eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieObjęcie opieką serwisową i aktualizacja oprogramowania komputerowego InfoMedica i miniInfomedica w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu, ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie. Kod CPV - 72.26.70.00-4 - usługi w zakresie serwisowania oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-02

Zawiercie: Objęcie opieką serwisową i aktualizacja oprogramowania komputerowego InfoMedica i miniInfomedica w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu, ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie. Kod CPV - 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania - usługi w zakresie serwisowania oprogramowania
Numer ogłoszenia: 235599 - 2011; data zamieszczenia: 02.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy , ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6740361, faks 032 6721532.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Objęcie opieką serwisową i aktualizacja oprogramowania komputerowego InfoMedica i miniInfomedica w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu, ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie. Kod CPV - 72.26.70.00-4 - usługi w zakresie serwisowania oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest objęcie opieką serwisową i aktualizacja oprogramowania komputerowego InfoMedica i miniInfomedica w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu, ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie. Zakres usług serwisowych świadczonych w ramach umowy: Nadzór nad prawidłową eksploatacją oprogramowania aplikacyjnego i bieżąca pomoc w jego obsłudze Instalacja nowych wersji oprogramowania Dostosowywanie bazy do potrzeb oprogramowania aplikacyjnego Pomoc w zapewnieniu ciągłości pracy serwerów baz danych. Pomoc w obsłudze serwerów, na których zainstalowane jest oprogramowanie (Oracle 11g) Bieżące optymalizowanie konfiguracji serwerów baz danych. Zapewnienie pomocy w odzyskiwaniu i naprawie systemu w razie awarii serwerów baz danych ( Oracle 11g). 2. Oprogramowanie objęte opieką serwisową: 2.1 moduł Finansowo-księgowy - licencja dla 5 nazwanych użytkowników; 2.2 moduł Kosztowy - licencja dla 1 nazwanego użytkownika; 2.3 moduł Rejestr Sprzedaży - licencja dla 1 nazwanego użytkownika; 2.4 moduł WKN (WPM) - licencja dla 1 nazwanego użytkownika; 2.5 moduł Gospodarka Materiałowa - licencja dla 2 nazwanych użytkowników; 2.6 moduł Wyposażenie - licencja dla 1 nazwanego użytkownika; 2.7 moduł Środki trwałe - licencja dla 1 nazwanego użytkownika; 2.8 moduł Kadry - licencja na 3 nazwanych użytkowników; 2.9 moduł Płace - licencja na 4 nazwanych użytkowników; 2.10 moduł MiniInfoMedica - licencja na 15 nazwanych użytkowników; 3. Aktualizacja oprogramowania aplikacyjnego moduły administracyjne i szpitalne - 36 miesięcy - od września 2011 do sierpnia 2014r 3.1. moduł Finansowo-księgowy - licencja dla 5 nazwanych użytkowników; 3.2.moduł Kosztowy - licencja dla 1 nazwanego użytkownika; 3.3. moduł Rejestr Sprzedaży - licencja dla 1 nazwanego użytkownika; 3.4 moduł WKN ( WPM) - licencja dla 1 nazwanego użytkownika; 3.5 moduł Gospodarka Materiałowa - licencja dla 2 nazwanych użytkowników; 3.6 moduł Wyposażenie - licencja dla 1 nazwanego użytkownika; 3.7 moduł Środki trwałe - licencja dla 1 nazwanego użytkownika; 3.8 moduł Kadry - licencja dla 3 nazwanych użytkowników; 3.9 moduł Płace - licencja na 4 nazwanych użytkowników; 3.10 moduł MiniInfoMedica - licencja na 15 nazwanych użytkowników;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga dodatkowego dokumentu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy , którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 250.000,00 zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych lub wykonywanych ( w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia.( np. referencje) Za usługę odpowiadającą rodzajem należy rozumieć serwis Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga dodatkowego dokumentu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, wykształcenia, stażu pracy, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Podane informacje należy poprzeć odpowiednią dokumentacją (wykaz wraz z kserokopiami dokumentów poświadczających wymagane kwalifikacje i/lub uprawnienia). Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował: a) pięcioma osobami z wyższym wykształceniem technicznym i 5 letnim stażem w dziedzinie wdrożeń Systemów Informatycznych. b) pięcioma osobami posiadających odpowiednie certyfikaty w zakresie administrowaniem bazą danych Oracle 10g c) dwoma osobami posiadających odpowiednie certyfikaty w zakresie zarządzania systemami operacyjnymi Microsoft (MCSE lub MCSA). d) dwoma osobami posiadających odpowiednie certyfikaty Gupta w zakresie zarządzania bazą danych. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku według wzoru stanowiącego załącznik nr 6.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga dodatkowego dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia: np.: certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług, jeżeli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia. - zaświadczenie producenta oprogramowania aplikacyjnego Asseco Poland S.A, że Oferent posiada prawo do dystrybucji oprogramowania Infomedica oraz świadczenia usług informatycznych (instalacji, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników oprogramowania InfoMedica w ramach uzyskanych przez pracowników firmy partnerskiej certyfikatów)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z dokumentów rejestrowych, załączonych do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany przepisów podatkowych, Warunki dokonywania zmian: a) inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy, b) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzawiercie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Zawierciu Dział Zamówień Publicznych ul. Miodowa 14 42-400 Zawiercie, pokój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy w Zawierciu Dział Zamówień Publicznych ul. Miodowa 14 42-400 Zawiercie, pokój nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.