eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TczewSystematyczna dostawa tuszy i tonerów do drukarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Tczewie w 2011 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-20

Tczew: Systematyczna dostawa tuszy i tonerów do drukarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Tczewie w 2011 r.
Numer ogłoszenia: 23399 - 2011; data zamieszczenia: 20.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 327875 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Tczew, Plac Piłsudskiego 1, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 0-58 7759343, faks 058 7759355.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Systematyczna dostawa tuszy i tonerów do drukarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Tczewie w 2011 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tuszy i tonerów do drukarek atramentowych i laserowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Tczewie. Wykaz wkładów do drukarek wg zał. 1 do opisu przedmiotu zamówienia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W związku z tym, że ilość zamówionych dostaw uzależniona jest od bieżących potrzeb Urzędu Miejskiego, Zamawiający zastrzega, że ilość zamawianych tuszy i tonerów może ulec zmianie. Z uwagi na to, wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie wg rzeczywistej ilości zakupionych towarów, nie może jednak przekroczyć łącznej kwoty brutto, oferowanej przez Wykonawcę, za cały przedmiot zamówienia. Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nie regenerowane, nie refabrykowane. Za fabrycznie nowe nie uznaje się wyrobów, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony. Termin przydatności tonerów i bębnów powinien wynosić co najmniej 12 m-cy od dnia dostawy danej partii do siedziby Zamawiającego. Dostarczone do Zamawiającego materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych spełniających warunki określone w SIWZ, a w szczególności dotyczy to bezkonfliktowej pracy z danym urządzeniem, posiadających takie same lub lepsze niż produkt oryginalny parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne, których użycie nie spowoduje utraty gwarancji udzielonej na sprzęt, a także uszkodzeń sprzętu. Ponadto przez równoważność należy rozumieć: funkcjonalność, jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalenia), nie zamazywanie się druku (kopii) - nie gorszą niż odpowiadającą wyrobom producenta urządzeń. Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne muszą spełniać warunek bezkonfliktowej pracy z danym urządzeniem, w stopniu nie mniejszym niż w przypadku oryginału, a w szczególności dotyczy to wydajności, która nie może być mniejsza niż w materiałach oryginalnych. W przypadku awarii urządzeń spowodowanych zastosowaniem zaoferowanego przez Wykonawcę materiału równoważnego, Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów napraw, które zostaną przeprowadzone przez Zamawiającego w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia i przejmie odpowiedzialność za straty, które Zamawiający poniesie. Jeżeli w tonerze występuje chip to również produkt równoważny musi go posiadać.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOMA NORD Sp. z o.o., ul. Łużycka 2, 81-537 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 151639,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 119136,66

  • Oferta z najniższą ceną: 46558,46 / Oferta z najwyższą ceną: 139801,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.