To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-05
Warszawa: Dostawy produktów żywnościowych na potrzeby Centralnego Ośrodka Szkolenia ABW w Emowie
Numer ogłoszenia: 233394 - 2011; data zamieszczenia: 05.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178344 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Logistyki, ul. Rakowiecka 2a, 00-993 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 58 56 525, faks 22 58 56 565.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy produktów żywnościowych na potrzeby Centralnego Ośrodka Szkolenia ABW w Emowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawy produktów żywnościowych na potrzeby Centralnego Ośrodka Szkolenia ABW w Emowie w podziale na następujące grupy asortymentowe: I grupa - produkty sypkie, jaja oraz artykuły pozostałe (98 pozycji); II grupa - nabiał (15 pozycji); III grupa - mrożonki (19 pozycji); IV grupa - ryby i przetwory rybne (5 pozycji); V grupa - świeże warzywa i owoce (35 pozycji); VI grupa - pieczywo (6 pozycji). Szczegółowy wykaz asortymentu oraz ilości są wielkościami szacunkowymi i w rzeczywistości mogą ulec zmianie. Minimalna gwarantowana ilość zakupu dla każdej grupy asortymentowej to 80% asortymentu będącego przedmiotem zamówienia. Przedmiot zamówienia musi spełniać Polskie Normy oraz wszelkie inne wymagania dotyczące produktów żywnościowych określone w obowiązujących przepisach, a w szczególności w: ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914, z późn. zm.); rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2007 r., Nr 137, poz. 966, z późn. zm.). Zamawiający wymaga, aby dostawy asortymentu realizowane były specjalistycznym transportem, przystosowanym do przewozu żywności i spełniającym odpowiednie wymogi sanitarne określone w obowiązujących przepisach. Asortyment będący przedmiotem zamówienia winien być dostarczony w sposób zwyczajowo przyjęty dla określonej grypy towarowej, gwarantujący ochronę przed uszkodzeniami transportowymi. Wymagany okres gwarancji: wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia w zakresie jego jakości. Termin gwarancji zgodny z terminem dla tego rodzaju asortymentu określonym w stosownych normach. Zamawiający wymaga, aby dostawa do magazynu asortymentu z grup: I, II, III, IV i VI nastąpiła nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia dla danego produktu. Miejsce dostawy: magazyn zamawiającego w Emowie koło Warszawy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00 - Jaja 15.33.22.90 - Dżemy 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.85.11.00 - Makaron niegotowany 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.53.00.00 - Masło 15.51.00.00 - Mleko i śmietana 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.89.43.00 - Dania gotowe 15.24.10.00 - Ryby w folii lub puszkowane 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.81.11.00 - Chleb 15.83.00.00 - Cukier i produkty pokrewne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: I grupa asortymentowa-produkty sypkie, jaja oraz artykuły pozostałe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA"BB" S.C. BOŻENA BĄK I S-KA
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA"BB" S.C. BOŻENA BĄK I S-KA
- HURTOWNIA BB Bożena Bąk, ul. Grójecka 1, 05-530 Góra Kalwaria, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68870,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 67016,01
Oferta z najniższą ceną: 67016,01 / Oferta z najwyższą ceną: 72212,60
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: II grupa asortymentowa- nabiał
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTER-MLECZ Sp. z o.o., ul. Chrzanowskiego 14, 04-392 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44405,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52547,80
Oferta z najniższą ceną: 49099,40 / Oferta z najwyższą ceną: 52547,80
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: III grupa asortymentowa - mrożonki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FROZEN FOOD DISTRIBIUTION Krzysztof Ostojski, ul. Jórskiego 41/14, 03-584 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21050,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21091,40
Oferta z najniższą ceną: 21091,40 / Oferta z najwyższą ceną: 30807,05
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: IV grupa asortymentowa - ryby i przetwory rybne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TRANS-MER" SPÓŁKA JAWNA A. I S. KACZMAREK
jakie przetargi wygrała firma
"TRANS-MER" SPÓŁKA JAWNA A. I S. KACZMAREK
- TRANS-MER Spółka Jawna A. i S. Kaczmarek, Al. Bukowa 55, Glinnik, 95-002 Smardzew, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22458,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14760,90
Oferta z najniższą ceną: 14760,90 / Oferta z najwyższą ceną: 20326,65
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: VI grupa asortymentowa - świeże pieczywo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRODUKCJA W ZAKRESIE PIEKARNICTWA, CUKIERNICTWA Krzysztof Grudziąż (PIEKARNIA-CIASTKARNIA Krzysztof Grudziąż), ul. Reymonta 54 a, 05-420 Józefów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13353,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15195,95
Oferta z najniższą ceną: 15195,95 / Oferta z najwyższą ceną: 15195,95
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
- Dostawa warzyw, owoców, mrożonek, jajek, artykułów spożywczych, mleka, mięsa i pieczywa
- Sukcesywne dostawy artykułów nabiałowych i artykułów ogólnospożywczych do filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Muszynie
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.