eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BędzinUsługa całodobowej ochrony mienia nieruchomości stanowiących własność Powiatu Będzińskiego położonych w Będzinie przy ul. Sączewskiego 6, Krasickiego 17, Sieleckiej 11, Sienkiewicza 17 wraz z usługą konwojowania środków pieniężnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-01-02

Będzin: Usługa całodobowej ochrony mienia nieruchomości stanowiących własność Powiatu Będzińskiego położonych w Będzinie przy ul. Sączewskiego 6, Krasickiego 17, Sieleckiej 11, Sienkiewicza 17 wraz z usługą konwojowania środków pieniężnych.
Numer ogłoszenia: 452 - 2008; data zamieszczenia: 02.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 234679 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Będziński, ul. Sączewskiego, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2674224 do 26.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa całodobowej ochrony mienia nieruchomości stanowiących własność Powiatu Będzińskiego położonych w Będzinie przy ul. Sączewskiego 6, Krasickiego 17, Sieleckiej 11, Sienkiewicza 17 wraz z usługą konwojowania środków pieniężnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Usługa ochrony fizycznej osób i mienia stanowiącego własność Powiatu Będzińskiego tj .: - budynku Starostwa Powiatowego w Będzinie przy ul. Sączewskiego 6, pow. 1648 m2 - posterunek nr 1 -budynku Starostwa Powiatowego w Będzinie przy ul. Krasickiego 17, pow. 3515 m2 - posterunek nr 2 - nieruchomości usytuowanej w Będzinie przy ul. Sienkiewicza 17 zabudowanej budynkiem byłego Szpitala Dziecięcego - posterunek nr 3 Nieruchomość zabudowana pięciokondygnacyjnym budynkiem byłego Szpitala Dziecięcego o powierzchni 3308 m², ogrodzona, ozn. nr działki: 30/3 km. 37 -nieruchomości usytuowanej w Będzinie przy ul. Sieleckiej 11 zabudowanej budynkami Będzińskiego Inkubatora Przedsiębiorczości, - posterunek nr 4 Nieruchomość zabudowana 1 kondygnacyjnym budynkiem biurowym, budynkiem transformatora, 3 halami magazynowymi o łącznej powierzchni 6282 m², ogrodzona, ozn. nr działek: 141/1, 141/2, 141/3,139/6, 139/4 km. 38 Zamawiający wymaga całodobowej (dni wolne i robocze) jednoosobowej obsady każdego z w/w posterunków. Do obowiązków pracowników ochrony osób i mienia należy: 1) podejmowanie działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałających powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczających do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony; 2) zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej w chronionym obiekcie oraz ochrona jego mienia, 3) współdziałanie z jednostkami straży pożarnej i policji w przypadkach bezpośredniego zagrożenia zdrowia lub życia ludzkiego, a także dla chronionego mienia, 4) sprawdzanie stanu wszelkich zabezpieczeń, zamknięć, plomb, itp, 5) przeciwdziałanie blokowaniu dróg komunikacyjnych i pożarowych, 6) utrzymywanie stałej, bezprzewodowej i bezpośredniej łączności (radiotelefony, krótkofalówki) pomiędzy pracownikami ochrony i centralą Wykonawcy, 7) zapewnienie stałej i natychmiastowej łączności z Komendą Powiatową Policji, strażą pożarną, pogotowiem ratunkowym oraz przedstawicielami zamawiającego, 8) dokumentowanie wszelkich czynności związanych z ochroną obiektu 9) patrolowanie obiektu oraz podejmowanie interwencji w przypadkach naruszenia porządku, usiłowań kradzieży, dewastacji oraz innych zagrożeń, 10) bezzwłoczne informowanie przedstawicieli Zamawiającego o przestępstwach i wykroczeniach zaistniałych na terenie ochranianym oraz zabezpieczenia miejsca zdarzenia. 11) realizacja innych zadań zleconych przez Zamawiającego, związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa, porządku i ochrony mienia, Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w czasie trwania umowy. Wykonawca będzie ponosił koszty mediów na chronionym obiekcie przy ul. Sienkiewicza 17 stosownie do jego zużycia. Dokładne określenie zużycia mediów, co do ich wysokości i wartości jest niemożliwe, ponieważ część ich zużycia będzie zależała m. in. od stawek dostawców tych mediów, które mogą ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy oraz zużycia mediów przez Wykonawcę. Możliwe jest jedynie szacunkowe określenie zużycia mediów dotyczących poszczególnych obiektów ujętych w SIWZ. ZUŻYCIE WODY - Budynek przy ulicy Sienkiewicza 17 - według wskazań licznika, po stawce dostawcy ENERGIA CIEPLNA Budynek przy ulicy Sienkiewicza 17 - brak ENERGIA ELEKTRYCZNA W zależności od zainstalowanych przez Wykonawcę urządzeń pobierających energię elektryczną po cenie wynikającej z faktury dostawcy tj. ENION S.A. - Będzin, ul. Sienkiewicza 17 - według grupy taryfowej C 21 (+ podatek VAT 22%) - opłata za 120 KWh liczonej według średniomiesięcznej ceny za 1kWh tj.: do 120 zł na miesiąc. Zamawiający zapewni pracownikom ochrony dostęp do pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonania zamówienia oraz w przypadku budynków Starostwa Powiatowego tj budynek przy ul. Sączewskiego 6 oraz ul. Krasickiego 17 także możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony mienia. W przypadku sprzedaży lub oddania do używania osobie trzeciej (np.: wydzierżawienia, wynajęcia, użyczenia) nieruchomości usytuowanej w Będzinie przy ul. Sienkiewicza 17, bądź jej części, w terminie obowiązywania umowy, Zamawiający wyłączy z zakresu umowy daną nieruchomość lub jej część. 2. Konwojowanie wartości pieniężnych 1) Zamówienie obejmuje usługę konwojowania wartości pieniężnych: a) z banku znajdującego się na terenie miasta Będzina do siedziby Starostwa przy ul. Sączewskiego 6 a następnie do siedziby Starostwa przy ul. Krasickiego 17 - około 0,16 jednostki przeliczeniowej; przewidywana częstotliwość wykonywania usługi konwoju - 1 raz w miesiącu; przewidywany czas trwania 1 konwoju wynosi ok. 3 godz.; długość trasy konwoju ok. 4 km. b) z siedziby Starostwa przy ul. Krasickiego 17 do banku znajdującego się na terenie miasta Będzina - około 0,11 do 0,17 jednostki przeliczeniowej; przewidywana częstotliwość wykonywania usługi konwoju od 13 do 20 razy w miesiącu; przewidywany czas trwania 1 konwoju wynosi ok. 1 godz.; długość trasy konwoju ok. 2 km. 2) Wykonywanie usługi odbywać się będzie po każdorazowym zgłoszeniu takiej potrzeby przez Zamawiającego na piśmie bądź telefonicznie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 404544 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P. i U.H. NOWA Sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej, ul. Teatralna 9/416, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 16856.00 za miesiąc
  • Oferta z najniższą ceną: 16856.00 za miesiąc / oferta z najwyższą ceną: 23958.20 za miesiąc
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.