eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiKto wygrał przetargAGENCJA REKLAMOWA TOP DIVISION S.C. MARTA JARZYNA, MACIEJ MROWICKI

Dane wykonawcy:

AGENCJA REKLAMOWA TOP DIVISION S.C. MARTA JARZYNA, MACIEJ MROWICKI
Józefa Friedleina 6/219
30-009 Kraków
woj. małopolskie

Zamówienia publiczne udzielone firmie AGENCJA REKLAMOWA TOP DIVISION S.C. MARTA JARZYNA, MACIEJ MROWICKI opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2008 - 2012



Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych

11

Łączna wartość
wygranych przetargów

246 185 zł

Liczba zamawiających

9

Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych

Przetargi, które wygrała firma AGENCJA REKLAMOWA TOP DIVISION S.C. MARTA JARZYNA, MACIEJ MROWICKI, najczęściej zlokalizowane były w województwie małopolskim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie AGENCJA REKLAMOWA TOP DIVISION S.C. MARTA JARZYNA, MACIEJ MROWICKI zamówień to 246 185,02 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2011 (3 przetargi). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Województwo Śląskie.

Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 61 183,00 PLN w ramach ogłoszonego przez Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich przetargu, którego przedmiotem było PCFE 3421/34/10 Zamówienie na wykonanie i dostawę materiałów edukacyjnych dla beneficjentów ostatecznych w szkołach powiatu nowosądeckiego i miasta Nowego Sącza, w związku z realizacją projektów Aktywna Edukacja - szansą na rozwój szkolnictwa zawodowego oraz Możemy Więcej. Projekty są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 5 122,95 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Wykonanie i dostawa materiałów promocyjno - informacyjnych w ramach realizacji projektu Wielkopolski System Monitorowania i Prognozowania współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Przetarg ogłoszony był przez Politechnika Poznańska.


Liczba udzielonych firmie AGENCJA REKLAMOWA TOP DIVISION S.C. MARTA JARZYNA, MACIEJ MROWICKI zamówień publicznych w poszczególnych latach:



Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy AGENCJA REKLAMOWA TOP DIVISION S.C. MARTA JARZYNA, MACIEJ MROWICKI w poszczególnych latach:



Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:

Rok Liczba udzielonych zamówień Wartość udzielonych zamówień Zamawiający
2012 2 20 667,08 PLN 2
2011 3 51 868,60 PLN 3
2010 2 93 685,50 PLN 2
2009 1 14 909,84 PLN 1
2008 3 65 054,00 PLN 2
RAZEM: 11 246 185,02 PLN

Firma najczęściej wygrywa przetargi na dostawy (7 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 89 303,47 zł). Przetargi, w których wygrywa firma AGENCJA REKLAMOWA TOP DIVISION S.C. MARTA JARZYNA, MACIEJ MROWICKI najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Artykuły informacyjne i promocyjne, Usługi w zakresie promocji, Materiały reklamowe, Wyroby biurowe, Pomoce dydaktyczne



Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:




Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:



Miasta, w których firma AGENCJA REKLAMOWA TOP DIVISION S.C. MARTA JARZYNA, MACIEJ MROWICKI wygrała najwięcej przetargów:

Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Katowice (3 przetargi na łączną kwotę 52 208,13 zł). Kraków (2 przetargi na łączną kwotę 37 849,00 zł). Nowy Sącz (1 przetarg na łączną kwotę 61 183,00 zł). Łódź (1 przetarg na łączną kwotę 14 909,84 zł). Kielce (1 przetarg na łączną kwotę 32 502,50 zł).

