Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-28
Będzin: Usługa całodobowej ochrony mienia nieruchomości stanowiących własność Powiatu Będzińskiego położonych w Będzinie przy ul. Sączewskiego 6, Krasickiego 17, Sieleckiej 11, Sienkiewicza 17 wraz z usługą konwojowania środków pieniężnych.
Numer ogłoszenia: 234679 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Będziński, ul. Sączewskiego 6, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2674224 do 26.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.bedzin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa całodobowej ochrony mienia nieruchomości stanowiących własność Powiatu Będzińskiego położonych w Będzinie przy ul. Sączewskiego 6, Krasickiego 17, Sieleckiej 11, Sienkiewicza 17 wraz z usługą konwojowania środków pieniężnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Usługa ochrony fizycznej osób i mienia stanowiącego własność Powiatu Będzińskiego tj .: - budynku Starostwa Powiatowego w Będzinie przy ul. Sączewskiego 6, pow. 1648 m2 - posterunek nr 1 -budynku Starostwa Powiatowego w Będzinie przy ul. Krasickiego 17, pow. 3515 m2 - posterunek nr 2 - nieruchomości usytuowanej w Będzinie przy ul. Sienkiewicza 17 zabudowanej budynkiem byłego Szpitala Dziecięcego - posterunek nr 3 Nieruchomość zabudowana pięciokondygnacyjnym budynkiem byłego Szpitala Dziecięcego o powierzchni 3308 m², ogrodzona, ozn. nr działki: 30/3 km. 37 -nieruchomości usytuowanej w Będzinie przy ul. Sieleckiej 11 zabudowanej budynkami Będzińskiego Inkubatora Przedsiębiorczości, - posterunek nr 4 Nieruchomość zabudowana 1 kondygnacyjnym budynkiem biurowym, budynkiem transformatora, 3 halami magazynowymi o łącznej powierzchni 6282 m², ogrodzona, ozn. nr działek: 141/1, 141/2, 141/3,139/6, 139/4 km. 38 Zamawiający wymaga całodobowej (dni wolne i robocze) jednoosobowej obsady każdego z w/w posterunków. Do obowiązków pracowników ochrony osób i mienia należy: 1) podejmowanie działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałających powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczających do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony; 2) zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej w chronionym obiekcie oraz ochrona jego mienia, 3) współdziałanie z jednostkami straży pożarnej i policji w przypadkach bezpośredniego zagrożenia zdrowia lub życia ludzkiego, a także dla chronionego mienia, 4) sprawdzanie stanu wszelkich zabezpieczeń, zamknięć, plomb, itp, 5) przeciwdziałanie blokowaniu dróg komunikacyjnych i pożarowych, 6) utrzymywanie stałej, bezprzewodowej i bezpośredniej łączności (radiotelefony, krótkofalówki) pomiędzy pracownikami ochrony i centralą Wykonawcy, 7) zapewnienie stałej i natychmiastowej łączności z Komendą Powiatową Policji, strażą pożarną, pogotowiem ratunkowym oraz przedstawicielami zamawiającego, 8) dokumentowanie wszelkich czynności związanych z ochroną obiektu 9) patrolowanie obiektu oraz podejmowanie interwencji w przypadkach naruszenia porządku, usiłowań kradzieży, dewastacji oraz innych zagrożeń, 10) bezzwłoczne informowanie przedstawicieli Zamawiającego o przestępstwach i wykroczeniach zaistniałych na terenie ochranianym oraz zabezpieczenia miejsca zdarzenia. 11) realizacja innych zadań zleconych przez Zamawiającego, związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa, porządku i ochrony mienia, Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w czasie trwania umowy. Wykonawca będzie ponosił koszty mediów na chronionym obiekcie przy ul. Sienkiewicza 17 stosownie do jego zużycia. Dokładne określenie zużycia mediów, co do ich wysokości i wartości jest niemożliwe, ponieważ część ich zużycia będzie zależała m. in. od stawek dostawców tych mediów, które mogą ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy oraz zużycia mediów przez Wykonawcę. Możliwe jest jedynie szacunkowe określenie zużycia mediów dotyczących poszczególnych obiektów ujętych w SIWZ. ZUŻYCIE WODY - Budynek przy ulicy Sienkiewicza 17 - według wskazań licznika, po stawce dostawcy ENERGIA CIEPLNA Budynek przy ulicy Sienkiewicza 17 - brak ENERGIA ELEKTRYCZNA W zależności od zainstalowanych przez Wykonawcę urządzeń pobierających energię elektryczną po cenie wynikającej z faktury dostawcy tj. ENION S.A. - Będzin, ul. Sienkiewicza 17 - według grupy taryfowej C 21 (+ podatek VAT 22%) - opłata za 120 KWh liczonej według średniomiesięcznej ceny za 1kWh tj.: do 120 zł na miesiąc. Zamawiający zapewni pracownikom ochrony dostęp do pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonania zamówienia oraz w przypadku budynków Starostwa Powiatowego tj budynek przy ul. Sączewskiego 6 oraz ul. Krasickiego 17 także możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony mienia. W przypadku sprzedaży lub oddania do używania osobie trzeciej (np.: wydzierżawienia, wynajęcia, użyczenia) nieruchomości usytuowanej w Będzinie przy ul. Sienkiewicza 17, bądź jej części, w terminie obowiązywania umowy, Zamawiający wyłączy z zakresu umowy daną nieruchomość lub jej część. 