To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-10-21
Sędziszów: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 3.000.000 złotych
Numer ogłoszenia: 235764 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 223545 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziszów, ul. Dworcowa 20, Sędziszów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3811127 w. 41, fax 041 3811131.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 3.000.000 złotych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 3.000.000 zł przeznaczonego na następujące inwestycje: Budowa kompleksu sportowo-rehabilitacyjno-edukacyjnego w Sędziszowie realizowanego w okresie 31.07.2008 - 01.07.2010. 2. Zamawiający zakłada, że poszczególne części kredytu będą przelewane na rachunek zamawiającego po wcześniejszym zamówieniu odpowiednich kwot, a odsetki będą naliczone od rzeczywistego zadłużenia i od dnia przekazania pieniędzy na rachunek zamawiającego. W związku z powyższym w celu porównania złożonych ofert, odsetki za 2008 rok powinny być naliczone od dnia udzielenia kredytu 2008 r. 3. Okres kredytowy 2008-2014 roku. 4. Spłata naliczonych odsetek za 2008r nastąpi na dzień 31 grudzień 2008 r., za 2009 2010,2011,2012,2013,2014 nastąpi w okresach kwartalnych: 31 marca, 30 czerwca, 30 września, 31 grudnia 5. Spłata kapitału począwszy od 2010 do 2014 roku w okresach kwartalnych wg poniższego: Data spłaty Kwota 31.03.2010 150 000 30.06.2010 150 000 30.09.2010 150 000 31.12.2010 150 000 Razem rok 2010 600 000 Data spłaty Kwota 31.03.2011 150 000 30.06.2011 150 000 30.09.2011 150 000 31.12.2011 150 000 Razem za rok 2011 600 000 Data spłaty Kwota 31.03.2012 150 000 30.06.2012 150 000 30.09.2012 150 000 31.12.2012 150 000 Razem za rok 2012 600 000 Data spłaty Kwota 31.03.2013 150 000 30.06.2013 150 000 30.09.2013 150 000 31.12.2013 150 000 Razem za rok 2013 600 000 Data spłaty Kwota 31.03.2014 150 000 30.06.2014 150 000 30.09.2014 150 000 31.12.2014 150 000 Razem za rok 2014 600 000 6. Możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez żadnych kosztów finansowych dla zamawiającego 7. Uruchomienie transzy kredytu nastąpi w ciągu 2 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego wniosku o uruchomienie transzy kredytu. 8. Zabezpieczenie spłaty kredytu - weksel własny (In blanco). 9. Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową, na podstawie stopy redyskonta weksli z dnia 17.09.2008 roku, ewentualnie powiększonej o oferowaną marżę banku, niezmienną przez cały okres spłaty kredytu. 10. Do obliczenia kosztów należy przyjąć, że rok składa się z 365 dni. 11. Oznaczenie zadania - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66130000-0 12. Zamawiający określa, iż żadna część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych. 14. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. 15. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 660250 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W SZCZEKOCINACH
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W SZCZEKOCINACH
- Bank Spółdzielczy w Szczekocinach, ul. Żeromskiego 8, 42-445 Szczekociny, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 703347.62
- Oferta z najniższą ceną: 703347.62 oferta z najwyższą ceną: 742560.85
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI SĘDZISZÓW
więcej: przetargi SĘDZISZÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.