eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawasprzątanie pomieszczeń biurowych i terenu zewnętrznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-15

Warszawa: sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenu zewnętrznego
Numer ogłoszenia: 233226 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Ministerstwa Środowiska , ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 5792364, fax. 5792514.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mos.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenu zewnętrznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) Sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, klatek schodowych (w tym klatek schodowych w sektorze lokatorskim przy ul Reja 3/5) oraz innych pomieszczeń wewnątrz budynku należących do Ministerstwa Środowiska przy ul. Wawelskiej 52/54, o powierzchni 10160 m2, b) Sprzątanie terenu dziedzińca, terenu wokół budynku, bramy wjazdowej i parkingu zewnętrznego o powierzchni 4400 m2, c) 2-krotne w ciągu roku (wiosna i jesień) mycie okien o powierzchni 1800 m2. Wszystkie okna w gmachu są oknami jednoszybowymi, d) Dodatkowe mycie okien o powierzchni do 900 m2 rocznie, e) Sprzątanie mieszkań służbowych przy ul. Reja 3/5 będących w dyspozycji Ministerstwa Środowiska, do 520 m2 rocznie. f) Sprzątanie terenu posesji przy ul. Szczęśliwickiej 60 w Warszawie oraz terenu przed posesją (trawnik i chodnik) o powierzchni 2300 m2 wraz z innymi pracami porządkowymi na terenie posesji, w tym koszenie trawników o powierzchni 700 m2 w okresie wiosenno-letnim - 8 razy w ciągu roku, g) Sprzątanie klatek schodowych w 2 budynkach na terenie posesji przy ul. Szczęśliwickiej 60 o łącznej powierzchni 60 m2, h) Pranie wykładzin dywanowych o powierzchni do 1000 m2 rocznie, i) w okresie zimowym odśnieżanie posesji, pryzmowanie śniegu, odkuwanie lodu, posypywanie piaskiem ciągów pieszych i jezdnych, chodników wokół budynku, także w dni wolne od pracy i święta. W przypadku obfitych opadów śniegu wywożenie śniegu z terenu dziedzińca. Ciągi komunikacyjne muszą być wolne od śniegu i oblodzenia. Na dziedzińcu Ministerstwa Środowiska oraz na terenie posesji przy ul. Szczęśliwickiej 60 znajdują się pojemniki do przechowywania środków do posypywania chodników, j) Usuwanie w sezonie zimowym zwisających z dachu sopli oraz nawisów śnieżnych na odcinkach zagrażających przechodniom do 600 mb w sezonie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość i okres ważności wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy). Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: . odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub . zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy . 3) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia, poręczenie musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a) wskazanie podmiotu, za który poręczyciel dokonuje poręczenia, b) precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, c) kwotę do wysokości której poręczyciel będzie zobowiązany, d) wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: BOŚ S.A. O/Warszawa 76 1540 1157 2001 6600 1049 0003. Zaleca się dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu. 2) Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć w Kasie Ministerstwa Środowiska, tj. w Warszawie przy Wawelskiej 52/54, w pokoju nr 217, od poniedziałku do piątku w godz. 12.00 do 14.00. Zaleca się załączenie do oferty kopii gwarancji/poręczenia potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. We wskazanym wyżej przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest zalecane, ale niewystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. Wykonawca, który składa wadium w pieniądzu winien wskazać numer rachunku, na który Zamawiający winien zwrócić wadium. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania mogą przystępować Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). 2. należycie wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 zamówienia, każde o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia i udokumentują to poprzez podanie ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, 3. posiadają polisę, a w przypadku jej braku dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1 000 000 złotych. Ocena czy Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu dokonana zostanie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w ofercie 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 zamówień, każde o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie, 4. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę minimum 1.000.000 zł, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 92
  • 2 - cena dodatkowego mycia okien (do 900 m2 rocznie) - 2
  • 3 - cena prania wykładzin dywanowych (do 1000 m2 rocznie) - 2
  • 4 - cena sprzątania mieszkań służbowych (do 520 m2 rocznie) - 2
  • 5 - cena usuwania sopli i nawisów śnieżnych (do 600 mb w sezonie) - 2

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mos.gov.pl/2ogloszenia/zamowienia_publiczne/index.shtml.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Ministerstwa Środowiska, 00-922 Warszawa, ul. Wawelska 52/54, pokój nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Zakład Obsługi Ministerstwa Środowiska, 00-922 Warszawa, ul. Wawelska 52/54, pokój nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.