Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-07
Katowice: Dostawa środków do dezynfekcji
Numer ogłoszenia: 235657 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach , ul. Medyków 14, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7894131, faks 032 2526727, 7894001-02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do dezynfekcji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - preparat bezaldehydowy, zawierający nadwęglan sodu i diaminę Pakiet 2 - aldehyd glutarowy do termiczno-chemicznej dezynfekcji endoskopów; płyn myjący do automatycznej myjni dezynfektora ETD 2 Pakiet 3 - płynny trójenzymatyczny preparat do jednoczesnego manualnego mycia i dezynfekcji zanieczyszczonych narzędzi chirurgicznych i endoskopów Pakiet 4 - barwiony alkoholowy lek w płynie do dezynfekcji skóry Pakiet 5 - bezbarwny alkoholowy lek w płynie do dezynfekcji skóry Pakiet 6 - preparat alkoholowy nie zawierający aldehydów i fenoli Pakiet 7 - środek do dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych substancjami organicznymi Pakiet 8 - chusteczki przeznaczone do dezynfekcji inkubatorówi głowic do USG alkoholowy preparat w postaci chusteczek do szybkiej dezynfekcji powierzchni Pakiet 9 - preparat alkoholowy do szybkiej dezynfekcji urządzeń, nie zawierajacy aldehydów i fenoli Pakiet 10 - chusteczki bez zawartości alkoholu i aldehydów do szybkiej dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego Pakiet 11 - sporobójczy, płynny koncentrat do mycia i dezynfekcji powierzchni Pakiet 12 - suche chusty myjąco-dezynfekujące, aktywowane wodą.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Instrukcja użytkowania preparatu zawierająca w szczególności przeznaczenie preparatu i obszar zastosowania, stężenie, spektrum bójcze przy danym stężeniu i czasie działania i opis składu jakościowego i ilościowego. 2.Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedłoży raporty badań akredytowanych laboratoriów dotyczące oferowanych preparatów, potwierdzające właściwości bójcze w zakresie wymaganego spektrum zgodnie z normą PN-EN 14885:2008 lub metodą zaakceptowaną przez Urząd Rejestracji PL, WM i PB.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą: a)obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Wykonawcę, b)zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu i jego cech jakościowych opisanych w SIWZ, nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie, w szczególności gdy Wykonawca nie ma możliwości dostarczania produktu wskazanego w formularzu cenowym albo wprowadza produkt ulepszony, c)zmiany danych Stron ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), d)zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, e)zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia f)omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między Stronami, g)jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csk.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego SUM w Katowicach 40-752 Katowice, ul. Medyków 14, dział zamówien publicznych i umów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego SUM w Katowicach 40-752 Katowice, ul. Medyków 14, dział zamówien publicznych i umów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - preparat bezaldehydowy, zawierający nadwęglan sodu i diaminę.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: preparat bezaldehydowy, zawierający nadwęglan sodu i diaminę, szczegółowo określony w złączniku nr 3.1 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - aldehyd glutarowy do termiczno-chemicznej dezynfekcji endoskopów; płyn myjący do automatycznej myjni dezynfektora ETD 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aldehyd glutarowy do termiczno-chemicznej dezynfekcji endoskopów; płyn myjący do automatycznej myjni dezynfektora ETD 2, szczegółowo określone w złączniku nr 3.2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - płynny trójenzymatyczny preparat do jednoczesnego manualnego mycia i dezynfekcji zanieczyszczonych narzędzi chirurgicznych i endoskopów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: płynny trójenzymatyczny preparat do jednoczesnego manualnego mycia i dezynfekcji zanieczyszczonych narzędzi chirurgicznych i endoskopów, szczegółowo określony w załączniku nr 3.3 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - barwiony alkoholowy lek w płynie do dezynfekcji skóry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: barwiony alkoholowy lek w płynie do dezynfekcji skóry, szczegółowo określony w załaczniku nr 3.4 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - bezbarwny alkoholowy lek w płynie do dezynfekcji skóry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bezbarwny alkoholowy lek w płynie do dezynfekcji skóry, szczegółowo określony w załaczniku nr 3.5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - preparat alkoholowy nie zawierający aldehydów i fenoli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: preparat alkoholowy nie zawierający aldehydów i fenoli, szczegółowo określony w załaczniku nr 3.6 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - środek do dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych substancjami organicznymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środek do dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych substancjami organicznymi, szczegółowo określony w załączniku nr 3.7 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 - chusteczki przeznaczone do dezynfekcji inkubatorówi głowic do USG; alkoholowy preparat w postaci chusteczek do szybkiej dezynfekcji powierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: chusteczki przeznaczone do dezynfekcji inkubatorówi głowic do USG; alkoholowy preparat w postaci chusteczek do szybkiej dezynfekcji powierzchni, szczegółowo określone w załączniku nr 3.8 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 - preparat alkoholowy do szybkiej dezynfekcji urządzeń, nie zawierajacy aldehydów i fenoli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: preparat alkoholowy do szybkiej dezynfekcji urządzeń, nie zawierajacy aldehydów i fenoli, szczegółowo określony w załaczniku nr 3.9 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 - chusteczki bez zawartości alkoholu i aldehydów do szybkiej dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: chusteczki bez zawartości alkoholu i aldehydów do szybkiej dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego, szczegółowo określone w załączniku nr 3.10 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11 - sporobójczy, płynny koncentrat do mycia i dezynfekcji powierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sporobójczy, płynny koncentrat do mycia i dezynfekcji powierzchni, szczegółowo określony w załaczniku 3.11 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12 - suche chusty myjąco-dezynfekujące, aktywowane wodą.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: suche chusty myjąco-dezynfekujące, aktywowane wodą, szczegółowo określone w załączniku nr 3.12 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Imielin 325/1, 325/2, 346, Górki 418, 420/1, 420/2, Murcki 712/1, 713/1, Janów 101/1
- Zakup wraz z montażem silników z gwarancją 24 miesięczną do samochodów służbowych ze stanu śląskiej Policji
- Remont 9 szt. bębnów nienapędowych do przenośników taśmowych prod. PIOMA OE1250x1600 i OE658x1400 dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Modernizacja nawierzchni części alejki głównej w ROD im. Tadeusza Kościuszki stanowiącej łącznik pomiędzy ulicami Barbary, Kilińskiego, Zajączka
- Usługa wynajmu mikrobusów osobowych wraz z kierowcą w celu przewozu osób dla potrzeb Uczelni - wyjazdy krajowe
- Obsługa prawna dla 32 jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiego Policji.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 wyrobów medycznych, środków biobójczych-12 części
- Dostawa różnych środków czystości, dezynfekcyjnych i chemicznych z podziałem na części
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących
- PREPARATY DO DEZYNFEKCJI
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizatorni.
- Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.