To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-03
Gliwice: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki internatu
Numer ogłoszenia: 235794 - 2010; data zamieszczenia: 03.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 195652 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych, ul. Chorzowska 5, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 230-68-31 do 35, faks 032 230-68-31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki internatu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki internatu Zespołu Szkół Techniczno - Informatycznych w Gliwicach przy ul.Krakusa 16, polegająca na sukcesywnej dostawie w poniżej wyszczególnionych pakietach: Pakiet nr 1: Dostawa artykułów ogólnospożywczych Pakiet nr 2: Dostawa nabiału Pakiet nr 3: Dostawa mięsa wędlin i drobiu. Pakiet nr 4: Dostawa pieczywa Pakiet nr 5: Dostawa warzyw i owoców. Pakiet nr 6: Dostawa kiszonek. Pakiet nr 7: Dostawa owoców cytrusowych. Pakiet nr 8: Dostawa ryb i konserw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 4 do SWIZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.20.00 - Drób 15.81.10.00 - Pieczywo 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone 15.22.20.00 - 15.22.20.00 15.24.00.00 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1 - dostawa artykułów ogólnospożywczych:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Chłodnie PANDA REX IGLOKRAK Sp. z o.o, ul. Lenartowicza 188, 42-546 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40239,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44440,24
Oferta z najniższą ceną: 44440,24 / Oferta z najwyższą ceną: 45529,41
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2 - dostawa nabiału.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SEMI Sp. z o.o., ul. Moniuszki 13, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33853,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36170,72
Oferta z najniższą ceną: 36170,72 / Oferta z najwyższą ceną: 41344,73
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3: Dostawa mięsa wędlin i drobiu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY MIĘSNE CIESZYN SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY MIĘSNE CIESZYN SP. Z O.O.
- Zakłady Mięsne CIESZYN Sp. z o.o, ul. Mostowa 4, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116156,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 120812,09
Oferta z najniższą ceną: 120812,09 / Oferta z najwyższą ceną: 120812,09
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4 - dostawa pieczywa.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SPOŁEM PSS Gliwice, ul. Matejki 3, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27024,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28915,68
Oferta z najniższą ceną: 28915,68 / Oferta z najwyższą ceną: 28915,68
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet nr 5- Dostawa warzyw i owoców.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowe -OWOCE WARZYWA - S.C. K. Zabłudowski, B.Zabłudowska, Plac Piastów 6A, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65033,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 67388,39
Oferta z najniższą ceną: 67388,39 / Oferta z najwyższą ceną: 67388,39
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet nr 6 - dostawa kiszonek.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowe - OWOCE WARZYWA - S.C. K. Zabłudowski, B.Zabłudowska, Plac Piastów 6A, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6710,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7179,70
Oferta z najniższą ceną: 7179,70 / Oferta z najwyższą ceną: 7179,70
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet nr 7 - dostawa owoców cytrusowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowe - OWOCE WARZYWA - S.C. K. Zabłudowski, B.Zabłudowska, Plac Piastów 6A, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22330,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23786,11
Oferta z najniższą ceną: 23786,11 / Oferta z najwyższą ceną: 23786,11
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Pakiet nr 8 - dostawa ryb i konserw rybnych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Chłodnie PANDA REX IGLOKRAK Sp. z o.o, ul. Lenartowicza 188, 42-546 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14710,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15269,30
Oferta z najniższą ceną: 15269,30 / Oferta z najwyższą ceną: 17325,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Organizacja pobytu uczestników XVII Międzynarodowej Konferencji Naukowej "TRANSPORT PROBLEMS" (ang. XVII International Scientific Conference "TRANSPORT PROBLEMS"). Znak sprawy: DZPZ.283.13.2025.TB.
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- 2025 - Utrzymanie czystości pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla kompleksu budynków mieszkalnych przy ul. Kujawskiej etap I i II w Gliwicach. Pełna nazwa zamówienia znajduje się w dokumentacji postępowania
- 4WOG-1200.2712.9.2025 Usługa napraw i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych/instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice
- Przedłużenie wsparcia technicznego dla sprzętu informatycznego produkcji Hewlett Packard Enterprise
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.