eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzciankaDostawa rejestratorów leśniczego dla Nadleśnictwa Trzcianka



Ogłoszenie z dnia 2007-11-29

Trzcianka: Dostawa rejestratorów leśniczego dla Nadleśnictwa Trzcianka
Numer ogłoszenia: 235896 - 2007; data zamieszczenia: 29.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Trzcianka, ul. Ogrodowa 2, 64-980 Trzcianka, woj. wielkopolskie, tel. 067 2163240, fax 067 2163240.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.lasy.gov.pl/trzcianka

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rejestratorów leśniczego dla Nadleśnictwa Trzcianka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmuje: 1. 16 komputerów przenośnych - rejestratorów z systemem operacyjnym kompatybilnym z aplikacjami leśnymi, przeznaczonych do pracy w terenie, z serwisem gwarancyjnym oraz obsługą serwisową 2. Stacji dokujących: szt 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.21.50.00 - Urządzenia i oprogramowanie do komputerów zminiaturyzowanych Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.50.00 - Urządzenia do komputerów zminiaturyzowanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone art. 22 ust.1 pkt 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Złożą oświadczenie z art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych. Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony gdy wykonawca złoży do oferty następujace dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną) 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Zrealizowali jedną dostawę w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem (dostawa ręcznych komputerów przenośnych) i wartością (minimum 80.000 zł brutto) dostawę stanowiącą przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty na wykonanie tej dostawy z potwierdzeniem. że została wykonana należycie. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenia i informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V, punkcie 3 SIWZ metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną). 2. Wykaz wykonanej 1 dostawy ręcznych komputerów przenośnych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-to w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem (dostawa ręcznych komputerów przenośnych) i wartością (minimum 80.000 zł brutto) dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania (załącznik nr 5 do siwz) oraz załączeniem dokumentów na wykonanie tej dostawy (wymienionej w p. 1.c siwz) oraz, że została wykonana należycie (jeden z wykonawców, którzy składają ofertę wspólną). 3. Oświadczenie wykonawcy, w tym każdy z wykonawców, który składa ofertę wspólną (konieczne pełnomocnik w imieniu konsorcjum lub s.c.) - załącznik nr 4 do siwz. Uwaga: w przypadku składania kserokopii dokumentów, kopie te powinny być potwierdzone - za zgodność z oryginałem - przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy lub osobę upoważnioną na podstawie załączonego upoważnienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. jakość - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/trzcianka

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Trzcianka ul. Ogrodowa 2 64-980 Trzcianka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 8 lub za pośrednictwem poczty na adres Nadleśnictwa..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.