To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-08
Katowice: zewnętrzna kampania promocyjna miasta Katowice Dyktando 2009
Numer ogłoszenia: 235783 - 2009; data zamieszczenia: 08.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 344258 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice, ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2593303, faks 032 2593303,032 2598930.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zewnętrzna kampania promocyjna miasta Katowice Dyktando 2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi (z uwzględnieniem postanowień art. 30 ustawy) Przeprowadzenie zewnętrznej kampanii promocyjnej miasta Katowice Dyktando 2009 11.1 adaptacji wstępnego projektu przygotowanego przez Urząd Miasta Katowice do potrzeb kampanii (do wymogów technicznych nośnika typu A, B, C) - załącznik 6 11.2 wydruku i umieszczeniu reklamy na 250 nośnikach A (outdorowych np. bilboard) o wymiarach plakatu: minimum 5 na 2,3 m, powierzchnia: minimum 11,5 m2 oświetlenie światłem własnym, nośniki wolnostojące na nogach- słupach na trwałej konstrukcji lub umieszczone na elewacjach budynków obligatoryjnie w miastach aglomeracji śląskiej (minimum 35 szt., w tym w Katowicach nie więcej niż 10 szt.), Bielsku-Białej (minimum 7 szt.), Częstochowie (minimum 7 szt.), Warszawie (minimum 35), Krakowie (minimum 30 szt.), Wrocławiu (minimum 30), Poznaniu (minimum 20), Gdańsku (minimum 20), Łodzi (minimum 20),Lublinie (minimum 20) oraz fakultatywnie w pozostałych miastach wojewódzkich. Nośniki winny być zlokalizowane w centrum miast, w miejscach o dużym natężeniu ruchu - listę lokalizacji zawiera załącznik nr 4. 11.3 wydruku i umieszczeniu reklamy na 40 nośnikach B (fullback) obligatoryjnie w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, oraz miastach aglomeracji katowickiej (w aglomeracji katowickiej min. 10). Natomiast w Gdańsku dopuszczalne nośniki typu back. Zamawiający zastrzega, że autobusy winny być wyprodukowanie po 2001 roku włącznie - listę lokalizacji zawiera załącznik nr 4 11.4 zamieszczeniu reklamy na nośniku C (baner internetowy) na portalu internetowym o miesięcznej odwiedzalności nie mniejszej niż 7.000.000 realnych użytkowników na okres minimum dwóch tygodni (minimum 5.000 przejść na stronę Urzędu Miasta Katowice w okresie trwania kampanii), 11.5 przeprowadzeniu badania efektywności kampanii przy zastosowaniu takich wskaźników jak: 1. stopień dotarcia kampanii do grupy docelowej tj. mieszkańców obszaru gdzie umieszczono reklamy w wieku od 18 do 60 lat, 2. udział osób w grupie docelowej pozytywnie postrzegających Katowice przed rozpoczęciem kampanii i po jej zakończeniu, 3. badanie winno zawierać pytanie : W jakim polskim mieście organizuje się największe wydarzenia sportowe i kulturalne? lub: Jakie hasło promocyjne mają Katowice? 11.6 reklamy winne zostać umieszczone w miejscach umożliwiających dotarcie treści reklamy do jak najszerszego kręgu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 121355 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUSINESS CONSULTING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BUSINESS CONSULTING SP. Z O.O.
- Business Consulting Sp. z o.o., ul. 1 Maja 88, 40-240 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 121 355
- Oferta z najniższą ceną: 121 355 oferta z najwyższą ceną: 285 100
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa sprawowania wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwą "Przebudowa istniejącej serwerowni wraz z instalacjami wewnętrznymi w budynku Ministerstwa Przemysłu w Katowicach
- ZP/12/25 "Meble medyczne do apteczki anestezjologicznej bloku operacyjnego"
- "Zaprojektowanie i budowa miejskich terenów zieleni w Katowicach w ramach zadań inwestycyjnych Zielonego Budżetu miasta Katowice"
- Dostawa odczynników farmeceutyczno-serologicznych
- Przebudowa ul. Kurpiowskiej w Katowicach
- Dostawa podzespołów komputerowych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi promocji Dni Funduszy Europejskich oraz innych wydarzeń
- "Promocja Gminy Miasto Świnoujście poprzez kompleksową organizację wydarzenia w postaci widowiska "Uznam Air Show - podniebny spektakl lotniczy""
- Usługa kompleksowej organizacji konferencji pn. "Zioła, Zielarstwo, Ziołolecznictwo i Produkty Naturalne 2025"
- Usługa wynajmu powierzchni reklamowych na wiatach przystankowych na terenie województwa mazowieckiego
- Usługa wynajmu powierzchni reklamowych w środkach transportu miejskiego na terenie województwa mazowieckiego
- Kompleksowa usługa organizacji finału międzynarodowego konkursu dla młodzieży.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.