To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-07
Warszawa: Pełnienie jednoosobowych dyżurów na stanowisku Koordynator ds. Organizacji Ochrony Zdrowia w Biurze Polityki Zdrowotnej Urzędu m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 235687 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 210041 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie jednoosobowych dyżurów na stanowisku Koordynator ds. Organizacji Ochrony Zdrowia w Biurze Polityki Zdrowotnej Urzędu m.st. Warszawy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego powtarzalnej usługi polegającej na pełnieniu jednoosobowo dyżurów na stanowisku Koordynatora ds. Organizacji Ochrony Zdrowia (dalej zwanego KOOZ) w Biurze Polityki Zdrowotnej, będącym komórką organizacyjną Zamawiającego. Obsługa stanowiska KOOZ w formie dyżurów będzie wykonywana nieprzerwanie w ciągu całego roku, całodobowo, przez wszystkie dni tygodnia, łącznie z dniami ustawowo wolnymi od pracy. Czas trwania jednego dyżuru wynosi nieprzerwanie 12 godzin bez względu na dzień tygodnia (dzień roboczy, wolny od pracy, święto) i porę doby (noc, dzień). Stanowisko KOOZ będzie obsługiwane przez grupę co najmniej 10 osób wymienionych w ofercie/ofertach Wykonawcy/Wykonawców. Zamawiający ustali rozkład dyżurów w grafiku dyżurów na dany miesiąc kalendarzowy, w dniach poprzedzających ten miesiąc. Zamówienie podzielone jest na 10 identycznych części. Wartość szacunkowa zamówienia wynosi 400.000,00 zł. co stanowi 104.193,80 EURO. Wartość szacunkowa 1 godziny dyżuru została ustalona na 45,66 zł. brutto.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WAWRZYNIEC BAKALARSKI PRYWATNA PRAKTYKA LEKARSKA
jakie przetargi wygrała firma
WAWRZYNIEC BAKALARSKI PRYWATNA PRAKTYKA LEKARSKA
- Prywatna Praktyka Lekarska Wawrzyniec Bakalarski, ul. Nad Strumykiem 8 m 6, 05-500 Józefosław, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40000,00
Oferta z najniższą ceną: 40000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Maria Jolanta Sadoch, ul. Andersa 16 m 27, 00-201 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40000,00
Oferta z najniższą ceną: 40000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bożena Gorczyńska, ul. Racławicka 46 m 120, 02-601 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40000,00
Oferta z najniższą ceną: 40000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Małgorzata Grabowska, ul. Gen. Bohaterewicza 3 m 53, 03-982 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40000,00
Oferta z najniższą ceną: 40000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: V
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Iwona Horecka, ul. Emilii Plater 28, 96-300 Żyrardów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40000,00
Oferta z najniższą ceną: 40000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: VI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Teresa Szczygielska, ul. Słowackiego 63 m 30, 02-250 Radzymin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40000,00
Oferta z najniższą ceną: 40000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: VII
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wojciech Stradecki, Al. Jana Pawła II 66 m 103, 00-170 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40000,00
Oferta z najniższą ceną: 40000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: VIII
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tomasz Hendzel, ul. Szaserów 137/25, 04-363 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40000,00
Oferta z najniższą ceną: 40000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: IX
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Katarzyna Anna Pikulska, ul. Uniejowska 5 m 40, 01-485 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40000,00
Oferta z najniższą ceną: 40000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: X
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Elżbieta Dołowa, ul. Ciołka 4A m 20, 01-402 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40000,00
Oferta z najniższą ceną: 40000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa notebooków i komputerów stacjonarnych
- Kompleksowe wykończenie 3 lokali mieszkalnych w Bielsku-Białej przy ul.Babiogórskiej15
- Wykonanie hydroizolacji ścian piwnicznych budynku przy ul. Nowy Świat 18/20 w Warszawie (dawna Apteka) w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii społeczno-informacyjnej z zakresu ochrony zdrowia psychicznego w tym druk i kolportaż 250 000 pakietów materiałów informacyjno-edukacyjnych
- Sukcesywna dostawa drutu do automatycznej prasy belującej MAC111AS/1
- Świadczenie na rzecz Teatru Narodowego obsługi informatycznej systemu SAGE Symfonia ERP
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie Pakietów Rehabilitacyjnych realizowanych w latach 2025-2026 w ramach realizacji projektu pn. ,,Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej dla klientów Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków w roku 2025
- Opracowanie dwóch programów polityki zdrowotnej dla województwa kujawsko-pomorskiego wraz z przeprowadzeniem konsultacji z regionalnymi interesariuszami, gminami i powiatami
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.