Ogłoszenie z dnia 2013-11-07
Gdańsk: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie usługi: obsługa kasowa w Drugim Urzędzie Skarbowym w Gdańsku.
Numer ogłoszenia: 235569 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Gdańsku , ul. Kołobrzeska 43, 80-391 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 69 09 100, faks 58 69 09 101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.is.gdansk.pl/us2gdansk
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie usługi: obsługa kasowa w Drugim Urzędzie Skarbowym w Gdańsku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest obsługa kasowa organu podatkowego i organu egzekucyjnego - Naczelnika Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku w siedzibie Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Kołobrzeskiej 43. 2.Wykonawca zapewni w sposób profesjonalny, zachowując należytą staranność wykonanie przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca wykonuje pod własnym nadzorem ww. czynności przy pomocy własnego personelu. 4.Wykonawca we własnym zakresie wyposaży pomieszczenia w sprzęt i urządzenia biurowe, które uzna za niezbędne do prawidłowej pracy. Każda zmiana aranżacji pomieszczeń oraz wyposażenia pomieszczeń musi być uzgodniona i zatwierdzona przez Zamawiającego. 5.Pracownicy Wykonawcy, którzy zostaną skierowani do wykonania niniejszego zamówienia, zostaną zapoznani z obiektem Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku. 6.Wykonawca we własnym zakresie przeprowadzi szkolenia bhp i p.poż. dla pracowników wykonujących usługę obsługi kasowej w Drugim Urzędzie Skarbowym w Gdańsku. 7.Wykonawca jest zobowiązany w czasie wykonywania usługi związanej z przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów bhp i p.poż., ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z nieprawidłową realizacją usługi oraz w skutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 8. Wykonawca zobowiązany jest zachować w tajemnicy wszystkie informacje uzyskanew związku z realizacją zamówienia. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 9.1. Obiekt, w którym wykonywana będzie usługa obsługi kasowej ma charakter biurowy i jest siedzibą Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku. Budynek stanowi własność Skarbu Państwa i jest w trwałym zarządzie Naczelnika Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku. 9.2. W ramach obsługi kasowej będą wykonywane następujące czynności: a) przyjmowanie wpłat gotówkowych od uprawnionych podatników i poborców skarbowych dokonywanych na konta podatkowe Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku, b) przyjmowanie wpłat gotówkowych od poborców skarbowych dokonywanych na inne niż podatkowe konta Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku, c) przyjmowanie wpłat gotówkowych od poborców skarbowych dokonywanych na konta obcych wierzycieli, d) dokonywanie wypłat nadpłaconych podatków dla upoważnionych podatników Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku (na zlecenie Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku) z otwartego w tym celu rachunku bankowego, e) przekazywanie drogą elektroniczną równowartości wpłacanych gotówką środków na wskazane rachunki bankowe Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku prowadzone przez NBP o/o Gdańsk, f) przyjmowanie wpłat od pracowników Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku na konto zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, g) pobieranie, jako inkasent, opłaty skarbowej na rzecz Prezydenta m. Gdańska, po zawarciu odrębnej umowy z Prezydentem m. Gdańska. 9.3. Przewidywane obroty kasowe w okresie rocznym: wpłaty - 33,9 tys. szt. na kwotę 20,0 mln zł wypłaty - 2,8 tys. szt. na kwotę 2,0 mln zł wpłaty na konta wierzycieli obcych (z prowizją bankową) - 2 tys. szt. inkaso opłaty skarbowej 700 tys. zł. 9.4. Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji od wpłacających za przyjmowanie wpłat wymienionych w pkt 9.2. a) i 9.2. b). 9.5. Poza obsługą kasową organu podatkowego, możliwe jest świadczenie innych usług bankowych na zasadach ogólnie przyjętych u Wykonawcy. Usługi te mogą być świadczone pod warunkiem, że nie będą one kolidować z obsługą kasową organu podatkowego. 9.6. Podatnicy i poborcy skarbowi dokonujący wpłat i wypłat obsługiwani są w pierwszej kolejności. 9.7. Wykonawca zobowiązany będzie do codziennego odbioru gotówki i przewiezienia jej do banku. Przewiezienie gotówki odbywać się będzie na koszt Wykonawcy zorganizowanym przez niego transportem, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz.U. z 2010 r. Nr 166, poz. 1128 z późn. zm.). 9.8. Pomocniczy rachunek bankowy prowadzony przez Wykonawcę, z którym Zamawiający podpisze umowę będzie prowadzony bezpłatnie przez cały czas obowiązywania Umowy. 9.9. Godziny obsługi kasy Urzędu (organ podatkowy): - poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek - 7:30 - 15:00 - środa - 7:30 - 18:00. 9.10. W wyjątkowych sytuacjach (tj. dni otwarte urzędu, soboty itp.) Wykonawca będzie miał obowiązek świadczyć usługi kasowe w dniach i godzinach innych niż określone w pkt 9.9. 9.11. Obsługa kasowa będzie się odbywać w wyodrębnionym pomieszczeniu znajdującym się na Sali obsługi podatników (parter) o łącznej powierzchni 28 m2. 9.12. Za najem pomieszczenia kasowego z dostępem do mediów pobierana będzie zryczałtowana opłata miesięczna w wysokości 800,00 zł brutto (słownie: osiemset złotych 00/100) 9.13. Urząd umożliwia wykonawcy zamontowanie tablic identyfikujących (logo) wewnątrz Urzędu (Sala obsługi podatników) oraz na zewnątrz..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca musi posiadać zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na wykonywanie czynności bankowych lub zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na wykonywanie usług płatniczych wraz z wpisem do Rejestru dostawców i wydawców pieniądza elektronicznego.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług w zakresie i o charakterze złożoności, porównywalnych z zakresem przedmiotu zamówienia, przy czym wartość pojedyńczej świadczonej usługi nie może być niższa niż 100 000 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument potwierdzający, że jest On ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, a obejmującej szkody wyrządzone osobom trzecim oraz w mieniu Zamawiającego na kwotę nie niższą niż 100 000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą dla tych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.is.gdansk.pl/us2gdansk
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Drugi Urząd Skarobwy w Gdańsku, ul. Kołobrzeska 43, 80-391 Gdańsk, pok. 415..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Drugi Urząd Skarbowy w Gdańsku, woj. pomorskie, kod 80-391 Gdańsk, ul. Kołobrzeska 43, sekretariat - pokój 410, IV piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy oraz opieki medycznej dla pracowników WFOŚiGW w Gdańsku w terminie 24 miesięcy od podpisania umowy
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej TASK
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
- Dostawa woreczków biohazard do poczty pneumatycznej dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu gminy Boniewo na lata 2025-2027
- Dostawa ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Pomiechówek oraz gminnych jednostek organizacyjnych
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Kluczborskiego wraz z jego jednostkami organizacyjnymi
- "OBSŁUGA BANKOWA GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE"
- Dostawa formie leasingu operacyjnego fabryczne nowego pojazdu elektrycznego z homologacją ciężarową N2 wraz z ładowarkami do naładowania baterii pojazdu służący do zbierania odpadów komunalnych
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.