eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaStworzenie i wdrożenie systemu wsparcia doboru opakowań - numer ref. 5/DK/2008.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-15

Warszawa: Stworzenie i wdrożenie systemu wsparcia doboru opakowań - numer ref. 5/DK/2008.
Numer ogłoszenia: 233170 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Opakowań , ul. Konstancińska 11, 02-942 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 842 20 11, fax. 0-22 842 23 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cobro.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stworzenie i wdrożenie systemu wsparcia doboru opakowań - numer ref. 5/DK/2008..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie przedmiotu zamówienia leży stworzenie i wdrożenie internetowego systemu wsparcia doboru opakowań dla produktów rolnych oraz usług niezbędnych do utrzymania systemu w założonych harmonogramem ramach czasowych. Założenia systemu Zamawiany system ma wspierać dobór opakowań i jest oparty na następujących założeniach: 1. Aplikacja w technologii Web o charakterze wortalu 2. Szeroka dostępność, 24/7/12 z obciążeniem chwilowym do 1000 użytkowników 3. Zapewnione utrzymanie do końca I kwartału 2011 Funkcjonalność systemu System będzie zawierał szeroką funkcjonalność obejmującą procesy: - podejmowania decyzji związanej z doborem opakowania i systemu pakowania świeżych owoców i warzyw, oparte na parametryzacji zapytań pod kątem doboru opakowań, funkcjach prezentacji możliwych opcji doboru opakowania w oparciu o zaimplementowane w aplikacji algorytmy wyszukiwania, - promocji proeksportowej, wymiany informacji ofertowej i nawiązywania kontaktów biznesowych w relacjach producent owoców i warzyw - handlowiec - dostawca opakowań, w szczególności publikację ofert (zapytań ofertowych) w systemie ofertowym o międzynarodowym zasięgu - Global Trade Point Network - wymiany informacji o produktach pomiędzy producentem a sprzedawcą poprzez certyfikowany Elektroniczny Katalog Produktów działający w Polsce i włączony do Globalnej sieci Synchronizacji Danych (GDSN - Global Data Synchronisation Network), - gromadzenia i udostępniania wiedzy w oparciu o Bazę Wiedzy, - promocyjne i szkoleniowe z wykorzystaniem technologii e-learning obejmujące wykonywanie szkoleń dla użytkowników systemu oraz wykonywanie działań promocyjnych, takich jak udostępnianie demo, udostępnianie części funkcjonalności, - tworzenia analiz statystycznych, w szczególności z obszaru CRM (Customer Relationship Management), - personalizacji i bezpiecznego udostępniania zapewniające utrzymanie zasad bezpiecznego przechowywania danych osobowych i handlowych, profilowanie treści i funkcji pod kątem typu użytkownika, jego statusu wraz z możliwością rozliczania opłat z tytułu korzystania z systemu. System powinien zapewniać logowanie hasłem, utrzymanie kont użytkowników, profili i informacji historycznych o wykonywanych działaniach w systemie - administracji umożliwiające łatwe zarządzanie systemem, zarówno od strony technicznej (zakładania użytkowników, zmiana profili, zmiana algorytmów), jak i od strony biznesowej - utrzymanie i aktualizacja list wartości, prezentowanych treści oraz zawartości merytorycznej informacyjnej części wortalu. Inne usługi Przedmiotem zamówienia jest także dostarczenie następujących usług: 1. Utrzymanie i serwis systemu zgodnie z wymogami COBRO do końca kwietnia 2011 roku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.00.00 - Usługi programowania pakietów oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym nabytym poprzez realizację następujących usług: - 5 kursów e-learningowych poświęconych tematyce współpracy biznesowej firm z wykorzystaniem narzędzi elektronicznej gospodarki i realizowanych w standardach SCORM 1.2 oraz AICC zawierających elementy aktywne (np. testy, animacje, rysunki) z uwzględnieniem takich faz wytwórczych jak tworzenie konspektu i opracowanie graficzne oraz uruchomienie na platformie e-learningowej; - 5 projektów, o charakterze konsultacji lub wdrożenia, związanych z implementacją globalnych standardów w łańcuchach dostaw produktów rolno-spożywczych, ze szczególnym uwzględnieniem oznaczeń identyfikacyjnych jednostek handlowych, zbiorczych i logistycznych; - 1 projekt o charakterze konsultacji lub wdrożenia, poświęcony problematyce śledzenia ruchu i pochodzenia produktów (traceability) w branży spożywczej implementujący globalne standardy identyfikacji jednostek handlowych, zbiorczych i logistycznych o wartości co najmniej 50 tys. złotych brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna zdolność do wykonania zamówienia. b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, spełniającymi minimalne wymogi opisane jak poniżej: - dysponują zespołem co najmniej 2 osób, które oddelegują do realizacji zamówienia, które posiadają co najmniej trzyletnie doświadczenie w zakresie projektowania i wdrażania rozwiązań implementujących globalne standardy identyfikacji jednostek handlowych, zbiorczych i logistycznych w łańcuchach dostaw, - dysponują co najmniej 1 osobą - ekspertem, który weźmie udział w realizacji zamówienia, który posiada co najmniej pięcioletnie doświadczenie w zakresie realizacji prac badawczo-rozwojowych oraz jest autorem lub współautorem przynajmniej 5 publikacji (typu: monografia, praca oryginalna, publikacja popularnonaukowa, praca poglądowa, referat) dotyczącej problematyki opakowań. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna zdolność do wykonania usługi. c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ; Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w Ogłoszeniu dostarczonych przez Wykonawców wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków Zamawiający do składania ofert zaprosi 5 Wykonawców, którzy przedstawią największą liczbę usług wymienionych w lit. a). Źródło informacji: wykaz wykonanych lub wykonywanych usług wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie powyższych zamówień..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia musi zawierać następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia . 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2 i 4, składa: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty wymienione w ppkt a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument wymieniony w ppkt b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów oraz dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je: dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ponadto od wszystkich Wykonawców wymagane jest złożenie nw. dokumentów: Wypełniony i podpisany formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia musi zostać wypełniony zgodnie z wymaganiami dotyczącymi przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz zawierać: Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp. W przypadku złożenia Wniosku przez Wykonawców występujących wspólnie Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust.1 pkt 1 i 4, każdy z Wykonawców składa i podpisuje oddzielnie a Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust.1 pkt 2 i 3 Wykonawcy składają i podpisują wspólnie lub pełnomocnik/osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wypełniony i podpisany wykaz wykonanych usług. Wypełniony i podpisany wykaz osób/podmiotów, które będą wykonywać niniejsze zamówienie. Wymagania dotyczące przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz pozostałe załączniki znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego: www.cobro.org.pl. Forma składanych dokumentów: Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Oświadczenia sporządzane na podstawie wzorów stanowiących załączniki do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wniosek powinny być złożone w formie oryginału. W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, podpisane przez właściwie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku nie spełnienia ww. warunków Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp. O wykluczeniu z postępowania Wykonawca zostanie powiadomiony zgodnie z art. 24 ust. 3 Ustawy Pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Spełnienie wymagań funkcjonalnych - 40
  • 3 - Spełnienie wymagań niefunkcjonalnych, realizacja projektu i przygotowanie dokumentacji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/www.cobro.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Opakowań Sekretariat ul. Konstancińska 11 00-942 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Opakowań Sekretariat ul. Konstancińska 11 00-942 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.