Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-04
Tyczyn: Przebudowa dachu na budynku dydaktycznym Szkoły Podstawowej
w Kielnarowej oraz budowa zadaszenia nad istniejącym wejściem
Numer ogłoszenia: 23351 - 2008; data zamieszczenia: 04.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tyczyn, Rynek 18, 36-020 Tyczyn, woj. podkarpackie, tel. (017) 2219310.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tyczyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dachu na budynku dydaktycznym Szkoły Podstawowej w Kielnarowej oraz budowa zadaszenia nad istniejącym wejściem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie konstrukcji zakotwienia dachu, nadmurowanie kominów, wykonanie więźby dachowej nad istniejącym dachem, pokrycie dachów blachą powlekaną dachówkową, wykonanie daszku nad wejściem głównym, kryty blachą dachówkowa, wykonanie obróbek blacharskich i instalacji odgromowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, a w szczególności: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) Wykonawca wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia kierownika budowy. Niniejsza osoba ma posiadać doświadczenie zawodowe w budownictwie na tym stanowisku - 3 lata, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności ogólnobudowlanej. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku wymagane jest załączenie życiorysu zawodowego w/w osoby sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz załączenie kopii stosownych uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności ogólnobudowlanej oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego/Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa z aktualnym terminem ważności. b) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat zrealizował co najmniej 2 zamówienia o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 200 000 zł brutto o charakterze i złożoności technologicznej porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia. Uwzględniane będą roboty potwierdzone referencjami zawierającymi zakres rzeczowy i finansowy. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie. Ocena spełniania przez Wykonawcę wyżej wymienionych warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności - wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ, - dokumenty (uprawnienia) stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienie, jeżeli ustawy nakładają obowiązek, posiadania takich uprawnień - uprawnienia kierownika budowy, - dokumenty stwierdzające przynależność kierownika budowy do właściwej izby samorządu zawodowego/Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa z aktualnym terminem ważności, - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ wraz z załączeniem referencji potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje należy ponumerować).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tyczyn.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tyczynie, ul. Rynek 18, 36 - 020 Tyczyn.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Tyczynie, ul. Rynek 18, 36-020 Tyczyn - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI TYCZYN
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Gminy Tyczyn
- Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy budynku Urzędu Miejskiego w Tyczynie
- Kompleksowa przebudowa zasilania energetycznego SUW Tyczyn Lasek wraz z budową farmy fotowoltaicznej i magazynu energii w postaci baterii
więcej: przetargi TYCZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku Zespołu Szkoły i Przedszkola w Krzyworzece
- Remont budynku Urzędu Gminy w Chmielnie dofinansowany z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
- "Rewitalizacja zabytkowej przestrzeni miejskiej Wlenia-II etap"
- Remont starego młyna na rzece Radunia w Chmielnie dofinansowany z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
- Modernizacja budynku OSP w Komornikach
- Modernizacja energetyczna bloku sportowego (budynku B) Zespołu Szkół Ekonomiczno-Administracyjnych przy ul. Worcella 3 we Wrocławiu
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.