontakt z żywnością oraz być zgodne z ustawą o materiałach i wyrobach przeznaczonych do kontaktu z żywnością z dnia 6 września 2001 r. (Dz.U. Nr 128, poz. 1408 z późn. zm) oraz ustawą o zmianie ustawy o materiałach i wyrobach przeznaczonych do kontaktu z żywnością z dnia 27 sierpnia 2003 r. (Dz.U. Nr 171, poz. 1662 z późn. zm.). 8. Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić koszt transportu oraz rozładunku dostarczonych materiałów. 9. Na materiały, dla których producent określa termin gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest udzielić takiego samego terminu gwarancji liczonego od daty dostawy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 62942.63 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 oraz budżetu państwa..
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Materiały promocyjne piśmienne
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROBEN Elżbieta Bożena Piłka, Osiedle Bratkowice 3B/55, 99-400 Łowicz, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 48032.79
- Oferta z najniższą ceną: 48032.79 oferta z najwyższą ceną: 92008.20
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Materiały promocyjne pozostałe
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA REKLAMOWA TOP DIVISION S.C. MARTA JARZYNA, MACIEJ MROWICKI
- Agencja Reklamowa TOP DIVISION s.c. Maciej Mrowicki, Marta Jarzyna, ul. Friedleina 6/219, 30-009 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 14909.84
- Oferta z najniższą ceną: 14909.84 oferta z najwyższą ceną: 33500.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla trzech jednostek Policji garnizonu łódzkiego
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa promocyjna polegająca na składzie, opracowaniu graficznym i wydruku tygodnika Łącznik Zielonogórski
- Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Milówka
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I EKSPLOATACYJNYCH DO STAROSTWA POWIATOWEGO W PUŁTUSKU
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i plastycznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku
- Zakup materiałów biurowych na 2025 rok
- Dostawa materiałów biurowych
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.