Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-08
Rybnik: Remont i przebudowa 4 budynków mieszkalnych w Rybniku przy ul. Gen. Andersa 38, 40, 42 i 44, w wyniku którego powstaną 24 lokale socjalne z podziałem na zadania.
Numer ogłoszenia: 234884 - 2011; data zamieszczenia: 08.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. 3 Maja 12, 44-201 Rybnik, woj. śląskie, tel. (032) 422 12 47, faks 032 4224181.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.pl/zgm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa 4 budynków mieszkalnych w Rybniku przy ul. Gen. Andersa 38, 40, 42 i 44, w wyniku którego powstaną 24 lokale socjalne z podziałem na zadania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa 4 budynków mieszkalnych w Rybniku przy ul. Gen. Andersa 38, 40, 42 i 44, w wyniku którego powstaną 24 lokale socjalne. Zamówienia zostało podzielone na dwa zadania. Zadanie nr 1 - Remont i przebudowa 2 budynków mieszkalnych przy ul. Gen. Zadanie nr 2 - Remont i przebudowa 2 budynków mieszkalnych przy ul. Gen. Andersa 42 i 44 w Rybniku.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.26.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.20.00-7, 45.45.31.00-8, 45.42.10.00-4, 45.31.10.00-0, 45.33.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wysokość wadium wynosi: Zadanie nr 1 - 30.000 zł. Zadanie nr 2 - 30.000 zł. Wadium musi być wniesione najpóźniej przed terminem składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 1istopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości(Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. Wadium wnoszone w innej formie aniżeli pieniężna należy złożyć w Dziale Zamówień Publicznych i Umów przy ul. 3 Maja 12, I piętro, pok. nr 12 (do oferty nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego lecz potwierdzenie jego wniesienia do Działu Zamówień Publicznych i Umów).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną przy zabytkach nieruchomych polegającą na remoncie kapitalnym budynku o wartości minimum 500.000,00 PLN brutto każda.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca: a) dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (bez ograniczeń) oraz uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych. Robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych, mogą kierować osoby, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz odbyły co najmniej 2 -letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. b) dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji wod.-kan., c) dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznej. Funkcji kierownika robót nie można łączyć z funkcją kierownika budowy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy uzna warunek za spelniony jezeli Wykonawca posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500.000,00 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty: 1) poprzez zmianę terminu realizacji umowy, jedynie w niżej opisanych przypadkach: a) zmiana sposobu realizacji zamówienia w przypadku kolizji z niezinwentaryzowaną instalacją wewnętrzną, b) zawieszenie robót przez Zamawiającego na czas niezbędny do dokonania naprawy elementów konstrukcji budynku, gdyby w czasie prowadzenia robót po wykonaniu rozbiórek i demontaży okazało się że takie naprawy są niezbędne, c) wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych nietypowych dla danej pory roku uniemożliwiających realizację robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej o tyle dni, ile będą trwały niekorzystne warunki atmosferyczne, d) działania osób trzecich uniemożliwiających realizację zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, 2) poprzez zmianę wynagrodzenia opisanego § 6 ust. 2 pkt a) i b) w przypadku zmiany stawki podatku VAT wynikającej ze zmian przepisów prawa o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.rybnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku, ul. 3 Maja 12, Dział Zamówień Publicznych i Umów, pokój nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku, ul. 3 Maja 12, Dział Zamówień Publicznych i Umów, pokój nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont i przebudowa 2 budynków mieszkalnych przy ul. Gen. Andersa 38 i 40 w Rybniku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: - ocieplenie ścian, - wykonanie łazienek w mieszkaniach, - remont pomieszczeń, - remont i poprowadzenie nowych mediów, - remont klatek schodowych, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - modernizację ogrzewania w budynku, - wymianę pokrycia dachu, - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych w budynku ul. Gen.Andersa 38, - wykonanie świadectwa energetycznego dla każdego budynku zgodnie z przepisami Prawa budowlanego. Szczegółowy zakres prac precyzują: dokumentacja projektowa, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.26.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.20.00-7, 45.45.31.00-8, 45.42.10.00-4, 45.31.10.00-0, 45.33.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont i przebudowa 2 budynków mieszkalnych przy ul. Gen. Andersa 42 i 44 w Rybniku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: - ocieplenie ścian, - wykonanie łazienek w mieszkaniach, - remont pomieszczeń, - remont i poprowadzenie nowych mediów, - remont klatek schodowych, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - modernizację ogrzewania w budynku, - wymianę pokrycia dachu, - wykonanie świadectwa energetycznego dla każdego budynku zgodnie z przepisami Prawa budowlanego. Szczegółowy zakres prac precyzują: dokumentacja projektowa, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.26.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.20.00-7, 45.45.31.00-8, 45.42.10.00-4, 45.31.10.00-0, 45.33.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Świadczenie usług serwisowych dla serwerów i macierzy dyskowych produkcji HPE
- Rozbiórka kotła wodnego WR-25 w ciepłowni "1 Maja"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego z zakresu transportu i mobilności
- Odnowienie na okres 12-miesięcy licencji: RPA - Automation 360 On-prem.
- Świadczenie usług serwisu systemu informatycznego InfoMedica Plus oraz AMMS Plus dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach. Sala gimnastyczna z zapleczem, inne pomieszczenia wraz z pracami towarzyszącymi
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.