eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Remont w Szkole Podstawowej nr 3 przy ul. Wojska Polskiego 10 w Tychach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-04

Tychy: Remont w Szkole Podstawowej nr 3 przy ul. Wojska Polskiego 10 w Tychach
Numer ogłoszenia: 233588 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont w Szkole Podstawowej nr 3 przy ul. Wojska Polskiego 10 w Tychach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont w Szkole Podstawowej nr 3 przy ul. Wojska Polskiego 10 w Tychach, w ramach którego przewiduje się wykonać: 1. Kompleksową modernizację instalacji c.o., w tym miedzy innymi: - remont pomieszczenia wymiennikowni w zakresie: roboty rozbiórkowe w tym, skucie starych tynków i warstw posadzkowych, roboty tynkarskie i malarskie, roboty posadzkarskie (wylewka + płytki gresowe), wymiana istniejącej stolarki drzwiowej, wyposażenie technologiczne wymiennikowni, wykonanie instalacji AKPiA i instalacji elektrycznej, w ramach AKPiA należy również wykonać zabudowę tablicy TSW wraz z okablowaniem całego panelu sterowania AKPiA oraz wykonanie zasilania elektrycznego z TG do tablicy TSW, czujniki TAC STR-100 na trzech projektowanych obiegach należy zlokalizować: c.o.1 lewa strona umieścić w sali oddziału przedszkolnego (w PB.02/co2 oznaczenie pomieszczenia nr 0.07), c.o.2 sala gimnastyczna umieścić przy ostatnim oknie po prawej stronie na wys. ok. 2m, c.o.3 prawa strona umieścić na II piętrze w magazynku przy pracowni informatycznej (w PB.04/co2 oznaczenie pomieszczenia nr 2.21), - demontaż starej instalacji c.o., - naprawę uszkodzonych ścian na skutek demontażu i montażu instalacji należy wykonać poprzez realizację nowych tynków cementowo-wapiennych i malowanie, - wymianę grzejników na profilowe grzejniki kompaktowe, z podłączeniem bocznym, na gałązkach zasilających należy zabudować zawory termostatyczne na gałązkach powrotnych zawory odcinające (zestawienie osprzętu wyszczególnione w załączonym opracowaniu projektowym), - wymianę instalacji c.o. wykonać z rur stalowych czarnych (zgodnie z załączonym opracowaniem projektowym), - wykonanie obudów grzejników. Obudowy wykonać z ramki stalowej wykonanej z kątownika L 40x40 x4, wypełnienia ramki wykonać z siatki stalowej, plecionej o oczkach 20 x 20 mm. Mocowania obudów do ścian wykonać za pomocą 4 wsporników wykonanych z kątowników 40 x 40 x 4 mm i kołków rozporowych, łączenie elementów stalowych wykonać za pomocą spawów ciągłych, kolor obudowy - Ral 7024 (grafit). 2. Roboty budowlane, w tym między innymi: - wymiana okien według zestawienia przedstawionego na rys. nr PB.11 i według opisu technicznego zawartego na str. 10/11 (wymiana okien; malowanie pomieszczeń) PB remontu części pomieszczeń. - przygotowanie i malowanie ścian i sufitów pomieszczeniach oznaczonych nr: 0.09, 0.10, 0.12, 0.13, 0.14, 0.15, 0.16, 0,17 numeracja pomieszczeń wg zestawienia zawartego w PB rys. nr IN.01, - przesunięcie ścianki szklanej z drzwiami na korytarzu zgodnie z rozwiązaniem przedstawionym na rysunku PB.02, - przygotowanie i malowanie korytarza jw. na powierzchni ok. 30,0m2, oraz sali lekcyjnej nr 0.07 o powierzchni ok. 50,0m2, rysunek ilustrujący zakres PB.02 ujęty w PB remontu części pomieszczeń, - malowanie klatki schodowej biegnącej z szatni szkolnej na II piętro (około 70m2 powierzchni). Realizacja zamówienia w zakresie opisanym w punkcie nr 1 na podstawie dokumentacji projektowej pn.: Projekt Budowlany remontu pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 3 w Tychach - wymiana instalacji centralnego ogrzewania z dostosowaniem do potrzeb telemetrii autorstwa Zakładu Usługowego inż. Edward Buława, ul. Tołstoja 9/56, 43-100 Tychy Realizacja zamówienia w zakresie opisanym w punkcie nr 2 według dokumentacji projektowej pn.: Projekt Budowlany remontu części pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 3 przy ul. Wojska polskiego 10 w Tychach autorstwa Zakładu Usługowego inż. Edward Buława, ul. Tołstoja 9/56, 43-100 Tychy. Zakres realizowany wg rysunków oznaczonych nr: IN.01, PB.02, PB.11 oraz opisu zawartego na str. 10/11 (wymiana okien; malowanie pomieszczeń) cyt. dokumentacji. Pozostały zakres zawarty w ww. opracowaniu nie będzie realizowany niniejszym zamówieniem. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wykazane w dokumentacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 PLN)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykonanie: - minimum 1 roboty budowlanej (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 300 000,00 zł brutto obejmującej swym zakresem instalację C.O. oraz - minimum 1 roboty budowlanej (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 20 000,00 zł brutto obejmującej swym zakresem wymianę lub montaż stolarki okiennej - załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest dysponowanie osobą/osobami z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu (wszystkie wymagane składki). Wymagane jest posiadanie ww. dokumentu o wartości min. 300 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, c) dowód wpłaty wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Warunki tej zmiany są następujące: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 4 wzoru umowy jedynie w następujących przypadkach: a) w razie wystąpienia siły wyższej, czyli losowego zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. intensywne opady atmosferyczne, huragan, a także w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków wystąpienia siły wyższej, b) w razie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, c) w razie konieczności dokonania zmiany dokumentacji budowlano - wykonawczej w oparciu, o którą ma być wykonany przedmiot umowy jeżeli w trakcie wykonywania przedmiotu umowy okaże się, że dokumentacja ta zawiera braki lub wady.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne/jednostki-organizacyjne-urzedu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia (wersja papierowa w cenie 120,00 zł) można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok. 808 Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2012 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok. 808 Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: - remont instalacji C.O. oraz roboty budowlane - do 30.09.2012 r. - pozostałe roboty budowlane; przesunięcie ścianki szklanej wraz z drzwiami - (rozwiązanie przedstawione na rysunku IN.01) + malowanie części korytarza (oznaczone na rysunku jako pomieszczenie nr 0.05) + salki lekcyjnej (na rys. oznaczonej jako 0.07) - do 01.09.2012 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.