eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GiżyckoWYKONANIE WYCINKI, NASADZEŃ DRZEW ORAZ WSTĘPNEJ PIELĘGNACJI NOWO POSADZONEJ ZIELENI NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ NR 4352 W GIŻYCKU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-07

Giżycko: WYKONANIE WYCINKI, NASADZEŃ DRZEW ORAZ WSTĘPNEJ PIELĘGNACJI NOWO POSADZONEJ ZIELENI NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ NR 4352 W GIŻYCKU
Numer ogłoszenia: 235039 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217949 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE WYCINKI, NASADZEŃ DRZEW ORAZ WSTĘPNEJ PIELĘGNACJI NOWO POSADZONEJ ZIELENI NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ NR 4352 W GIŻYCKU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycinki, nasadzeń drzew oraz wstępnej pielęgnacji nowo posadzonej zieleni na terenie administrowanym przez Jednostkę Wojskową Nr 4352 w Giżycku, tj. na terenach kompleksów wojskowych. Wymagania techniczne zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Bezpieczeństwo i higiena pracy: 2.1 prace związane z wycinką drzew winny być prowadzone pod stałym nadzorem osoby odpowiedzialnej za wykonywane prace, 2.2 piłą motorową może pracować tylko osoba posiadająca uprawnienia, 2.3 osoby kierujące ruchem muszą bezwzględnie posiadać uprawnienia do kierowania ruchem, 2.4 niedopuszczalne jest prowadzenie prac w warunkach złej widoczności tj. podczas mgły, śnieżycy, ulewnego deszczu, po zmierzchu oraz podczas porywistego wiatru, 2.5 prowadzenie w strefie roboczej w tym samym czasie innych prac jest zabronione, 2.6 osoby wykonujące prace przy wycince drzew powinny posiadać odzież i obuwie ochronne oraz powinny być wyposażone w sprzęt ochrony osobistej (kaski, rękawice, kamizelki ostrzegawcze), 2.7 Stosowany sprzęt musi być sprawny i sprawdzony przed użyciem, a narzędzia ostre prawidłowo osadzone. 3. Odpowiedzialność Wykonawcy: 3.1 wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za prawidłowe prowadzenie robót, a w tym za oznakowanie robót, 3.2 bezpieczeństwo ruchu na drodze w strefie prowadzonych robót ( wykonawca, własnym staraniem i na własny koszt, opracuje, uzyska uzgodnienia, opinie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas robót), 3.3 ewentualne uszkodzenie linii napowietrznych, budowli, ogrodzeń itp., 3.4 ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą na rzecz osób trzecich w związku z prowadzonymi robotami. 4. Do czasu złożenia oferty należy kontrolować aktualność SIWZ na stronie internetowej Zamawiającego www.24wog.wp.mil.pl, ze względu na możliwość modyfikacji opisu przedmiotu zamówienia oraz zmianę terminu otwarcia ofert w związku z pytaniami wykonawców. 4. Zamawiający, zgodnie z art. 36 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zm.) dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom oraz żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, którą powierzył podwykonawcy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.16.00 - Sadzenie drzew .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKANSKA S.A., ul. Gen. J. Zajaczka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 128117,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 150232,32

  • Oferta z najniższą ceną: 150232,32 / Oferta z najwyższą ceną: 150232,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.