eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu dla techników elektroradiologów w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-10

Kraków: Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu dla techników elektroradiologów w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 235866 - 2015; data zamieszczenia: 10.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220306 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, faks 12 644 99 97.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu dla techników elektroradiologów w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1/.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie kursu pn. System zapewniania jakości w diagnostyce radiologicznej dla techników elektroradiologów dla grupy 20 uczniów Krakowskiej Medycznej Szkoły Policealnej Nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58, w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a. wykładowców zajęć teoretycznych i trenerów zajęć praktycznych dla uczestników kursu, b. wyposażenie sali wykładowej niezbędne do przeprowadzenia części teoretycznej kursu (rzutnik, laptop, itp.), c. ogólnodiagnostyczną pracownię radiologiczną, gdzie wykonywany jest pełen zakres badań i zabiegów z zakresu diagnostyki obrazowej, przystosowaną do prowadzenia zajęć praktycznych, zlokalizowaną maksymalnie do 60 minut dojazdu w odległości od siedziby szkoły, wyposażoną w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć praktycznych i egzaminu, d. organizację i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego po zakończeniu kursu, e. materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika kursu (tj. opracowania lub skrypty zgodne z tematyką szkolenia, teczki, skoroszyty, długopisy). 3/.Ramowy program kursu: Na szkolenie składa się część teoretyczna, oraz część praktyczna - min. 17 godzin zajęć teoretycznych i min. 18 godzin zajęć praktycznych (łącznie 35 godzin). Kurs musi się odbywać w oparciu o opracowany przez Wykonawcę, według niżej wymienionych założeń PROGRAM kursu, załączony do oferty. Minimalna tematyka kursu: Część teoretyczna: 1. Techniczne aspekty zapewnienia jakości obrazowania. 2. Budowa i zastosowanie aparatury do przeprowadzania testów w kontroli jakości. 3. Testowanie aparatury diagnostycznej - testy rutynowe i specjalistyczne. 4. Sterowanie procesem obróbki chemicznej błon rentgenowskich - testy rutynowe. 5. Rola technika elektroradiologii w Systemie zapewniania jakości. Część praktyczna: 1. Aparatura do przeprowadzania testów zapewnienia jakości w diagnostyce radiologicznej. 2. Wykonywanie testów podstawowych w kontroli jakości. 3. Wykonywanie testów specjalistycznych w kontroli jakości. 4. Opracowanie wyników przeprowadzonych testów w kontroli jakości. 5. Przeprowadzanie testów w kontroli jakości w pracowniach mammograficznych. 6. Analiza zdjęć odrzuconych w diagnostyce obrazowej (analogowych i cyfrowych). Kurs ma za zadanie zapoznanie uczestników z podstawowymi zagadnieniami, związanymi z wprowadzaniem SZJ w zakładzie oraz przećwiczenie wykonywania testów rutynowych sprawności aparatury rtg i wywoływarek. Kurs składa się z dwóch etapów: etap 1 - teoria oraz etap 2 - ćwiczenia praktyczne. 3/.uczestników: 20 osób, 2 grupy po 10 osób. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 4/.Czas trwania kursu: 70 godzin, w tym: 17 godzin teoretycznych i 18 godzin praktycznych - łącznie 35 godzin dla jednej grupy, przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną 45 minut. Kurs może trwać maksymalnie 9 godzin dziennie, w tym dwie przerwy półgodzinne. 5/.Czas realizacji: do 25 października 2015r., według ustaleń z Zamawiającym. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. Umowa będzie realizowana w zakresie części teoretycznej kursu w Krakowskiej Medycznej Szkole Policealnej Nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58, zajęcia praktyczne będą realizowane w ogólnodiagnostycznej pracowni radiologicznej, gdzie wykonywany jest pełen zakres badań i zabiegów z zakresu diagnostyki obrazowej, przystosowanej do prowadzenia zajęć praktycznych, zlokalizowanej do 60 minut dojazdu w odległości od siedziby szkoły, wyposażonej w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć praktycznych i egzaminu. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe w godzinach, w których nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych. 6/.Obowiązki Wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. zapewnienie dostępu do odpowiedniego sprzętu i materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), b. realizacja kursu przez kadrę, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, c. realizacja kursu zgodnie z harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia ustalonym z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy, d. zorganizowanie i przeprowadzenie po zakończeniu kursu egzaminu wewnętrznego. 7/.W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach znaków zgodnie z wytycznymi POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 8/.Wykonawca po zakończeniu kursu dla dwóch grup przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. protokół z egzaminu wewnętrznego, d. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, e. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem. Zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w kursie wystawi Zamawiający.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego za pośrednictwem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2; Projekt Systemowy Województwa Małopolskiego Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Szpital Zakonu Bonifratów św. Jana Grandego w Krakowie Sp. z o.o, ul. Trynitarska 11, 31-061 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.