eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyUtrzymanie techniczne nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr IV w Tychach w zakresie wykonywania remontów branży instalacyjnej i ogólnobudowlanej oraz bieżącej konserwacji wraz z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia tech

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-07

Tychy: Utrzymanie techniczne nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr IV w Tychach w zakresie wykonywania remontów branży instalacyjnej i ogólnobudowlanej oraz bieżącej konserwacji wraz z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia technicznego
Numer ogłoszenia: 233783 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 167423 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie techniczne nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr IV w Tychach w zakresie wykonywania remontów branży instalacyjnej i ogólnobudowlanej oraz bieżącej konserwacji wraz z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia technicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest techniczne utrzymanie nieruchomości w zakresie: - wykonywania remontów branży instalacyjnej: wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, gazowej i elektrycznej oraz branży i ogólnobudowlanej - wykonywania robót konserwacyjnych wraz z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia technicznego w nieruchomościach szczegółowo określonych w załączniku Nr 1 do Umowy, którymi w imieniu Zamawiającego administruje MZBM w Tychach poprzez swoją jednostkę organizacyjną, zwaną dalej ROM- em, a to : ROM Nr IV z siedzibą w Tychach, przy al. Niepodległości 76, nr tel. ( 032) 227-22- 02 Zakres robót obejmuje m.in.: I. BRANŻA INSTALACYJNA 1. Wewnętrzna instalacja wodociągowa: Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej wewnętrznej instalacji wodociągowej zapewniając stały dopływ wody poprzez m.in: 1/ dokonywanie napraw awaryjnych przecieków na instalacji licząc od wodomierza głównego w budynku do odbiornika; 2/ plombowanie wodomierzy w lokalach mieszkalnych, użytkowych i pomieszczeniach wspólnego użytku; 3/ dokonywanie dwa razy w roku odczytów wodomierzy we wszystkich lokalach (mieszkalnych i użytkowych) z odnotowaniem wskazań zużycia wody; 4/ reagowanie na zgłoszenie awarii do 15 min. od momentu przyjęcia zgłoszenia; 5/ kontrola stanu plomb wodomierzy głównych i indywidualnych w lokalach mieszkalnych, użytkowych i pomieszczeniach wspólnego użytku; 6/ skuteczne zabezpieczenie awarii, w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od momentu przyjęcia zgłoszenia, poprzez zamknięcie zaworu wodociągowego, celem uniknięcia nadmiernych szkód w nieruchomości oraz powiadomienie ROM-u (najpóźniej do godziny 900 rano dnia następnego) o zaistniałej awarii, celem jej usunięcia w ramach napraw bieżących; 7/ informacja o zgłoszonej awarii winna zostać odnotowana w prowadzonym przez Wykonawcę (dyspozytora pogotowia technicznego) rejestrze zgłoszeń, zawierającym m.in. datę przyjęcia zgłoszenia, miejsce awarii, datę jej usunięcia, itp. ; 8/ w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci; 9/ roboty wykraczające poza w/w zakres będą realizowane na podstawie odrębnych zleceń i rozliczane kosztorysem powykonawczym; 2. Wewnętrzna instalacja kanalizacyjna: Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej poprzez m.in: 1/ dokonywanie napraw awaryjnych przecieków na instalacji licząc od pierwszej studni rewizyjnej na sieci głównej do odbiornika; 2/ usuwanie niedrożności instalacji poziomej do pierwszej studni rewizyjnej na sieci głównej: - usuwanie niedrożności przykanalików - usuwanie niedrożności pionów, poziomów z wyjątkiem syfonów i kratek ściekowych w lokalach mieszkalnych i użytkowych (nie dotyczy wolnostanów) - czyszczenie kratek ściekowych w pomieszczeniach wspólnego użytku - czyszczenie rury deszczowej z osadnikiem i syfonem - czyszczenie i udrażnianie czyszczaka żeliwnego ulicznego kanalizacyjnego 3/ reagowanie na zgłoszenie awarii do 15 min. od momentu jego