Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-18
Gdańsk: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z obsługą szkolenia organizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku, w zakresie zapewnienia uczestnikom szkolenia: zakwaterowania, wyżywienia oraz dwóch sal szkoleniowych wyposażonych w sprzęt multimedialny
Numer ogłoszenia: 233944 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku , ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3264890, faks 58 3261816.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z obsługą szkolenia organizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku, w zakresie zapewnienia uczestnikom szkolenia: zakwaterowania, wyżywienia oraz dwóch sal szkoleniowych wyposażonych w sprzęt multimedialny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzi: 1. Zapewnienie uczestnikom zakwaterowania w dniach 06 - 07. 09. 2013r. a) zakwaterowanie dla maksymalnie 25 osób w obiekcie, którego standard jest nie mniejszy niż przewidziano dla hoteli 3-gwiazdkowych zgodnych z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów oraz ujętym w Centralnym Wykazie Obiektów Hotelarskich Ministerstwa Sportu i Turystyki. b) obiekt powinien być położony na terenie powiatu kartuskiego lub wejherowskiego lub nowodworskiego (woj. pomorskie), położony poza obszarem zabudowanym. c) obiekt z dostępem do płaskich terenów zielonych. Teren zielony o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2 wymagany w związku z możliwością przeprowadzenia części szkolenia - zajęć plenerowych rozwijających kompetencje uczestników szkolenia. usługa hotelowa obejmuje jeden nocleg w terminie 06 września 2013r. (doba hotelowa od: piątek - od godz. 9:30 do sobota - do godz.13:30) d) zakwaterowania w pokojach jednoosobowych z łazienkami, (dopuszcza się wykorzystanie pokoju dwuosobowego dla jednej osoby) łącznie dla 25 osób. e) koszt zakwaterowania obejmuje śniadanie w formie bufetu szwedzkiego 2. Zapewnienie wyżywienia dla uczestników szkolenia w dniach: 06.09.2013 r.: 1) obiad serwowany dwudaniowy, minimum: zupa, danie główne (do wyboru danie mięsne, rybne, wegetariańskie, surówka lub warzywa gotowane, do wyboru przynajmniej dwa dodatki ziemniak, ryż, kasza, makaron), woda mineralna, sok, 2) całodzienny serwis kawowy (kawa, herbata, sok- dwa rodzaje, woda mineralna, ciastka deserowe, suszone owoce), 3) kolacja w formie bufetu szwedzkiego, minimum: ciepły bufet (zupa, danie mięsne, rybne, wegetariańskie), zimy bufet (minimum dwie sałatki, półmisek wędlin, półmisek serów), deser, sosy, surówki, kawa, herbata, sok, woda. 07.09.2013 r.: 1) śniadanie w formie bufetu szwedzkiego, minimum: parówki, jajecznica, pieczywo, masło, wędlina, ser żółty, ser biały, pomidory, ogórki, płatki śniadaniowe, mleko/jogurt, kawa, herbata, woda, sok, 2) całodzienny serwis kawowy (kawa, herbata, sok - dwa rodzaje, woda mineralna, ciastka deserowe, suszone owoce), 3) obiad serwowany dwudaniowy, minimum: zupa, danie główne (do wyboru danie mięsne, rybne, wegetariańskie, surówka lub warzywa gotowane, do wyboru przynajmniej dwa dodatki ziemniaki, ryż, kasza, makaron), woda mineralna, sok. Wykonawca przedłoży 3 propozycje menu na każdy posiłek w dniu podpisania umowy do akceptacji Zamawiającego. Zamawiający na 4 dni przed szkoleniem przedstawi Wykonawcy informację na temat ilości dań mięsnych, rybnych, wegetariańskich. 3. Zapewnienie dwóch sal szkoleniowych wraz ze sprzętem multimedialnym a) w pierwszym dniu w godz. 10:00-18:30, b) w drugim dniu w godz. 9:00-13:00, c) sale dla ok. 25 osób w ustawieniu w podkowę (krzesła oraz stoły), d) wielkość sal musi umożliwiać swobodną pracę - sale o minimalnej powierzchni 60m2. Sale muszą być jasne, konieczne są okna i dostęp światła dziennego, jednak również możliwość odpowiedniego zaciemnienia dla potrzeb prowadzenia prezentacji. e) wyposażenie sal w pełne wyposażenie multimedialne, flipchart z kartkami i mazakami, rzutnik multimedialny, komputer, ekran. Ponadto w skład usługi wchodzić będzie: zapewnienie dostępności miejsc postojowych lub strzeżonego parkingu bezpłatnie dla uczestników szkolenia dojeżdżających we własnym zakresie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie dodatkowych wymagań i uzna warunek za spełniony poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie dodatkowych wymagań i uzna warunek za spełniony poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie dodatkowych wymagań i uzna warunek za spełniony poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje bazą hotelową, gastronomiczną i szkoleniową samodzielnie, przedstawi zobowiązanie podmiotu dysponującego tą bazą o udostępnieniu (wykonaniu) tych usług w okresie przeprowadzenia szkolenia w formie oświadczenia. Obiekt hotelowy winien być ujęty w Centralnym Wykazie Obiektów Hotelarskich Ministerstwa Sportu i Turystyki - baza hotelowa musi spełniać wymogi: obiekt o standardzie nie mniejszym niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii 3-gwiazdkowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004 w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie dodatkowych wymagań i uzna warunek za spełniony poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający nie stawia w tym zakresie dodatkowych wymagań i uzna warunek za spełniony poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Strony dopuszczają możliwość zmian dotyczących postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, dotyczących: terminu wykonania zamówienia, na skutek działania tzw. siły wyższej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku ul. Podwale Przedmiejskie 30 80-824 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku ul. Podwale Przedmiejskie 30 80-824 Gdańsk pok. 218.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa komponentów, sensorów i modułów na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Dostawa sterowników programowalnych SPRECON produkcji firmy Sprecher wraz z osprzętem i oprogramowaniem.
- GUM2025ZP0029 - Dostawa sprzętu biomedycznego i laboratoryjnego w 6 pakietach
- Dostawa dźwigu osobowego do budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Chłopskiej 3
- 11/TP/2025 wymiana posadzki w hali sortowni
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi hotelowe obejmujące zakwaterowanie, udostępnienie przestrzeni konferencyjnych oraz usł. gastr. podczas międzynarodowej konferencji PISM Strategic Ark, która odbędzie się w 2025 roku w Warszawie
- Obsługa kulinarna polskiego stoiska narodowego podczas targów SIAL China 2025, w dniach 19-21.05.2025 r. w Szanghaju w Chinach
- Organizacja konferencji "Nowe inspiracje" RODN WOM w Katowicach z noclegiem i wyżywieniem w ramach przedsięwzięcia "Horyzonty nauki" w ramach zadania KPO i Zwiększenia Odporności (KPO)
- Usługa kompleksowej organizacji 3 konferencji otwierających w ramach realizowanych przez Zamawiającego projektów w ramach Programu Interreg NEXT Polska-Ukraina 2021-2027
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Ministerstwa Aktywów Państwowych w Warszawie przy ulicy Kruczej 36/Wspólnej 6
- Kompleksowe usługi hotelarskie, gastronomiczne oraz konferencyjne dla uczestników szkolenia organizowanego w dniach 21-23 maja 2025r. przez Sąd Okręgowy w Opolu
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.