Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-10
Toruń: Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń
i kursu specjalistycznego wraz z usługą hotelarską i gastronomiczną oraz przygotowaniem materiałów szkoleniowych
Numer ogłoszenia: 235514 - 2015; data zamieszczenia: 10.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Rozwoju Społecznego , ul. Słowackiego 114, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 657 14 60; 657 14 70, faks 56 657 14 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcrs.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursu specjalistycznego wraz z usługą hotelarską i gastronomiczną oraz przygotowaniem materiałów szkoleniowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursu specjalistycznego wraz z usługą hotelarską i gastronomiczną oraz przygotowaniem materiałów szkoleniowych, z podziałem na części następująco: CZĘŚĆ NR 1: Moduł: Profesjonalna i efektywna praca socjalna: 4 szkolenia w formie 3 jednodniowych zjazdów dla każdej grupy pn. Szkolenia warsztatowe zmierzające do podniesienia poziomu bezpieczeństwa kadry pomocy społecznej. CZĘŚĆ NR 2: Moduł: Szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje zawodowe kadr pomocy i integracji Kurs specjalistyczny w formie 3 zjazdów dwudniowych, pn. Dialog Motywacyjny Działania realizowane w ramach projektu skierowane są do pracowników instytucji pomocy i integracji społecznej (zgodnie z definicją w Szczegółowym Opisie Priorytetów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013) z terenu województwa kujawsko-pomorskiego. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania przedmiotu zamówienia z zapewnieniem realizacji warunków określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawcy są zobowiązani w szczególności do: 1) zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń i kursu specjalistycznego dla uczestników projektu; 2) zapewnienia dla wszystkich uczestników szkoleń i kursu specjalistycznego pakietu materiałów szkoleniowych, trwale ologowanych, przygotowanych zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ; 3) przygotowania szczegółowego programu każdego szkolenia i kursu specjalistycznego; 4) zapewnienia wykwalifikowanej kadry dydaktycznej; 5) sprawowania opieki organizatorskiej nad uczestnikami projektu na poszczególnych etapach szkoleń i kursu specjalistycznego; 6) zapewnienia sal szkoleniowych wraz z zapleczem szkoleniowym - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 7) zapewnienia wyżywienia dla uczestników szkoleń, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ oraz wykonania niezbędnych prac porządkowych; 8) zapewnienia wyżywienia oraz noclegu dla uczestników kursu specjalistycznego zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ oraz wykonania niezbędnych prac porządkowych; 9) zapewnienia bezpłatnych miejsc parkingowych uczestnikom, którzy będą korzystali z własnych środków transportu; 10) opracowania dodatkowego materiału szkoleniowego zawierającego tzw. FAQ (FrequentlyAskedQuestions) - najczęściej zadawane pytania związane z kluczowymi zagadnieniami przeprowadzonych szkoleń, kursu specjalistycznego (zanotowane przez trenera) wraz z odpowiedziami oraz przekazania opracowanego materiału Zamawiającemu w jednym egzemplarzu - w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej CD-R; 11) wydania uczestnikom zaświadczeń o ukończeniu szkoleń i kursu specjalistycznego oraz przygotowania i przedstawienia Zamawiającemu sprawozdania z przeprowadzonych szkoleń i kursu specjalistycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. udzielenie zamówień uzupełniających na szkolenia bądź kursy, których tematyka będzie odpowiadała tematyce szkoleń lub kursów stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje): Dla Części 1 - co najmniej 3 szkolenia min. 1-dniowe dla przedstawicieli instytucji pomocy i integracji społecznej (zgodnie z definicją w Szczegółowym Opisie Priorytetów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013), dla grup co najmniej 10 osobowych, o wartości łącznej min. 12 000,00 zł brutto, odpowiadających swoim zakresem tematyce szkoleń objętego przedmiotem zamówienia w ramach niniejszej Części. Dla Części 2 - co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia dla grup 10 osobowych (przez usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć kursy/ szkolenia z zakresu tematyki odpowiadającej swoim zakresem tematyce kursu objętego przedmiotem zamówienia w ramach niniejszej części) o wartości min. 15.000,00 zł brutto każda. Wskazane wyżej warunki zostały określone odrębnie dla każdej Części. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną Część, Wykonawca winien wykazać spełnianie warunku udziału odpowiednio dla każdej Części, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszym Rozdziale. Wskazywane przez Wykonawcę szkolenia / kursy winny obejmować ich kompleksową realizację, tj. obejmować realizację szkoleń / kursów w sposób kompleksowy (prowadzenie kursu specjalistycznego wraz z noclegiem, wyżywieniem i zapewnieniem materiałów dydaktycznych). W przypadku Części 1 - jeśli Wykonawca wykaże się realizacją szkoleń, wykazywana usługa nie musi zawierać w sobie zapewnienia noclegu. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o złożony przez Wykonawcę wykaz wykonanych usług, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) podpisany (zaparafowany) na każdej zapisanej stronie wzór umowy z klauzulą akceptuję wzór umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, 2) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej jeśli Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, 3) wypełniony formularz Wykaz części zamówienia powierzonych do wykonania podwykonawcom w zakresie podwykonawstwa stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia (jego element) podwykonawcom, 4) Wykaz wykładowców wraz z liczbą przeprowadzonych szkoleń lub kursów, składany w celu dokonania oceny oferty przy zastosowaniu kryterium oceny ofert: Doświadczenie zawodowe wykładowców - wzór wykazu stanowi załącznik nr 6a i nr 6b do SIWZ; 5) Wykaz wykonanych szkoleń/kursów, składany w celu dokonania oceny oferty przy zastosowaniu kryterium oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń, kursów odpowiadających tematyce objętej zamówieniem - wzór wykazu stanowi załącznik nr 9a i nr 9b do SIWZ. 6) Wypełniony formularz ofertowy, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ 7) Szczegółowe programy szkoleń
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń, kursów, o tematyce odpowiadającej tematyce objętej zamówieniem - 15
- 3 - Doświadczenie zawodowe wykładowców - 45
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający wymaga zawarcia umowy zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie i na warunkach opisanych we wzorze umowy ($12) stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcrs.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Rozwoju Społecznego
ul. Słowackiego 114
87-100 Toruń
pokój nr 36.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Rozwoju Społecznego ul. Słowackiego 114 87-100 Toruń kancelaria, parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane będzie w ramach projektu systemowego Regionalnego Centrum Rozwoju Społecznego w Toruniu pn. Akademia pomocy i integracji społecznej - wsparcie kadr, w ramach Priorytetu VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.3. Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Urbitor sp. z o.o.
- Dostawa leków (XVII)
- Usługa wybierania i odbioru odpadów surowcowych pozyskanych z segmentu demontażu odpadów wielkogabarytowych i budowlanych na terenie ZUOK w Toruniu
- Świadczenie usług pralniczych, wynajem bielizny, odzieży szpitalnej i operacyjnej
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych, serwisu i usuwania awarii w instalacjach chłodniczych i klimatyzacyjnych w 2025 r.
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych, serwisu i usuwania awarii w instalacjach Urządzeń Transportu Bliskiego w 2025 r.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie wyjazdów (obozów) i warsztatów wyjazdowych w ramach projektu "Lepszy start" realizowanego w powiecie pabianickim - III postępowanie.
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie doskonalenia kompetencji zawodowych nauczycieli w formie szkolenia.
- Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli z podziałem na 9 części w ramach projektu pn. "Podniesienie zdolności do przyszłego zatrudnienia uczniów szkół zawodowych z terenu powiatu puckiego".
- "Zakup, dostawa i wdrożenie systemów i nowych urządzeń podnoszących bezpieczeństwo informacji w urzędzie, przeszkolenie pracowników urzędu (85 osób) i (...) z podziałem na 2 części(...)".
- PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ PN. "KURS WIZAŻYSTA/STYLISTA", "KURS PRZEDŁUŻANIA RZĘS METODĄ 1:1" ORAZ "KURS STYLIZACJI PAZNOKCI" W RAMACH PROJEKTU "AKTYWNA SZKOŁA 3"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.