przyjęcia i skuteczne zabezpieczenie w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od chwili zgłoszenia; 4/ usunięcie zanieczyszczeń powstałych w wyniku awarii kanalizacyjnej (w pomieszczeniach wspólnego użytku); 5/ udrożnienie rur zsypowych w komorach zsypowych; 6/ skuteczne zabezpieczenie awarii, w czasie nie dłuższym niż 1 godzina oraz powiadomienie ROM-u (najpóźniej do godziny 900 rano dnia następnego) o zaistniałej awarii, celem jej usunięcia w ramach napraw bieżących; 7/ informacja o zgłoszonej awarii winna zostać odnotowana w prowadzonym przez Wykonawcę (dyspozytora pogotowia technicznego) rejestrze zgłoszeń, zawierającym m.in. datę przyjęcia zgłoszenia, miejsce awarii, datę jej usunięcia, itp.; 8/ w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci; 9/ roboty wykraczające poza w/w zakres będą realizowane na podstawie odrębnych zleceń i rozliczane kosztorysem powykonawczym. 3. Wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania: Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej wewnętrznej instalacji c.o. wraz z urządzeniami poprzez, m.in.: 1/ usunięcie przecieków na instalacji; 2/ likwidację zapowietrzeń instalacji w okresie sezonu grzewczego; 3/ regulację instalacji z wymianą pojedynczych kryz; 4/ czyszczenie grzejników; 5/ przeprowadzenie przeglądów instalacji c.o. i urządzeń przed rozpoczęciem sezonu grzewczego; 6/ przeprowadzenie przeglądów instalacji c.o. i urządzeń po zakończeniu sezonu grzewczego wraz z zawieszeniem czynnika grzewczego; 7/ reagowanie na zgłoszenie awarii do 15 min. od momentu jego przyjęcia i skuteczne zabezpieczenie w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od chwili zgłoszenia; 8/ informacja o zgłoszonej awarii winna zostać odnotowana w prowadzonym przez Wykonawcę (dyspozytora pogotowia technicznego) rejestrze zgłoszeń, zawierającym m.in. datę przyjęcia zgłoszenia, miejsce awarii, datę jej usunięcia, itp.; 9/ w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci 10/ dokonywanie przeglądów szczelności, naprawa zaworów występujących w węźle (zawory bezpieczeństwa, czerpalne, spustowe, zaporowe); 11/ wymiana uszczelek w połączeniach kołnierzowych i zaworach z gwintem; 12/ okresowe kontrolowanie wskazań przyrządów pomiarowych (manometry, termometry, liczniki poboru ciepła i urządzenia kontrolno-pomiarowe) 13/ w trakcie sezonu grzewczego w przypadku wyłączenia budynku /lokalu na czas ponad 48 godzin spowodowanego awarią, z wynagrodzenia Zleceniobiorcy potrącona będzie kwota wyliczona wg wzoru określonego w SIWZ ; 14/ roboty wykraczające poza w/w zakres będą realizowane na podstawie odrębnych zleceń i rozliczane kosztorysem powykonawczym; 4. Wewnętrzna instalacja gazowa: Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej wewnętrznej instalacji gazowej w budynku od zaworu głównego poprzez, m.in.: 1/ likwidację przecieku gazu na instalacji do zaworu odcinającego przed urządzeniem gazowym w lokalu; 2/ przeprowadzanie prób szczelności po każdej naprawie; 3/ przeprowadzenie jeden raz w roku kontroli stanu technicznego sprawności instalacji gazowej i urządzeń, wraz z przeprowadzaniem prób szczelności zakończonego spisaniem protokołu 4/ zgłaszanie Zamawiającemu o dokonanych samowolnych przeróbkach instalacji gazowej w lokalach; 5/ konserwację i naprawy szafek gazowych; 6/ likwidację nieprawidłowości podłączeń gazowych (na wąż); 7/ reagowanie na zgłoszenie awarii do 15 min. od momentu jego przyjęcia i skuteczne zabezpieczenie w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od chwili zgłoszenia; 8/ informacja o zgłoszonej awarii winna zostać odnotowana w prowadzonym przez Wykonawcę (dyspozytora pogotowia technicznego) rejestrze zgłoszeń, zawierającym m.in. datę przyjęcia zgłoszenia, miejsce awarii, datę jej usunięcia, itp.; 9/ w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci; 10/ roboty wykraczające poza w/w zakres należy realizować wyłącznie na podstawie odrębnych zleceń i rozliczać kosztorysem powykonawczym; 5. Wewnętrzna instalacja elektryczna: Utrzymanie w pełnej