To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-03-03
Warszawa: Stworzenie i wdrożenie systemu wsparcia doboru opakowań - numer ref. 5/DK/2008
Numer ogłoszenia: 47896 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233170 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Opakowań, ul. Konstancińska 11, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 842 20 11, faks 0-22 842 23 03.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stworzenie i wdrożenie systemu wsparcia doboru opakowań - numer ref. 5/DK/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakresie przedmiotu zamówienia leży stworzenie i wdrożenie internetowego systemu wsparcia doboru opakowań dla produktów rolnych oraz usług niezbędnych do utrzymania systemu w założonych harmonogramem ramach czasowych. Założenia systemu Zamawiany system ma wspierać dobór opakowań i jest oparty na następujących założeniach: 1. Aplikacja w technologii Web o charakterze wortalu 2. Szeroka dostępność, 24/7/12 z obciążeniem chwilowym do 1000 użytkowników 3. Zapewnione utrzymanie do końca I kwartału 2011 Funkcjonalność systemu System będzie zawierał szeroką funkcjonalność obejmującą procesy: - podejmowania decyzji związanej z doborem opakowania i systemu pakowania świeżych owoców i warzyw, oparte na parametryzacji zapytań pod kątem doboru opakowań, funkcjach prezentacji możliwych opcji doboru opakowania w oparciu o zaimplementowane w aplikacji algorytmy wyszukiwania, - promocji proeksportowej, wymiany informacji ofertowej i nawiązywania kontaktów biznesowych w relacjach producent owoców i warzyw - handlowiec - dostawca opakowań, w szczególności publikację ofert (zapytań ofertowych) w systemie ofertowym o międzynarodowym zasięgu - Global Trade Point Network - wymiany informacji o produktach pomiędzy producentem a sprzedawcą poprzez certyfikowany Elektroniczny Katalog Produktów działający w Polsce i włączony do Globalnej sieci Synchronizacji Danych (GDSN - Global Data Synchronisation Network), - gromadzenia i udostępniania wiedzy w oparciu o Bazę Wiedzy, - promocyjne i szkoleniowe z wykorzystaniem technologii e-learning obejmujące wykonywanie szkoleń dla użytkowników systemu oraz wykonywanie działań promocyjnych, takich jak udostępnianie demo, udostępnianie części funkcjonalności, - tworzenia analiz statystycznych, w szczególności z obszaru CRM (Customer Relationship Management), - personalizacji i bezpiecznego udostępniania zapewniające utrzymanie zasad bezpiecznego przechowywania danych osobowych i handlowych, profilowanie treści i funkcji pod kątem typu użytkownika, jego statusu wraz z możliwością rozliczania opłat z tytułu korzystania z systemu. System powinien zapewniać logowanie hasłem, utrzymanie kont użytkowników, profili i informacji historycznych o wykonywanych działaniach w systemie - administracji umożliwiające łatwe zarządzanie systemem, zarówno od strony technicznej (zakładania użytkowników, zmiana profili, zmiana algorytmów), jak i od strony biznesowej - utrzymanie i aktualizacja list wartości, prezentowanych treści oraz zawartości merytorycznej informacyjnej części wortalu. Inne usługi Przedmiotem zamówienia jest także dostarczenie następujących usług: 1. Utrzymanie i serwis systemu zgodnie z wymogami COBRO do końca kwietnia 2011 roku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.00.00 - Usługi programowania pakietów oprogramowania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 722000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- konsorcjum firm: ESAProjekt Sp. z o.o. oraz Instytut Logistyki i Magazynowania, ul. Bytkowskiej 1B, Katowice, kraj/woj. Polska.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 722000
- Oferta z najniższą ceną: 722000 oferta z najwyższą ceną: 722000
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.