To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-10
Kraków: Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu dla techników elektroradiologów w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 235866 - 2015; data zamieszczenia: 10.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220306 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, faks 12 644 99 97.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu dla techników elektroradiologów w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1/.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie kursu pn. System zapewniania jakości w diagnostyce radiologicznej dla techników elektroradiologów dla grupy 20 uczniów Krakowskiej Medycznej Szkoły Policealnej Nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58, w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a. wykładowców zajęć teoretycznych i trenerów zajęć praktycznych dla uczestników kursu, b. wyposażenie sali wykładowej niezbędne do przeprowadzenia części teoretycznej kursu (rzutnik, laptop, itp.), c. ogólnodiagnostyczną pracownię radiologiczną, gdzie wykonywany jest pełen zakres badań i zabiegów z zakresu diagnostyki obrazowej, przystosowaną do prowadzenia zajęć praktycznych, zlokalizowaną maksymalnie do 60 minut dojazdu w odległości od siedziby szkoły, wyposażoną w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć praktycznych i egzaminu, d. organizację i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego po zakończeniu kursu, e. materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika kursu (tj. opracowania lub skrypty zgodne z tematyką szkolenia, teczki, skoroszyty, długopisy). 3/.Ramowy program kursu: Na szkolenie składa się część teoretyczna, oraz część praktyczna - min. 17 godzin zajęć teoretycznych i min. 18 godzin zajęć praktycznych (łącznie 35 godzin). Kurs musi się odbywać w oparciu o opracowany przez Wykonawcę, według niżej wymienionych założeń PROGRAM kursu, załączony do oferty. Minimalna tematyka kursu: Część teoretyczna: 1. Techniczne aspekty zapewnienia jakości obrazowania. 2. Budowa i zastosowanie aparatury do przeprowadzania testów w kontroli jakości. 3. Testowanie aparatury diagnostycznej - testy rutynowe i specjalistyczne. 4. Sterowanie procesem obróbki chemicznej błon rentgenowskich - testy rutynowe. 5. Rola technika elektroradiologii w Systemie zapewniania jakości. Część praktyczna: 1. Aparatura do przeprowadzania testów zapewnienia jakości w diagnostyce radiologicznej. 2. Wykonywanie testów podstawowych w kontroli jakości. 3. Wykonywanie testów specjalistycznych w kontroli jakości. 4. Opracowanie wyników przeprowadzonych testów w kontroli jakości. 5. Przeprowadzanie testów w kontroli jakości w pracowniach mammograficznych. 6. Analiza zdjęć odrzuconych w diagnostyce obrazowej (analogowych i cyfrowych). Kurs ma za zadanie zapoznanie uczestników z podstawowymi zagadnieniami, związanymi z wprowadzaniem SZJ w zakładzie oraz przećwiczenie wykonywania testów rutynowych sprawności aparatury rtg i wywoływarek. Kurs składa się z dwóch etapów: etap 1 - teoria oraz etap 2 - ćwiczenia praktyczne. 3/.uczestników: 20 osób, 2 grupy po 10 osób. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 4/.Czas trwania kursu: 70 godzin, w tym: 17 godzin teoretycznych i 18 godzin praktycznych - łącznie 35 godzin dla jednej grupy, przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną 45 minut. Kurs może trwać maksymalnie 9 godzin dziennie, w tym dwie przerwy półgodzinne. 5/.Czas realizacji: do 25 października 2015r., według ustaleń z Zamawiającym. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. Umowa będzie realizowana w zakresie części teoretycznej kursu w Krakowskiej Medycznej Szkole Policealnej Nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58, zajęcia praktyczne będą realizowane w ogólnodiagnostycznej pracowni radiologicznej, gdzie wykonywany jest pełen zakres badań i zabiegów z zakresu diagnostyki obrazowej, przystosowanej do prowadzenia zajęć praktycznych, zlokalizowanej do 60 minut dojazdu w odległości od siedziby szkoły, wyposażonej w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć praktycznych i egzaminu. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe w godzinach, w których nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych. 6/.Obowiązki Wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. zapewnienie dostępu do odpowiedniego sprzętu i materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), b. realizacja kursu przez kadrę, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, c. realizacja kursu zgodnie z harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia ustalonym z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy, d. zorganizowanie i przeprowadzenie po zakończeniu kursu egzaminu wewnętrznego. 7/.W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach znaków zgodnie z wytycznymi POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 8/.Wykonawca po zakończeniu kursu dla dwóch grup przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. protokół z egzaminu wewnętrznego, d. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, e. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem. Zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w kursie wystawi Zamawiający.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego za pośrednictwem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2; Projekt Systemowy Województwa Małopolskiego Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Szpital Zakonu Bonifratów św. Jana Grandego w Krakowie Sp. z o.o, ul. Trynitarska 11, 31-061 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30000,00
Oferta z najniższą ceną: 30000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30000,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Prace malarskie w budynku głównym POSM II st. im. F.Chopina w Krakowie
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą do oznaczania parametrów morfologii krwi na okres 3 lat
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego -1 szt. dla WI - DE.dzp.272-364/24
- Remont sanitariatu z zapleczem na parterze budynku szkoły Zespołu Szkół Mechanicznych Nr 2, al. Skrzyneckiego 12 w Krakowie
- Wymiana orynnowania w budynkach mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Przyzby 1, 3, 5, 7, 9, 11 oraz przy ul. Magnolii 6, 8, 10 w Krakowie, w podziale na 2 części.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) serwera dla Uniwersyteckiego Systemu Obsługi Studiów UJ.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa reintegracji zawodowej i społecznej w ramach Centrum Integracji Społecznej dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Hrubieszowie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych wraz z badaniami lekarskimi i egzaminami dla uczestników i absolwentów OHP oraz osób spoza OHP w jednostkach podległych ŚWK OHP w Kielcach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Podstawy księgowości + ECDL BASE" dla 8 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Usługi przeprowadzenia szkoleń, zapewnienia udziału w konferencjach i innych form kształcenia, mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.