2. Konwojowanie wartości pieniężnych 1) Zamówienie obejmuje usługę konwojowania wartości pieniężnych: a) z banku znajdującego się na terenie miasta Będzina do siedziby Starostwa przy ul. Sączewskiego 6 a następnie do siedziby Starostwa przy ul. Krasickiego 17 - około 0,16 jednostki przeliczeniowej; przewidywana częstotliwość wykonywania usługi konwoju - 1 raz w miesiącu; przewidywany czas trwania 1 konwoju wynosi ok. 3 godz.; długość trasy konwoju ok. 4 km. b) z siedziby Starostwa przy ul. Krasickiego 17 do banku znajdującego się na terenie miasta Będzina - około 0,11 do 0,17 jednostki przeliczeniowej; przewidywana częstotliwość wykonywania usługi konwoju od 13 do 20 razy w miesiącu; przewidywany czas trwania 1 konwoju wynosi ok. 1 godz.; długość trasy konwoju ok. 2 km. 2) Wykonywanie usługi odbywać się będzie po każdorazowym zgłoszeniu takiej potrzeby przez Zamawiającego na piśmie bądź telefonicznie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu obowiązany jest wnieść wadium stosownie do art. 45 i następne ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości: 5 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu winien wpłacić je przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: GETIN BANK S.A. o Będzin nr 89 1560 1010 0000 9010 0005 6146 z dopiskiem Wadium na Usługę całodobowej ochrony mienia nieruchomości stanowiących własność Powiatu Będzińskiego położonych w Będzinie przy ul. Sączewskiego 6 , Krasickiego 17, Sieleckiej 11, Sienkiewicza 17 wraz z usługą konwojowania środków pieniężnych. 4. Za datę wniesienia wadium w tej formie uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej dokument ten powinien zawierać zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku określonym w art. 45 ust. 5 ustawy Pzp. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formach niepieniężnych, oryginał wadium należy złożyć w zamkniętym opakowaniu (kopercie) opisanym WADIUM DO PRZETARGU NR SPRAWY BZP.3422-8/07 w Starostwie Powiatowym w Będzinie, ul. Krasickiego 17, w Biurze Obsługi Klienta (parter). 7. Termin wniesienia wadium upływa dnia 05.12.2007r. o godzinie 10:00.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. posiadają aktualną koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia zgodnie z ustawa z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a) wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi w zakresie ochrony osób i mienia o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każda oraz co najmniej 2 usługi konwojowania wartości pieniężnych. b) dysponują osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia (dot. konwojowania wartości pieniężnych) 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości min. 500 000,00 zł odpowiedzialność deliktowa oraz min. 800 000,00 zł odpowiedzialność kontraktowa. Ubezpieczenie musi być aktualne w okresie realizacji zamówienia, a w przypadku krótszego okresu ubezpieczenia, Wykonawca zobowiąże się do jego przedłużenia na cały okres realizacji zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IX SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną koncesję wydaną, przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. licencje pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia (dot. konwojowania wartości pieniężnych) 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np.: referencje). Wymaga się wykazania co najmniej 2 usług w zakresie ochrony osób i mienia o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każda oraz co najmniej 2 usług konwojowania wartości pieniężnych. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Wykaz winien zawierać: a) osoby posiadające licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia (dot. konwojowania wartości pieniężnych) 7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości min. 500 000,00 zł odpowiedzialność deliktowa oraz min. 800 000,00 zł odpowiedzialność kontraktowa. Uwagi: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) niniejszej SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.bedzin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Będzinie, Biuro Zamówień Publicznych, pok 119, ul. Krasickiego 17, 42-500 Będzin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Będzinie, ul. Krasickiego 17, Biuro Obsługi Klienta (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego na krytej pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji w Będzinie przy ul. Siemońskiej 13 oraz na basenie przy ul. Sportowej 2
- Kompleksowe utrzymanie czystości obiektów biurowych i socjalnych PTHU Interpromex Sp. z o.o. w Będzinie.
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia wraz z monitoringiem oraz wsparciem grupy interwencyjnej na terenie obiektów Sądu Rejonowego w Nowej Soli
- OCHRONA BUDYNKÓW, OSÓB I MIENIA ORAZ KONWOJU ŚRODKÓW PIENIĘŻNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W KOŁOBRZEGU
- Świadczenie usług dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Lubinie w zakresie dozoru i ochrony mienia
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia, znajdujących się na ogrodzonym terenie należącym do Instytutu Genetyki Roślin Polskiej Akademii Nauk, położonym w Poznaniu, przy ul. Strzeszyńskiej 34.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynku Instytutu Gospodarki Surowcami Mineralnymi i Energią PAN
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.