eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Sprzątanie budynku administracyjno - biurowego ANR Oddziału Terenowego w Gdańsku i Centralnej Składnicy Akt



Ogłoszenie z dnia 2010-08-03

Pruszcz Gdański: Sprzątanie budynku administracyjno - biurowego ANR Oddziału Terenowego w Gdańsku i Centralnej Składnicy Akt
Numer ogłoszenia: 235006 - 2010; data zamieszczenia: 03.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie budynku administracyjno - biurowego ANR Oddziału Terenowego w Gdańsku i Centralnej Składnicy Akt.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4.1 Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie budynku administracyjno - biurowego Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Gdańsku i Centralnej Składnicy Akt, mieszczącego się w Pruszczu Gdańskim przy ul. Powstańców Warszawy 28 oraz utrzymywanie porządku na terenach zewnętrznych przynależnych do tego obiektu. 4.2 Czynności związane z wykonaniem zamówienia realizowane będą od poniedziałku do piątku, poza godzinami pracy zamawiającego. W wyznaczonych przez zamawiającego pomieszczeniach biurowych sprzątanie odbywać się będzie w godzinach pracy zamawiającego. 4.3 Dane obiektu: - ilość pomieszczeń biurowych - 43, - magazyny podręczne - 3, - pomieszczenia ksero - 2, - ilość łazienek - 12; - pomieszczenia kuchenne - 4, - sala konferencyjna - 1, - pomieszczenia archiwum - 6 (pomieszczeniach archiwum znajdują się regały przejezdne i stacjonarne zajmujące powierzchnię 750m2), - łączna powierzchnia obiektu, bez regałów - 2.201,25 m2 - łączna powierzchnia terenów zewnętrznych - 2.233,48 m2, w tym: - trawniki 1.450 m2, - parkingi 454,88 m2, - chodniki 328,60 m2, 4.4 Zamówienia obejmuje zabezpieczenie przez wykonawcę sprzętu sprzątającego oraz środków czystości niezbędnych do wykonania zamówienia, w tym specjalistycznych płynów antybakteryjnych do mycia podłóg wyłożonych wykładziną Tatkett Sommer, środków higieny przeznaczonych do uzupełniania i wymiany (tj. ręczniki papierowe, mydła w płynie, papier toaletowy, kostki do WC, odświeżacze powietrza w sprayu) oraz worków na śmieci. 4.5 Wytyczne dla Wykonawcy: 1) Zakres czynności związanych ze sprzątaniem w pomieszczeniach biurowych i pomieszczeniach ksero obejmuje: a) odkurzanie lub mycie i nabłyszczanie biurek, stolików, odkurzanie i czyszczenie sprzętu komputerowego (poza monitorami), telefonów, półek, krzeseł, luster itp, wymiana worków w niszczarkach, wymiana worków na śmieci oraz mycie koszy - codziennie; b) odkurzanie wykładzin oraz zamiatanie i mycie podłóg - codziennie; c) mycie drzwi, odkurzanie gaśnic, gniazd wtykowych, mycie szaf, regałów itp. - w zależności od potrzeb, nie rzadziej niż raz w tygodniu; d) mycie okien wraz z ramami od zewnątrz i wewnątrz budynku - dwa razy w roku, w terminie ustalonym przez zamawiającego. 2) Zakres czynności związanych ze sprzątaniem w łazienkach obejmuje: a) mycie umywalek, półek, luster, baterii, itp. - codziennie; b) mycie desek, muszli klozetowych i pisuarów - codziennie; c) mycie drzwi kabinowych, armatury i innych urządzeń sanitarnych - co drugi dzień; d) mycie podłóg - codziennie; e) mycie drzwi, opróżnianie i mycie koszy na śmieci, mycie gniazd wtykowych, gaśnic, półek - codziennie; f) uzupełnianie środków higieny tj. ręczników papierowych, mydła w płynie, papieru toaletowego - codziennie oraz kostek do WC, odświeżaczy powietrza - w miarę potrzeb; g) mycie okien wraz z ramami od wewnątrz i zewnątrz budynku - dwa razy do roku, w terminie ustalonym przez zamawiającego. W budynku będącym przedmiotem zamówienia z łazienek korzysta ok. 70 osób oraz interesanci. 3) Zakres czynności związanych ze sprzątaniem w pomieszczeniach kuchennych obejmuje: a) mycie blatów kuchennych - codziennie, b) mycie zlewozmywaków - codziennie, c) mycie podłóg - codziennie, d) wymiana worków na śmieci oraz mycie koszy - codziennie, e) mycie kuchenek mikrofalowych i lodówek - w zależności od potrzeb, nie rzadziej niż raz na kwartał, f) sprzątanie w kuchni sekretariatu obejmuje dodatkowo codzienne zmywanie naczyń. 4) Zakres czynności związanych ze sprzątaniem sali konferencyjnej obejmuje: a) ścieranie kurzu z mebli i stołów - raz w tygodniu, b) mycie podłóg - raz w tygodniu, c) mycie naczyń, sprzątanie sali po naradach i spotkaniach - w zależności od potrzeb. 5) Zakres czynności związanych ze sprzątaniem pomieszczeń archiwum obejmuje: a) ścieranie kurzu z regałów - raz w tygodniu, b) mycie koszy na śmieci i wymiana worków - codziennie, c) mycie podłóg, w tym pomiędzy regałami - codziennie. 6) Sprzątanie w pomieszczeniach magazynowych odbywa się 1 raz w miesiącu (w pierwszym tygodniu miesiąca) i obejmuje wycieranie kurzy, wymianę worków i mycie koszy na śmieci oraz mycie podłóg. 7) Sprzątanie w pomieszczeniu holu wejściowego polegające na ścieraniu kurzu i myciu podłóg odbywa się codziennie, natomiast mycie drzwi wejściowych do budynku - co tydzień. 4.6 Tereny zewnętrzne: 1) Utrzymywanie porządku terenów zewnętrznych przynależnych do obiektu obejmuje: a) sprzątanie nieczystości, uprzątanie śniegu i lodu oraz posypywanie piaskiem chodników, placów i parkingów, b) trawniki: sprzątanie, odchwaszczanie, koszenie i wygrabianie oraz wywóz pokosu, w okresie letnim - podlewanie trawników, drzew i krzewów ozdobnych, c) żywopłoty: przycinanie, zgrabianie, odchwaszczanie i wywóz odpadów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MOP-SERWIS Dagmara Grzegorz Kutyła, ul. Ogrodowa 14, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 25218,44 / Oferta z najwyższą ceną: 42500,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Tryb zapytania o cenę zastosowano zgodnie z art. 70 ustawy Pzp, który mówi, że zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. W przedmiotowym postępowaniu przedmiot zamówienia stanowią usługi o małym stopniu złożoności, a o ich powszechnej dostępności świadczy duża liczba wykonawców zajmujących się wykonywaniem usług

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.