sprawności wewnętrznej instalacji elektrycznej poprzez m.in.: 1/ usuwanie awarii braku dopływu prądu do mieszkań, lokali użytkowych, pomieszczeń wspólnego użytku (klatek schodowych, piwnic, strychów, pralni); 2/ usuwanie przerw w dopływie prądu (np. upalone przewody) - do 10m; 3/ naprawę połączeń zatablicowych; 4/ wymianę bezpieczników i gniazd bezpiecznikowych w tablicach administracyjnych danego budynku; 5/ wymianę listew rozgałęźnych w pomieszczeniach wspólnego użytku; 6/ wymianę lub uzupełnienie żarówek zwykłych i świetlówek w lampach klatek schodowych, przed klatkami schodowymi, w piwnicach oraz lampkach orientacyjnych w pomieszczeniach wspólnego użytku; 7/ przeprowadzenie jeden raz w roku przeglądu stanu technicznego sprawności instalacji elektrycznych zakończonego spisaniem protokołu; 8/ wykonanie badań ochronnych i pomiarów instalacji elektrycznej (tylko w lokalach mieszkalnych i usługowych wyszczególnionych w załączniku Nr 2a do projektu umowy); 9/ kontrola stanu plomb na urządzeniach kontrolno-pomiarowych w nieruchomościach (liczniki administracyjne); 10/ reagowanie na zgłoszenie awarii do 15 min. od momentu jego przyjęcia i skuteczne zabezpieczenie w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od chwili zgłoszenia; 11/ informacja o zgłoszonej awarii winna zostać odnotowana w prowadzonym przez Wykonawcę (dyspozytora pogotowia technicznego) rejestrze zgłoszeń, zawierającym m.in. datę przyjęcia zgłoszenia, datę usunięcia, miejsce awarii itp. 12/ w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci; 13/ roboty wykraczające poza w/w zakres będą realizowane na podstawie odrębnych zleceń i rozliczane kosztorysem powykonawczym; 6. Branża budowlana: 1/ roboty ślusarskie m.in.: a/ naprawa zamków, skobli i wkładek patentowych drzwi wejściowych (klatki schodowe, piwnice, strychy) ; b/ naprawa i regulacja samozamykaczy; c/ otwieranie i zabezpieczanie lokalu podczas komisyjnego otwarcia lokalu oraz zdarzeń losowych; d/ zabezpieczenie otworów kratek wycieraczkowych, naświetli, balustrad, pochwytów, itp. w przypadku kradzieży, dewastacji i innych zdarzeń losowych; 2/ roboty stolarsko - szklarskie m.in.: a/ zabezpieczenie w pomieszczeniach wspólnego użytku stolarki okiennej i drzwiowej, wyłazów dachowych w przypadku dewastacji i innych zdarzeń losowych; 3/ roboty dekarskie m.in.: a/ awaryjne uszczelnienie połaci dachowych i obróbek blacharskich; b/ awaryjne miejscowe usuwanie śniegu, nawisów oraz zbijanie sopli z połaci dachowych; c/ miejscowe czyszczenie koszy zlewowych i rynien; 4/ roboty murarsko - tynkarskie m.in.: a/ skucie głuchych i spękanych tynków stwarzających zagrożenie dla życia i zdrowia; 5/ roboty wykraczające poza w/w zakres będą realizowane wyłącznie na podstawie odrębnych zleceń i rozliczane kosztorysem powykonawczym, a w szczególności: a/ awaryjna wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, posadzek, tynków w lokalach w najmie b/ roboty murarsko-tynkarskie, malarskie i stolarskie; c/ roboty ślusarskie, dekarsko-blacharskie i izolacyjne; d/ drobne naprawy elementów małej architektury; e/ drobne roboty brukarskie; f/ inne roboty nie przewidziane w punktach a/ ÷ e /; 6/ Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia drobnych remontów w lokalach właścicieli; Wykonawcy winni dokonać wizji lokalnej nieruchomości wyszczególnionych w Załączniku Nr 1 do Umowy celem zapoznania się z ich stanem technicznym Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania niniejszego zamówienia w w/w zakresie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.42.11.11 - Instalowanie framug drzwiowych 45.42.11.12 - Instalowanie ram okiennych 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 980519.59 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane HARD - PLAST S.C. Sławomir Bagienko, Maciej Bagienko, ul. Mikołowska 188, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 980519.59
  • Oferta z najniższą ceną: 980519.59 oferta z najwyższą ceną: 894128.66
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.