Lista przetargów, w których firma AGENCJA REKLAMOWA TOP DIVISION S.C. MARTA JARZYNA, MACIEJ MROWICKI najprawdopodobniej wygrała:


Rok 2012

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2012-12-07 Katowice

Województwo Śląskie
Dostawy

Dostawa artykułów promocyjnych - zestawów piśmienniczych
15 544,13 PLN
2012-05-23 Poznań

Politechnika Poznańska
Dostawy

Wykonanie i dostawa materiałów promocyjno - informacyjnych w ramach realizacji projektu Wielkopolski System Monitorowania i Prognozowania współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
5 122,95 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma AGENCJA REKLAMOWA TOP DIVISION S.C. MARTA JARZYNA, MACIEJ MROWICKI najprawdopodobniej wygrała w roku 2012 to 20 667,08 zł.

Rok 2011

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2011-12-13 Jasionka

Port Lotniczy "Rzeszów-Jasionka" Sp. zo.o.
Usługi

WYKONANIE MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH DLA PORTU LOTNICZEGO RZESZÓW-JASIONKA SP. Z O.O
34 806,05 PLN
2011-11-30 Warszawa

Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie
Dostawy

Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej
7 603,55 PLN
2011-07-26 Kraków

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
Dostawy

Dostawa materiałów reklamowych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie - Przetarg Nr 2.
9 459,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma AGENCJA REKLAMOWA TOP DIVISION S.C. MARTA JARZYNA, MACIEJ MROWICKI najprawdopodobniej wygrała w roku 2011 to 51 868,60 zł.

Rok 2010

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2010-12-07 Kielce

Świętokrzyskie Biuro Rozwoju Regionalnego
Usługi

Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla Świętokrzyskiego Biura Rozwoju Regionalnego - Biura Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w Kielcach
32 502,50 PLN
2010-08-11 Nowy Sącz

Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich
Usługi

PCFE 3421/34/10 Zamówienie na wykonanie i dostawę materiałów edukacyjnych dla beneficjentów ostatecznych w szkołach powiatu nowosądeckiego i miasta Nowego Sącza, w związku z realizacją projektów Aktywna Edukacja - szansą na rozwój szkolnictwa zawodowego oraz Możemy Więcej. Projekty są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
61 183,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma AGENCJA REKLAMOWA TOP DIVISION S.C. MARTA JARZYNA, MACIEJ MROWICKI najprawdopodobniej wygrała w roku 2010 to 93 685,50 zł.

Rok 2009

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2009-11-05 Łódź

Województwo Łódzkie
Dostawy

Materiały promocyjne pozostałe
14 909,84 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma AGENCJA REKLAMOWA TOP DIVISION S.C. MARTA JARZYNA, MACIEJ MROWICKI najprawdopodobniej wygrała w roku 2009 to 14 909,84 zł.

Rok 2008

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
  Katowice

Województwo Śląskie
Dostawy

Dostawa i wykonanie materiałów promocyjnych
36 664,00 PLN
2008-08-21   1. Komplet piśmienny (pióro i długopis kulkowy), 2. Torba (papierowa, prezentowa) , 3. Długopis z nadrukiem, 4. Kubek porcelanowy, 5. Stojak biurkowy z zegarem i pojemnikiem na materiały biurowe. 14 544,00 PLN
2008-08-21   1. T-shirt z logo - kolor czerwony, 2. T-shirt z logo - kolor niebieski, 3. T-shirt z logo - kolor zielony, 4. T-shirt z logo - kolor biały, 5. T-shirt z logo - kolor żółty, 6. Smycz - zawieszka (kolor niebieski), 7. Smycz - zawieszka (kolor zielony - limonka), 8. Smycz - zawieszka (kolor pomarańczowy), 9. Smycz - zawieszka (kolor czerwony), 10. Torba bawełniana z długimi uszami (kolor ecru), 11. Plecak młodzieżowy, 12. Parasol automatyczny.. 22 120,00 PLN
2008-07-31 Kraków

Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości
Usługi

Wykonanie materiałów promujących II oś priorytetową Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
28 390,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma AGENCJA REKLAMOWA TOP DIVISION S.C. MARTA JARZYNA, MACIEJ MROWICKI najprawdopodobniej wygrała w roku 2008 to 65 054,00 zł.

Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.