Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-06
Dzierżoniów: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją projektu p.n.: Lokalny Program Rewitalizacji - adaptacja budynków przy ul. Nowowiejskiej 88 na Centrum Środowiskowego Domu Samopomocy oraz Centrum Aktywizacji Społecznej, w ramach priorytetu nr 9 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska Działania nr 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013.
Numer ogłoszenia: 233923 - 2012; data zamieszczenia: 06.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dzierżoniów , Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 74 6450800, faks 74 6450801.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzoniow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją projektu p.n.: Lokalny Program Rewitalizacji - adaptacja budynków przy ul. Nowowiejskiej 88 na Centrum Środowiskowego Domu Samopomocy oraz Centrum Aktywizacji Społecznej, w ramach priorytetu nr 9 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska Działania nr 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją projektu p.n.: Lokalny Program Rewitalizacji - adaptacja budynków przy ul. Nowowiejskiej 88 na Centrum Środowiskowego Domu Samopomocy oraz Centrum Aktywizacji Społecznej, w ramach priorytetu nr 9 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska Działania nr 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową i w zakresie określonym w przedmiarze robót, w szczególności: dokończenie robót w budynku CAS (Centrum Aktywizacji Społecznej) i usunięcia usterek na robotach już wykonanych w tym obiekcie, dokończenie robót w budynku ŚDS (Centrum Środowiskowego Domu Samopomocy)i usunięcia usterek na robotach już wykonanych w tym obiekcie, dokończenie robót związanych z zagospodarowaniem terenu przy budynkach CAS i ŚDS oraz usunięcie usterek na robotach już wykonanych w tym zakresie. Roboty objęte są dofinansowaniem i realizowane zgodnie z decyzjami o pozwoleniu na budowę nr 185/2008 z dn. 08.04.2008r., 374/2009 z dn. 19.06.2009r. oraz 589/2009 z dn. 08.09.2009r. Ogólne parametry techniczne budynków po adaptacji: pow. użytkowa ŚDS/CAS - 303,05/530,31 m2 kubatura ŚDS/CAS - 1060,70/3550,00 m3 pow. zabudowy ŚDS/CAS - 471,40/290,00 m2 ogólna pow. budynków poddana renowacji- 1129,05 m2 2.1.Kategorie robót, które pozostały do dokończenia : a)CAS Budowa i przebudowa instalacji wewnętrznych b)CAS Przebudowa pomieszczeń i roboty wykończeniowe c)CAS Prace związane z dostosowaniem obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych d)CAS Termomodernizacja - stolarka okienna i drzwiowa e)ŚDS Budowa i przebudowa instalacji wewnętrznych f)ŚDS Przebudowa pomieszczeń i roboty wykończeniowe g)ŚDS Prace związane z dostosowaniem obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych h)ŚDS Termomodernizacja - stolarka okienna i drzwiowa i)Zagospodarowanie terenu zewnętrznego i parkingu 2.2.Kategorie robót związanych z usuwaniem usterek na obiektach: a)CAS Budowa i przebudowa instalacji wewnętrznych, b)CAS Przebudowa pomieszczeń i roboty wykończeniowe, c)CAS Prace związane z dostosowaniem obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych, d)CAS Termomodernizacja docieplenie ścian i dachu, e)CAS Termomodernizacja - stolarka okienna i drzwiowa, f)CAS Termomodernizacja - kotłownia i pozostałe prace termo modernizacyjne, g)ŚDS Budowa i przebudowa instalacji wewnętrznych, h)ŚDS Przebudowa pomieszczeń i roboty wykończeniowe, i)ŚDS Prace związane z dostosowaniem obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych, j)ŚDS Termomodernizacja - docieplenie ścian i dachu, k)ŚDS Termomodernizacja - stolarka okienna i drzwiowa, l)Zagospodarowanie terenu zewnętrznego i parkingu 3. Szczegółowy zakres robót określają: a)projekt budowlany i projekt wykonawczy Adaptacja budynku przy ul. Nowowiejskiej 88 na Środowiskowy Dom Samopomocy b)projekt zagospodarowania działki przy ul. Nowowiejskiej 88, c)projekt budowlany sieci sanitarne, przyłącze wody, kanalizacji sanitarnej i gazu, d)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Adaptacja budynku przy ul. Nowowiejskiej 88 na Środowiskowy Dom Samopomocy, e)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót: Instalacje elektryczne oraz Przyłącze kanalizacji sanitarnej i gazu w adaptowanym budynku na Środowiskowy Dom Samopomocy, f)projekt budowlany - adaptacja budynku przy ul. Nowowiejskiej 88 na Centrum Aktywizacji Społecznej, g)projekt zagospodarowania terenu - adaptacja budynku przy ul. Nowowiejskiej 88 na Centrum Aktywizacji Społecznej, h)projekt budowlany sieci i przyłącza wody, kanalizacji deszczowej, wewnętrznych linii zasilających - adaptacja budynku przy ul. Nowowiejskiej 88 na Centrum Aktywizacji Społecznej, i)projekt wykonawczy architektura , konstrukcja - adaptacja budynku przy ul. Nowowiejskiej 88 na Centrum Aktywizacji Społecznej, j)projekt wykonawczy instalacje sanitarne - adaptacja budynku przy ul. Nowowiejskiej 88 na Centrum Aktywizacji Społeczne, k)projekt wykonawczy instalacje sanitarne sieci i przyłącza - adaptacja budynku przy ul. Nowowiejskiej 88 na Centrum Aktywizacji Społecznej, l)projekt wykonawczy instalacje elektryczne - adaptacja budynku przy ul. Nowowiejskiej 88 na Centrum Aktywizacji Społecznej, m)specyfikacja wykonania i odbioru robót i instalacje elektryczne - adaptacja budynku przy ul. Nowowiejskiej 88 na Centrum Aktywizacji Społecznej, n)specyfikacja techniczna ST-IS-1 instalacje sanitarne - adaptacja budynku przy ul. Nowowiejskiej 88 na Centrum Aktywizacji Społecznej, o)ogólna specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru przebudowy - adaptacji budynku przy ul. Nowowiejskiej 88 na Centrum Aktywizacji Społecznej, p)decyzje o pozwoleniach na budowę nr 185/2008 z dn. 08.04.2008r., 374/2009 z dn. 19.06.2009r. oraz 589/2009 z dn. 08.09.2009 r. q)przedmiary robót. 4. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową wymienioną w pkt. 3 w zakresie określonym w przedmiarze robót. 5. Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z pkt.1-4, zobowiązuje się do: 1)przejęcia terenu budowy i jego zabezpieczenia, 2)organizacji zaplecza budowy, 3)zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę, 4)uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, 5)wywozu z rozbiórki mas mineralno-bitumicznych i ich utylizacji, np. w Wałbrzychu, 6)wywozu materiału i gruzu z rozbiórki wraz z jego składowaniem na składowisko odpadów (12 km od Dzierżoniowa) 7)obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego dostarczonego również w formie elektronicznej na CD (skan sekcji mapy rozdzielczej 300DPJ i formacie TIF) 8)uzyskania decyzji administracyjnych i pokrycia kosztów uzgodnień związanych z realizacją zadania (w tym np. zajęcie pasa drogowego), 9)realizacji i poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją i wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających z decyzji, uzgodnień, postanowień, kwestionariuszy, warunków przyłączenia i opinii stanowiących integralną część projektu budowlanego, 10)zapewnienia wykonania i dostarczenia świadectwa charakterystyki energetycznej budynku sporządzonego w oparciu o obowiązujące przepisy prawne, 11)wykonania badań i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych i badań odbiorczych zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz wszystkich badań, sprawdzeń i pomiarów niezbędnych przy składania wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie w Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, 12)wykonania planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, 13)przedłożenia zamawiającemu w dniu przekazania placu budowy uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami, wydanego na podstawie ustawy o odpadach, 14)dostarczenia oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu w zakresie BHP na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w terminie 30 dni od daty przekazania placu budowy, 15)uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych naradach, na których m.in. będzie kontrolowane stosowania wymogów związanych z ochroną środowiska i BHP; informujemy, że Urząd wdrożył normę środowiskową PN-EN-ISO 14001:2005 oraz BHP PN-N-18001:2004, UWAGA: Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest posiadać uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami na podstawie Ustawy o odpadach. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach i na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w ww. ustawie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia, wraz z wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem. W związku z tym, że przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem jest dofinansowany ze środków unijnych, Wykonawca zobowiązuje się do stosowania loga Unii Europejskiej oraz zapis projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013, we wszystkich dokumentach rozliczeniowych (np.: protokoły i inne) jak również w korespondencji związanej z realizacją przedmiotowej inwestycji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiot zamówień uzupełniających jest tożsamy z zamówieniem podstawowym. