Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-17
Sędziszów: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 3.000.000 złotych
Numer ogłoszenia: 223545 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziszów , ul. Dworcowa 20, 28-340 Sędziszów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3811127 w. 41, fax. 041 3811131.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sedziszow.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 3.000.000 złotych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 3.000.000 zł przeznaczonego na następujące inwestycje: Budowa kompleksu sportowo-rehabilitacyjno-edukacyjnego w Sędziszowie realizowanego w okresie 31.07.2008 - 01.07.2010. 2. Zamawiający zakłada, że poszczególne części kredytu będą przelewane na rachunek zamawiającego po wcześniejszym zamówieniu odpowiednich kwot, a odsetki będą naliczone od rzeczywistego zadłużenia i od dnia przekazania pieniędzy na rachunek zamawiającego. W związku z powyższym w celu porównania złożonych ofert, odsetki za 2008 rok powinny być naliczone od dnia udzielenia kredytu 2008 r. 3. Okres kredytowy 2008-2014 roku. 4. Spłata naliczonych odsetek za 2008r nastąpi na dzień 31 grudzień 2008 r., za 2009 2010,2011,2012,2013,2014 nastąpi w okresach kwartalnych: 31 marca, 30 czerwca, 30 września, 31 grudnia 5. Spłata kapitału począwszy od 2010 do 2014 roku w okresach kwartalnych wg poniższego: Data spłaty Kwota 31.03.2010 150 000 30.06.2010 150 000 30.09.2010 150 000 31.12.2010 150 000 Razem rok 2010 600 000 Data spłaty Kwota 31.03.2011 150 000 30.06.2011 150 000 30.09.2011 150 000 31.12.2011 150 000 Razem za rok 2011 600 000 Data spłaty Kwota 31.03.2012 150 000 30.06.2012 150 000 30.09.2012 150 000 31.12.2012 150 000 Razem za rok 2012 600 000 Data spłaty Kwota 31.03.2013 150 000 30.06.2013 150 000 30.09.2013 150 000 31.12.2013 150 000 Razem za rok 2013 600 000 Data spłaty Kwota 31.03.2014 150 000 30.06.2014 150 000 30.09.2014 150 000 31.12.2014 150 000 Razem za rok 2014 600 000 6. Możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez żadnych kosztów finansowych dla zamawiającego 7. Uruchomienie transzy kredytu nastąpi w ciągu 2 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego wniosku o uruchomienie transzy kredytu. 8. Zabezpieczenie spłaty kredytu - weksel własny (In blanco). 9. Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową, na podstawie stopy redyskonta weksli z dnia 17.09.2008 roku, ewentualnie powiększonej o oferowaną marżę banku, niezmienną przez cały okres spłaty kredytu. 10. Do obliczenia kosztów należy przyjąć, że rok składa się z 365 dni. 11. Oznaczenie zadania - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66130000-0 12. Zamawiający określa, iż żadna część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych. 14. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. 15. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29.08.1997r. Prawo bankowe (t.j. z dnia 2002 r. Dz. U. Nr 72 poz.665 z późń. zm.). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 5. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według zasady (spełnia) lub (nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana będzie za odrzuconą. 6. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył następujące dokumenty: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 2) w przypadku wykonawców utworzonych na podstawie ustawy Kodeks spółek handlowych, Prawa spółdzielczego, Prawa bankowego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie objętych zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) w przypadku banku państwowego utworzonego na podstawie ustawy Prawo bankowe - rozporządzenie Ministra Skarbu Państwa w sprawie nadania statutu, aktualny skład zarządu wraz z dokumentami powołującymi poszczególnych członków zarządu, 4) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn przewidzianych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 5) oświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w pkt 1 ppkt 1, 2, 3, 4 i 5. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2 i 3: 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert., 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sędziszowie
ul. Dworcowa 20
28-340 Sędziszów.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sędziszowie ul. Dworcowa 20 28-340 Sędziszów pok. 1 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SĘDZISZÓW
- "Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Sędziszowie"
- "Remont mieszkania nr 8 i nr 6 oraz klatki schodowej w bloku nr 5 Os. Drewniane" - powt.
więcej: przetargi SĘDZISZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 2.550.000,00 PLN
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w łącznej kwocie 2 900 000 zł
- Kredyt na pokrycie planowanego deficytu oraz zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu Gminy Słomniki w roku 2024r
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3 000 000,00 zł.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 574 000,00 zł
- Udzielenie kredytu długoterminowego wysokości 1 500 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.