eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RakówZakup pomocy dydaktycznych, materiałów biurowych, mebli szkolnych, instrumentów muzycznych i sprzętu elektronicznego w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I - III w Gminie Raków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-08

Raków: Zakup pomocy dydaktycznych, materiałów biurowych, mebli szkolnych, instrumentów muzycznych i sprzętu elektronicznego w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I - III w Gminie Raków
Numer ogłoszenia: 235550 - 2011; data zamieszczenia: 08.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raków , ul. Ogrodowa 1, 26-035 Raków, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3535018, faks 41 3535018.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pomocy dydaktycznych, materiałów biurowych, mebli szkolnych, instrumentów muzycznych i sprzętu elektronicznego w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I - III w Gminie Raków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się zakup i dostawa pomocy dydaktycznych,materiałów biurowych, mebli szkolnych, instrumentów muzycznych i sprzętu elektronicznego - niezbędnych do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Raków współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in. dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar, realizowane w siedmiu częściach: Część I - pomoce dydaktyczne, Część II - materiały biurowe, Część III - materiały biurowe,Część IV - materiały biurowe,Część V - meble szkolne, Część VI - sprzęt elektroniczny, pakiety oprogramowania edukacyjnego, Część VII - instrumenty muzyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy zawarto w zał. nr 1 SIWZ w poz. od 1 do 744, tj. I Pomoce dydaktyczne : Pakiet Czytanie i pisanie od poz.1 do poz.214, Pakiet Matematyka od poz.215 do poz.400, Pakiet Logopedia od poz.401 do poz.493, Pakiet Uczeń uzdolniony od poz.494 do poz.677; II Materiały biurowe od poz.678 do poz.685; III Materiały biurowe od poz.686 do poz.700, IV Materiały biurowe od poz.701 do poz.717, V Meble szkolne od poz.718 do poz.735; VI Sprzęt elektroniczny, pakiety oprogramowania od poz. 736 do poz.743; VII Instrumenty muzyczne - poz.744. Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Jeden wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Miejscem dostawy jest: Szkoła Podstawowa w Rakowie, ul. J. Sienieńskiego 20, 26-035 Raków; Szkoła Podstawowa w Bardzie, Bardo 86 , 26-035 Raków; Szkoła Podstawowa w Ociesękach, Ociesęki 63 , 26-035; Szkoła Podstawowa w Szumsku, Szumsko 42 b, 26-035 Raków. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt. Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazano, że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów, wskazanych w opisie. Wykonawca dostarczy licencję na oprogramowanie wystawioną na rzecz jednostek oświatowych, w których to oprogramowanie będzie użytkowane..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.19.00.00-7, 39.16.00.00-1, 30.21.31.00-6, 48.19.00.00-6, 37.31.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożonego przez wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożonego przez wykonawcę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożonego przez wykonawcę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożonego przez wykonawcę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożonego przez wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rakow.bip.jur.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Raków, ul. Ogrodowa 1, 26-035 Raków. Cena specyfikacji 15,00 PLN/szt. Specyfikacja płatna przelewem na konto: Bank Spółdzielczy Oddział Raków, Nr 85 8521 1016 2002 7004 7193 0078.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Raków, ul. Ogrodowa 1, 26-035 Raków ( pokój Nr 14 - sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane w ramach projektu: Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I - III w Gminie Raków, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pomoce dydaktyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, - niezbędnych do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Raków współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in. dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy zawarto w zał. nr 1 SIWZ w poz. od 1 do 744, tj. część I Pomoce dydaktyczne : Pakiet Czytanie i pisanie od poz.1 do poz.214, Pakiet Matematyka od poz.215 do poz.400, Pakiet Logopedia od poz.401 do poz.493, Pakiet Uczeń uzdolniony od poz.494 do poz.677;Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Jeden wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Miejscem dostawy jest: Szkoła Podstawowa w Rakowie, ul. J. Sienieńskiego 20, 26-035 Raków; Szkoła Podstawowa w Bardzie, Bardo 86 , 26-035 Raków; Szkoła Podstawowa w Ociesękach, Ociesęki 63 , 26-035; Szkoła Podstawowa w Szumsku, Szumsko 42 b, 26-035 Raków. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt. Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazano, że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów, wskazanych w opisie. Wykonawca dostarczy licencję na oprogramowanie wystawioną na rzecz jednostek oświatowych, w których to oprogramowanie będzie użytkowane.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: materiały biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się zakup i dostawa materiałów biurowych, - niezbędnych do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Raków współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in. dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar Część II - materiały biurowe.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy zawarto w zał. nr 1 SIWZ w poz. od 1 do 744, część II Materiały biurowe od poz.678 do poz.685 Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Jeden wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Miejscem dostawy jest: Szkoła Podstawowa w Rakowie, ul. J. Sienieńskiego 20, 26-035 Raków; Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt. Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazano, że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów, wskazanych w opisie. Wykonawca dostarczy licencję na oprogramowanie wystawioną na rzecz jednostek oświatowych, w których to oprogramowanie będzie użytkowane..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: materiały biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się zakup i dostawa materiałów biurowych, - niezbędnych do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Raków współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in. dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar Część III - materiały biurowe.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy zawarto w zał. nr 1 SIWZ w poz. od 1 do 744, część III Materiały biurowe od poz.686 do poz.700 Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Jeden wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Miejscem dostawy jest: Szkoła Podstawowa w Rakowie, ul. J. Sienieńskiego 20, 26-035 Raków;Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt. Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazano, że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów, wskazanych w opisie. Wykonawca dostarczy licencję na oprogramowanie wystawioną na rzecz jednostek oświatowych, w których to oprogramowanie będzie użytkowane..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: materiały biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się zakup i dostawa materiałów biurowych, - niezbędnych do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Raków współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in. dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar Część IV - materiały biurowe.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy zawarto w zał. nr 1 SIWZ w poz. od 1 do 744, część IV Materiały biurowe od poz.701 do poz.717 Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Jeden wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Miejscem dostawy jest: Szkoła Podstawowa w Rakowie, ul. J. Sienieńskiego 20, 26-035 Raków; Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt. Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazano, że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów, wskazanych w opisie. Wykonawca dostarczy licencję na oprogramowanie wystawioną na rzecz jednostek oświatowych, w których to oprogramowanie będzie użytkowane..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: meble szkolne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się zakup i dostawa mebli szkolnych - niezbędnych do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Raków współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in. dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar Część V - meble szkolne.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy zawarto w zał. nr 1 SIWZ w poz. od 1 do 744, Część V - meble szkolne od poz.718 do poz.735 Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Jeden wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Miejscem dostawy jest: Szkoła Podstawowa w Rakowie, ul. J. Sienieńskiego 20, 26-035 Raków; Szkoła Podstawowa w Szumsku, Szumsko 42 b, 26-035 Raków. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt. Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazano, że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów, wskazanych w opisie. Wykonawca dostarczy licencję na oprogramowanie wystawioną na rzecz jednostek oświatowych, w których to oprogramowanie będzie użytkowane..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: sprzęt elektroniczny, pakiety oprogramowania edukacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się zakup i dostawa - sprzęt elektroniczny, pakiety oprogramowania edukacyjnego - niezbędnych do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Raków współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in. dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar Część VI - sprzęt elektroniczny, pakiety oprogramowania edukacyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy zawarto w zał. nr 1 SIWZ w poz. od 1 do 744, Część VI - sprzęt elektroniczny, pakiety oprogramowania edukacyjnego od poz.736 do poz.743. Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Jeden wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Miejscem dostawy jest:Szkoła Podstawowa w Bardzie, Bardo 86 , Szkoła Podstawowa w Szumsku, Szumsko 42 b, 26-035 Raków, Szkoła Podstawowa w Ociesękach, Ociesęki 63 , 26-035, Szkoła Podstawowa w Rakowie, ul. J. Sienieńskiego 20, 26-035 Raków; Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt. Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazano, że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów, wskazanych w opisie. Wykonawca dostarczy licencję na oprogramowanie wystawioną na rzecz jednostek oświatowych, w których to oprogramowanie będzie użytkowane..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.19.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: instrumenty muzyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się zakup i dostawa - instrumenty muzyczne - niezbędnych do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Raków współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in. dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar Część VII - instrumenty muzyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy zawarto w zał. nr 1 SIWZ w poz. od 1 do 744, Część VII - instrumenty muzyczne poz. 744. Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Jeden wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Miejscem dostawy jest: Szkoła Podstawowa w Szumsku, Szumsko 42 b, 26-035 Raków. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt. Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazano, że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów, wskazanych w opisie. Wykonawca dostarczy licencję na oprogramowanie wystawioną na rzecz jednostek oświatowych, w których to oprogramowanie będzie użytkowane..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.