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykazać w załączniku nr 6 do SIWZ roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy, remontu obiektów kubaturowych wykazanie min. 2 takich robót o wartości min. 300 000,00 zł brutto każda z nich wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykazać w załączniku nr 5 do SIWZ osoby, które będą kierować robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami oraz złożenie oświadczenia, że osoby, które będą kierować robotami budowlanymi w tych branżach, posiadają wymagane uprawnienia -poprzez wypełnienie i podpisanie załącznika nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Możliwość wprowadzenia zmian umowy: 1) W zakresie terminu i wynagrodzenia: a) w przypadku błędów lub braków projektowych (z winy projektanta lub nie) jest konieczna zmiana technologii wykonania robót budowlanych bądź wykonania zamówień dodatkowych by obiekt mógł spełniać swoje przeznaczenie, b) w przypadku braku w przedmiarze robót przekazanym przez Zamawiającego prac koniecznych do wykonania by obiekt mógł spełniać swoje przeznaczenie, c) z powodu działania okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewiedzieć z pewnością w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, d) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, e) z powodu niewykonania na wniosek Zamawiającego części robót. 2) W zakresie organizacyjnym- zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i zostały wymienione w załączniku nr 5 do SIWZ pod warunkiem spełniania przez osoby zastępujące wymagań określonych dla osób wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ. 3) W zakresie terminu - w przypadku złożenia odwołania przez Wykonawców jeżeli konieczna jest zmiana terminu wykonania zamówienia. 4) W przypadku wystąpienia robót zamiennych dopuszcza się zmianę umowy w zakresie terminu wykonania, wynagrodzenia w sytuacji gdy wystąpi: 1) podniesienie bezpieczeństwa, 2) materiały budowlane przewidziane w umowie do wykonania zamówienia nie mogą być użyte przy realizacji inwestycji z powodu zaprzestania ich produkcji lub zastąpienia innymi, 3) w trakcie wykonywania zamówienia nastąpiła zmiana przepisów prawa budowlanego, 4) w trakcie wykonywania zamówienia nastąpiła zmiana przepisów prawa mająca wpływ na opisany przedmiot zamówienia, 5) w trakcie realizacji zamówienia zastosowano za zgodą Zamawiającego lepsze materiały budowlane. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.dzierzoniow.pl/pl/bip/zamowienia_publiczne/ogloszenia/powyzej_14/roboty_budowlane
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Dzierżoniów, ul Rynek 1, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko A - Informacja.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Lokalny Program Rewitalizacji-Adaptacja budynków przy ul. Nowowiejskiej 88 na Centrum Środowiskowego Domu Samopomocy oraz Centrum Aktywizacji Społecznej współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013, Priorytet 9. Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta), Działanie 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- Modernizacja pracowni informatycznej w Zespole Szkół nr 2 w Dzierżoniowie, przy ul. Marsz. J. Piłsudskiego 24
- Wyk. robót budowlanych polegających na modernizacji budynku domu pogrzebowego (...) "Rozbudowa cmentarza Komunalnego i parkingu przed cmentarzem oraz budowa sieci wodociągowej na terenie cmentarza"
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Regionalnego Centrum Kryzysowego w Białogardzie
- Budowa budynku administracyjno-biurowego z przeznaczeniem na siedzibę Prokuratury Rejonowej w Staszowie.
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biskupice Oławskie - etap 2" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa schodów zewnętrznych z platformą dla osób niepełnosprawnych do budynku niemieszkalnego wraz z przebudową i zagospodarowaniem terenu na działce przy ul. Dojlidy Górne.
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania parteru budynku położonego w Iwaniskach przy ul. Opatowskiej 30 na żłobek w ramach Programu "Aktywny Maluch 2022-2029"
- Rozwój kultury i turystyki w Gminie Dobryszyce poprzez tworzenie unikalnych produktów w oparciu o lokalną tradycję
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.